~Epilogue~

30 1 2
                                    

                 ΜΕΤΑ ΑΠΟ 1 ΧΡΟΝΟ

Scarlet's POV

Το κεφαλι μου ακουμπα στο στέρνο του.  Καθόμαστε και χαζεύουμε το μικρο αγοράκι της Τζες και του Αστον.
Και οι δύο ειναι πολυ ευτυχισμένοι..

Το μικρο ειναι ενος..... Ο μικρος ζακ

Ειναι αξιολάτρευτος.. Ανακαθομαι καλύτερα πανω στον Χαρρυ και τον κοιταω στα ματια.... Εκείνος τα ματια του τα ειχε καρφωμένα πανω στον ζακ.  Μιλις με αντιλήφθηκε γύρισε να με κοιτάξει και μου χαμογέλασε.

Χ-ενα τετοιο θελω να μου κανεις

(Ειπε σοβαρα και χαμογέλασα..)

Ε-θα ερθει και αυτο στην ωρα του..

(Ο μικρος ζακ καθόταν στο παρκο του και επαιζε με ενα απο τα πολλά παιχνιδια του.  Ο Αστον και η Τζεσσυ ειχαν βγει για την επαιτιο τους. Μας ανέθεσαν να προσέχουμε το παιδι. 

Σηκώθηκα και το πλησίασα.. Το πηρα στην αγκαλια μου και καθησα πισω στην θεση μου. Ο Χαρρυ μας κοιτούσε νε ενα χαμογελο μεχρι τα αυτια ενω κατα καιρούς μας φιλούσε στο μάγουλο.


Οταν πλεον το μωρο κοιμήθηκε στην αγκαλια μου... Το εβαλα στο κρεβατάκι του και γύρισα πισω στο σαλόνι.

Τα παντα ηταν σκοτεινά και αρχισα να τρομάζω.. Που ειχε παει ο Χαρρυ?  Γιατι ηταν σκοτεινά?

Ε-Χαρρυ?

Ε-Χα. .χαρρυ? Ει-εισαι εδω? Μην μου κανεις πλακα... Φοβαμαι

(Κλαψουρισα ενω εψαχνα να βρω εναν διακόπτη.... 

Ενω ειχα απελπιστεί βλεπω κατι να φωτίζεται στο τελος του διαδρομου.. Αμεσως το ακοκουθω και βλεπω ενα δωματιο γεμάτο με κεράκια και στην μεση εναν γονατιστοί Χαρρυ με ενα αστραφτερό χαμογελο.... Το μετέδωσε και σε εμενα και τον πλησίασα. )

Ε-Χαρρυ?  Πο.. Ποτε πρόλαβες να τα κανεις ολα αυτα?

Χ-ηταν ετοιμα....

Ε-Χαρρ.....

Χ-σςςς... Θέλω να σε ρωτησω κατι?

Ε-τι?

(Ειπα ενω ειχα υποψιαστεί την ερωτηση που θα μου εκανε)

Χ-Σκαρλετ..

(Πηρε μια βαθια ανασα και με κοίταξε στα ματια βγάζοντας ενα βελούδινο κουτάκι απο την τσεπη του ανοίγοντας το.)

Χ-θα με παντρευτείς?

(Αρχισα να γελαω νευρικά και δάκρυα έτρεχαν από τα ματια μου. Εκείνος φανηκε να απογοητεύεται απο την αντιδραση μου.)

Ε-. Ναι..    Φυσικα και ναι..

(Το χαμογελο απλώθηκε στο πρόσωπο του και τα βουρκωμένα ματια του έλαμψαν ακομα παραπανω.   Γλίστρησε το δαχτυλίδι στο χερι μου... Αμεσως σηκώθηκε και με αγκάλιασέ σφιχτά)

Χ-ηλπιζα οτι θα το πεις αυτο....

Ε-αφου εισαι η Αγαπη της ζωης μου

(Ειπα ενω τα δάκρυά δεν σταματούσαν να τρεχουν απο τα ματια μου


(Επιασε το προσωπο μου στα χερια του . Μου σκούπισε τα δάκρυα και με φίλησέ. )

Χ-και εγω σαγαπω..

(Ειπε πριν συγκρουστούν ξανα τα χείλη μας

Χαθηκα στο φιλι του οπως καθε αλλη φορα.... 😍

Ομως αυτη τη φορα ηταν κατι το διαφορετικό..

Ημουν η Μέλλουσα γυναικα του Σταιλς 😍♥

                         ~ΤΕΛΟΣ~

################

ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ😊😊

αν σας αρεσε να μου το πειτε στα σχολια

Ευχαριστω οσες κατσαν και διάβασαν την πρωτη μου ιστορια  .....οτι δεν σας αρεσε να μου το πειτε... Μην ξανακάνω τα ιδια λαθη..

Καλη συνεχεία

Πολλα φιλια 😘

Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΣΤΑΙΛΣ😍

Du hast das Ende der veröffentlichten Teile erreicht.

⏰ Letzte Aktualisierung: Nov 29, 2017 ⏰

Füge diese Geschichte zu deiner Bibliothek hinzu, um über neue Kapitel informiert zu werden!

~Innocent~(ΣΥΝΕΧΕΙΑ)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt