Scarlet's POV
Ακουσα εναν δυνατο ηχο και τρανταχτηκα.
Ανασηκωθηκα στο κρεβατι μου και κοίταξα διπλα μου . Που ηταν ο Χάρρυ?
Ενας λυγμος ακούστηκε απο καγω και πηγα στην ακρη του κρεβατιού για να τον αντικρίσω να κλαίει στο πατωμα.
Αμεσως πηγα διπλα του και τον σκουντηξα απαλά.. Εκείνος μολις ανοιξε τα ματια του και με ειδε εβγαλε ενα επιφωνημα και υστερα με έσφιξε στην αγκαλια του. )
Χ-θεε μου... Εισαι εδω..
(Με αγκάλιαζε τοσο σφιχτά που δεν μπορουσα να αναπνεύσω. Ομως μου αρεσε που με κρατουσε στα χερια του. Ενιωθα τόση ασφαλεια.)
Ε-Χαρρυ? Εισαι καλά ? Τι επαθες?
(Επιασα το προσωπο του στα χερια μου και του σκούπισα τα δάκρυα που του ειχαν απομείνει στο προσωπο. Χαμογέλασε και πηρε τα χέρια μου στα δικα του. Τα φίλησε απαλα και τα κράτησε.)
Ε-ειδες κακο όνειρο?
(Ενιωθα λες και μιλούσα σε ενα μικρο παιδι. Τοσο αθωωο και τρομαγμένο. Ενευσε και τα πράσινα ματια τού εκαναν επαφη με τα δικα μου.)Ε-θελεις να μου το πεις?
Χ-.. Δεν θα άντεχα χωρις εσενα...
(Ειπε τελικα αφου περασαν καποια δευτερολεπτα νεκρικης σιωπής.)
Σ-μην φοβασαι. Δεν θα φυγω.
(Του ψυθιρισα καθυσηχαζοντας τον και φίλωντας του τα χείλη που ειχαν βραχεί πο τα δάκρυα του.)
Σ-Σαγαπω
(Του ψυθιρισα τοσο σιγανά που αμφιβάλλω αν το άκουσε. Μια ανασα ξέφυγε απο το στομα του και ενα χαμογελο απλώθηκε στα ομορφα ζουμερά χείλη του που δευτερα μετα συγκρούστηκαν με τα δικα μου. Επιασε το προσωπο μου στις γιγάντιες παλάμες του κα με έφερνε πιο κοντα του ωστε η γλωσσα του να βρει την δικη μου. Εγείρει το κεφαλι τού ελάχιστα.
Μετα απο ενα βαθυ και παραλληλα τρυφερι φιλι απομακρύνθηκε και με κοίταξε ..)
Χ- εγω πιο πολυ.
(Ειπε σοβαρα και με εκανε να χαμογελάσω. Αυτον τον ανθρωπο τον αγαπω πιο πολυ απο τον καθένα. Δεν φανταζομαι πως θα ήταν η ζωη μου χωρις αυτον. Δεν θελω να το φανταστω. Ηθελα να τον γνωρίσω πολυ στους γονεις μου. Δεν ξερω πως θα αντιδράσει. Δεν ξερω αν θα τον συμπαθησουμ αλλα δεν με νοιαζει. Μπορει να μην δειχνει τον χαρακτηρα του ευκολα παραέξω. Ομως εγω τον ξερω και τον αγαπω. Οποτε πρεπει να τον αγαπήσουν και αυτοί αν θελουν να ειμαι ευτυχισμένη.
YOU ARE READING
~Innocent~(ΣΥΝΕΧΕΙΑ)
FanfictionΗ ίδια ιστορία innocent μονο που την συνεχίζω απο άλλο χρήστη και λίγο πιο παραλλαγμένη απο την περίληψη που σας είχα γράψει στο προηγούμενο