Φτανουμε στο παρτι. Η μουσικη γεμιζει ολο τον εξωτερικο χωρο της αδελφοτητας, φωνες, τσιγαρα και ποτα γεμιζουν το παρτυ, αρχιζω και το μετανιωνω πικρα που συμφωνησα να ερθω με την Τζεσσυ, αυτη αντιθετως το ευχαριστιεται πολυ απο οτι βλεπω.
Σ- ε......μηπως τελικα δεν ηταν και τοσο καλη ιδεα να ερθουμε εδω;
( φωναζω οσο πιο πολυ μπορω για να καλυψω την μουσικη και να ακουστω)
Τ- τι; δεν ακουω.....
Σ- μηπως καλυτερα να φυγουμε;
Τ-τι; τι λες καλε τωρα θα φυγουμε; τωρα αρχιζει το καλο!!!!!
Τ- οπ, περιμενε εδω, βρηκα κατι φιλες μου γυρναω σε δυο λεπτα, μην κουνηθεις......
( αναστεναζω και νευω καταφατικα)
Τ- τα λεμε μετα!
Σ- σιγουρ.....τι στο;
( ενιωσα καποιον να με σπρωχνει και πεφτω στο πατωμα με φορα)
Σ- ποιος ηλιθιος το εκανε αυ....
?- οπ μην βριζεις μην αρχισω και τα περνω.....
Σ- ποιος εισαι εσυ?
?- εσυ ποια εισαι?
Σ- αστο δεν συννενοουμαστε εδω μεσα......
?- με λες ηλιθιο;
Σ- παλι καλα που το καταλαβες.....
( ηταν ετοιμος να μου ορμηξει εκει που καποιος του φωναξε να με αφησει ησυχη και τον επιασε απο τα μπρατσα)
?-επ χαρρυ αστην ησυχη.......Σκαρλετ;
Σ-νιαλλ?
Χ- γνωριζεστε;
Ν- ναι, η ξαδερφη μου ειναι, τι κανεις σκαρ εισαι ετοιμη για το πανεπιστημιο;
Σ- δεν νομιζω.... Πως ειναι η καταλληλη ωρα για κουβεντες τωρα σε αυτι το μερος
Ν- εχεις δικιο σορρυ....
Χ- λοιπον θα παιξεις θαρρος η αληθεια μαζι μας η εισαι κοτα σαν τον ξαδερφο σου?
Σ- θα παι.....
Ν- χαρρυ αστην δεν ειναι για τετοια, ειναι μικρη ακομα
( και μονο απι πεισμα θα επαιζα για να δειξω σε αυτον τον ηλιθιο τον χαρρυ πως δεν δυσταζω)
Σ- οχι νιαλλ.....θα παιξω
(Του ερειξα μια παραξλητικη ματια για να με αφησει)
Ν-καλα, μονο εναν γυρο
Σ-ενταξη....
Χ- ωραια,....ΠΑΙΔΙΑ παιζουμεεεεε ΘΑΡΡΟΣ η ΑΛΗΘΕΙΑ
( φωναξε και ολοι γυρισαν να τον κοιταξουν ενω μερικοι ζητοκραυγαζαν, μετα απο λιγο ολοι κατσανε σε ενα κυκλο και το παιχνιδι ξεκινησε)
Χ- λοιπον, ποιος ξεκιναει;
-..........
Χ- οκ λοιπον θα ξεκινησω εγω.....Σκαρλετ.....
( εκεινη τη στιγμη αρχιζα να καιω, οχ τι θα με ρωτησει τωρα)
Χ- θαρρος η αληθεια;
Σ-εμ...... Θα..θαρρος
( ο χαρρυ γελασε ςιρωνικα και μετα με κοιταξε καταματα)
Χ- λοιπον, σκαρλετ.....εχεις το θαρρος να βγαλεις το φορεμα σου εδω, μπροστα μας?
( ολοι αρχισαν να κανουν 'οοοοο' ενω εγω αρχισα να κοκκινιζω και να φλεγομαι)
Σ-τι; φυσικα και οχι.....εισαι με τα καλα σου;
Χ-ε τοτε, λυπαμαι σκαρ αλλα θα πρεπει να διαλεξω μια τιμωρια για σενα που αν δεν μπορεις να την κανεις και αυτη θα πρεπει να πιεις ενα ολοκληρο μπουκαλι βοτκας.....
(Αυτο ειναι αδυνατο δεν εχω πιει ποτε μου βοτκα ποσο μαλλον και ενα ολοκληρο μπουκαλι απο αυτο και ειμαι σιγουρη πως η τιμωρια δεν θα ειναι καλυτεη απο το θαρρος)
Σ-ακουω......
Χ- θα πρεπει να με φιλησεις μπροστα σε ολους ......
(Ενταξη αυτο ειναι ευκολο)
Χ-....στο στομα.
( τελειωσε την προταση του ΤΙ???? Επρεπε να τον φανταστω βεβαια, οποτε .....η γδυνομαι μπροστα σε ολους η πινω ενα ολοκληρο μπουκαλι βοτκα η τον φιλαω.......)
Ν- ενταξη στοοππ χαρρυ, σκαρλετ φυγε απο το παρτυ για να μην γινουν χειροτερα .
( μια τεραστια ανασα εφυγε απο το στομα μου που δεν ηξερα οτ κρατουσα)
Σ-οκ
(Σχεδον ψυθυρισα, σηκωθηκα απο τον κυκλο ενω ενιωθα ολα τα βλεμματα πανω μου μετακινηθηκα γρηγορα και βρεθηκα κοντα στην πορτα του σπιτιου ανοιξα την πορτα και επιασα το κινητο μου στα χερια μου, πηρα τηλ. Την τζεσσυ και περιμενα να απαντησει, λιγο πριν το κλεισω ακουω την φωνη της αμυδρα)
Τ- ναι....ποιος.....ειναι?
Σ- τζεσσυ τι στο καλο εισαι......μεθυσμενη;
Τ-χαχαχαχαχα σκαρλετττττττ εσυυ αχαχαχαχαχ
Σ- που εισαι? Πρεπει να φυγουμε
Τ- τι;;;;; απο τωρααααααααα.....
Σ- ναι τζες που εισαι?
Τ- εξω, χαχα μολις......βγηκααααα
Σ- ωραια ερχομαι, μην φυγεις
Τ-........
Σ-τελεια, μου το κλεισε(μονολογησα)
(Εψαχνα την τζεσσυ γυρω στα δεκα λεπτα, οταν την βρηκα κατω απο ενα δεντρο σχεδον κοιμησμενη)
Σ- μου αρεσει που σου ειπα να μην μεθυσεις
( ειπα εκνευρισμενη ενω αυτη με κοιτουσε σαν χαμενη)
Τ-χαχαχαχαχα
Σ- σηκω, φευγουμεεεεε!
ESTÁS LEYENDO
~Innocent~(ΣΥΝΕΧΕΙΑ)
FanficΗ ίδια ιστορία innocent μονο που την συνεχίζω απο άλλο χρήστη και λίγο πιο παραλλαγμένη απο την περίληψη που σας είχα γράψει στο προηγούμενο