~Chapter 35~

9 1 0
                                    

Scarlet's POV

Μολις γύρισα Λονδινο..... Πηρα τηλεφωνο την Τζεσσυ..... Αλλα δεν απάντησε. Κατεύθυνθηκα προς στο δωματιο μου και ανοιξα την πορτα..... Με το θέαμα που αντίκρισα εκανα αμεσως μεταβολή και εκλεισα διακριτικά την πορτα.  Ο Αστον ημιγυμνος πανω απο την Τζες.  Δεν θελω να ξερω τι καναν.

 
Επομενη σκεψη μου ειναι να χτυπησω στου Νιαλλ. Αυτο και κανω.

Χ-ποιος?
(Αχχχχχχ μου ειχε λείψει τοσο πολυ η φωνη του.)

Ε-ε.... Εγω ο Νιαλλ.. Ειναι μεσα?

(Δευτερα αργοτερα ανοίγει η πορτα και εμφανίζεται εκείνος με τα μαλλια του ανάκατα και τα πράσινα ματια του να λαμπυρίζουν.)

Χ-εφυγε.

Ε-α..... Εμ ξέρεις ποτε θα ερθει?

(Θελω τοσο πολυ να πεσω στην αγκαλια του και να τον γεμίσω με φιλια αλλα το μονο που κανω ειναι να στέκομαι εκατοστά μπροστα του με τα χερια μου σφιχτά δεμένα απο αμηχανία. Εκείνος δεν απαντα μονο σηκώνει τους ώμους του λιγο πριν κλεισει την πορτα.)

Ε-γει.... α

(Μόλις μου έκλεισε την πόρτα στα μούτρα?  Αυτη την στιγμη νιωθω και επίσημα με απλα λογια ΣΚΑΤΑ)

Γ-ΕΠ?  ποτε γύρισες?
(Ειπε ο Γκρεγκ και με αγκάλιασε σφιχτά.  Ανταπεδωσα και μείναμε ετσι για λιγο.)

Ε-γεια..... Πως εισαι?

Γ-μια χαρα..... Γνώρισα και μια κοπέλα

(Αναφώνησε τρίβοντας αμήχανα τον σβέρκο του)

Ε-αληθεια?  Χαιρομαι πολυ.  Πως την λενε?

Γ-Αννα..... Και ειναι πολυ γλυκια.

Ε-και ειστε μαζι η απλα σ'αρέσει?
(Κοκκινησε και αλλαξε βλέμμα)

Γ-μαρεσει..απλα εκεινη δεν ξερω.

Ε-βλακειες εισαι Και κούκλος και πολυ καλος και..

Γ-μα....

Ε-τι.. Ειναι με καποιον αλλο?

Γ-οχι δεν ειναι αυτο.....

Ε-ε τοτε σιγουρα ολα θα πανε καλα.

Γ-μολις μου εφτιαξες την μέρα. Εσύ.. Πως εισαι?

Ε-καλα. (Χαλια.  Σκατα)

Γ-. Μμ ας κανω πως το πιστεύω. Λοιπόν τι λες?  Παμε για κανενα καφε η εισαι πτώμα?

Ε-ειμαι οκ.....μισο λεπτο να παω να χαιρετήσω την Τζες και ερχομαι.

Γ-οκ.. Περίμενω.

~Innocent~(ΣΥΝΕΧΕΙΑ)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang