Scarlet's POV
Ξυπναω το πρωι στο στέρνο του Χαρρυ. Κοιμαται τοσο ηρεμα. Ειναι τοσο ομορφος και γαλήνιος. Ανασηκωνω το κεφαλι μου και τον αντικρίζω καλυτερα. Παρατηρώ τα δυο χελιδόνια πανω απο το στήθος του και τα χαϊδεύω απαλά για να μην τον ξυπνησω.
Αποτυχημενη προσπάθεια .
Μισανοιξε τα ματια του και με κοίταξε. Ενα χαμόγελο απλώθηκε στο προσωπο του και με έσφιξε στην αγκαλια του.
(Αναρωτιεμαι που στο καλο έχει παει ο Νιαλλ αυτες τις μερες?)
Ε-Χαρρυ?
Χ-μμμμμ.....
Ε-ο Νιαλλ που ειναι?
Χ-ειχε παει για κατι δουλειά Ιρλανδία μολις γύρισες εσυ
Ε-και ποτε γυρνάει?
Χ-δεν μου είπε.
(Και πανω που συζητούσαμε ακουω την πορτα να ανοιγει και εναν Νιαλλ με σακίδιο στην πλατη να μπαινει μεσα. Μολις μας αντικρίζει γουρλωνει τ ματια του και μας πλησιάζει?)
Ν-τι σκατα γινεται εδω?
Χ-να... Ε.. Εμεις
Ν-Χαρρυ εχουμε κανει αυτη τη συζητηση τοσες φορες. Δεν ειναι για εσενα. Δέν θελω να την πληγώσεις.
Χ-μα την αγαπαω. Γιατι δεν το καταλαβαίνεις αυτό?
(Σχεδον φώναξε ανασηκώνοντας το σωμα του στο κρεβάτι. Ο νιαλλ έσφιξε τα ματια του και αναστέναξε.)
Ν-εσυ Σκάρλετ ? Δεν εχεις καταλαβει πως ειναι ο Χάρρυ? Θα σε πληγώσει και..
Ε-δεν με νοιάζει. Τον αγαπαω και δεν μπορω μακρια του. Πιο πολυ θα πληγωθω αν δεν ειμαι μαζι του.
(Ο νιαλλ πηρε ενα ηττημένο ύφος και κάθισε στο κρεβατι του.)
Ν-ενταξει τοτε. Ομως αν τολμήσεις και..
Χ-δεν θα το κανω. Το υπόσχομαι.
(Ειπε και με έχωσε στην αγκαλια του κοιτάζοντας με τρυφερά. Ηθελα να τον φιλήσω 😍😍)
Ν- δεν μπορω να σας χωρίσω τοτε. Ξερω πως ειναι να αγαπάς. Σορρυ που διέκοψα . Και Χάρρυ......ξερεις, να την προσεχεις.
(Ειπε με ενα χαμογελο στα χείλη του. Κατι αλλαξε σε αυτον σίγουρα. Σηκώθηκε απο το κρεβατι και κατευθύνθηκε στην πορτα.)
Χ-παντα
Ν-ωραια λοιπον.....συνεχιστε.
(Γέλασε και εφυγε)
Ε-ειμαι πολυ χαρούμενη. Τωρα δεν υπαρχει λογος να κρυβόμαστε.
Χ-εγω να δεις.
(Επιασε το πρόσωπο μου και με φίλησε)
Χ-Σαγαπω
Ε-εγω πιο πολυ.
Χ-α ναι?
(Με κοίταξε με σηκωμένο το φρύδι. Ενευσα χαμογελωντας και εκείνος αρχισε να με φιλαει παντου. Αχ αυτα τα χειλη 😍😍😍😍😍)
Χ- αμφιβάλλω... Μικρη.. Εισαι οτι πολυτιμότερο εχω.
(Ειπε και με ξανάφίλησε . Τοσο απαλά. Τοσο ομορφα. Τοσο τρυφερά.
Αυτα τα λεπτα που τα χειλη μας ηταν ενωμένα ήταν σαν λεπτα στον παράδεισο. Πλεον δεν μπορω να φανταστω την ζωη μου χωρις αυτον.Αυτος πλεον ειναι Η ΖΩΗ ΜΟΥ. )
Χ-Σκαρ?
Ε-ναι..
Χ-δεν θελω να χωρίσουμε ποτε.
(Ειπε κοιτάζοντας το ταβάνι. Τον πλησίασα κι'άλλο και επιασα στα χερια μου το προσωπο του. Με κοιταξε. Τα ματια του τοσο όμορφα πράσινα. Ηταν επιτελους χαρούμενος. Το εβλεπα. Το ενιωθα. Οπως και εγω. Ημουν πιο χαρούμενη απο ποτε.)
Ε-αυτο εξαρτάται και απο εσένα .
(Τον μάλωσα)
Χ-το ξερω..γαμωτο μερικες φορες γίνομαι ανυπόφορος.
(Γκρινιαξε και χασκογελασα.)
Ε-εμενα μου λες?
(Κατσουφιασε)Ε-Αλλα τι να κανω? σ'αγαπάω και δεν μπορώ να κανω αλλιως.
(Τα ματια του γέλασαν οπως και τα χειλη του, τα οποια δευτερολεπτα μετα ενωσα με τα δικα μου. Ανταπέδωσε αμεσως και μείναμε ετσι για λίγο.
Μετα φαντάζεστε τι εγινε.. 😏😏)
########
Ηταν μικρο. Το ξερω 😥😥
Τεσπα... Ηθελα να σας πω πως..
Το βιβλιο θα έχει ακομα δυο κεφάλαια και μετα ΤΕΛΟΣ. 😢😢
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΛΑΥΣΑΤΕ....
αν σας ερεσε ψηφίστε και μην ξεχάστε σχολιο.
Πολλα φιλια μεχρι το επομενο
😘😘Η Γυναικα του Σταιλς 😍😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Innocent~(ΣΥΝΕΧΕΙΑ)
Hayran KurguΗ ίδια ιστορία innocent μονο που την συνεχίζω απο άλλο χρήστη και λίγο πιο παραλλαγμένη απο την περίληψη που σας είχα γράψει στο προηγούμενο