Scarlet's POV
Ανοίγω τα ματια μου σιγα σιγα και βλεπω την Τζες να κοιμάται δεξια μου με τα χέρια της ακουμπισενα στην κοιλιά της..... Σηκώνομαι και παω να της αγοράσω κατι να φαει... Τωρα που ειναι έγκυος πρεπει να τρωει καλα....
Πηγαίνω στην καφετέρια του πανεπιστημίου και μας αγοράζω σάντουιτς.. Για εκεινη πηρα εναν χυμό και για εμενα ενα καφε..... Προχωράω με το ζορι, προσπαθώντας να μην ρίξω τα πράγματα...
Γ- θες βοήθεια?
Ε- Γεια Γκρεγκ....... Μαλλον θα ηθελα ενα χεράκι
(Γέλασα νευρικά.... Εκείνος πηρε τα δυο σάντουιτς. Προχωρήσαμε εως το δωματιο μου. Εξω από την πορτα μου ηταν ο Χαρρυ ετοιμος να χτυπήσει. Μολις μας αντίκρισε εμεινε να κοιτάει τόν Γκρεγκ με ενα μισητό ύφος. Τα χέρια του μπουνιές και το σαγόνι του σφιγμενο. Ανοιξα την πορτα και μπήκαμε μεσα. Ολοι. 😛😛Ηταν αρκετα άβολο. Ο Γκρεγκ αφησε τα σάντουιτς και στάθηκε διπλα απο τον Χάρρυ. Μαλλον πρέπει να τους συστήσω.)
Ε- Γκρεγκ απο εδω ο Χάρρυ.... Και Χάρρυ απο εδω ο Γκρεγκ.(ο Χάρρυ δεν μπηκε καν στον κοπο να δωσει το χέρι του. Τελεια 😖)
Γ- εμ... Σκάρλετ... Εγω να πηγαίνω.... Τα λεμε..
(Ειπε χαμογελαστός και του ενευσα. Βγηκε από την πορτα κλείνοντας την πισω του)Χ- τι σκατα?
(Φώναξε και του εκανα νοημα να ησυχάσει γιατι η Τζεσσυ κοιμαται)Χ- τι δουλειά ειχε αυτος εδω? Και τι εννοεί "ΤΑ ΛΕΤΕ? "
Ε- με βοηθησε να κουβαλήσω τα πραγματα.
(Του εξήγησα)Χ- και γιατι δεν φώναξες εμενα?
(Γύρισα τα ματια μου ξεφυσωντας)
Ε- εκείνος ετυχε να ειναι διπλα μού...
Χ- ετυχε?
(Σηκωσε το φρύδι του)Ε- ναι Χάρρυ.... Δεν καταλαβαίνω που το πας. Ειναι φιλος μου
Χ- ναι καλα, φαίνεται απο χιλιόμετρα πως σε γουστάρει...
Ε- ουτε καν. Ειναι φιλος μου σου ξαναλέω.... Και ετσι να με κοιτούσε εγω με εσενα θελω να ειμαι..
(Ειπα πιάνοντας τα δάχτυλα του. Σηκωσε το κεφαλι του και με κοίταξε. Με τράβηξε κοντα του και με κοίταξε στα ματια.)
Χ- ετσι και τον πιασω να κανει καμια κίνηση θα τον σπασω στο ξυλο.
(Ειπε με την βραχνή φωνη του μπροστα στο προσωπο μου. Η καυτη του ανασα χτυπούσε στα χείλη μου. Γύρισα τα ματια μου)
STAI LEGGENDO
~Innocent~(ΣΥΝΕΧΕΙΑ)
FanfictionΗ ίδια ιστορία innocent μονο που την συνεχίζω απο άλλο χρήστη και λίγο πιο παραλλαγμένη απο την περίληψη που σας είχα γράψει στο προηγούμενο