Scarlet 's POV
Καθομαι στην αγκαλια του και βαζω play την ταινια . Μετα απο πολυ πρήξιμο που εφαγε 😂😂 τελικα μου εκανε το χατίρι και βάλαμε το notebook.
Το κεφαλι μου πεφτει στον ώμο του και εκείνος με κραταει σταθερά απο την μεση.
/......../
Μολις τελείωσε με κοίταξε και δεν ειπε τίποτα. Εγω περιττο να σας πω οτι ειχα πλανταξει στο κλάμα.Οση ωρα έκλαιγα με ειχε τοσο σφιχτά στην αγκαλια του και μου ελεγε πως με αγαπάει. Τι αλλο θελει καποιος.?
Απενεργοποιησα το λαπτοπ και το εβαλα στην θήκη του.
Χ-ξερεις...
Ε-μμ?
Χ-ειχες δικιο.
(Γύρισα να τον κοιτάξω. Κούνησα ερωτηματικά το κεφαλι μου.)
Ε-για ποιο πραγμα?
Χ- να.. Για το... Αα μην με κανεις να το πω
(Γέλασε νευρικά και τον πλησιασα)
Ε-ελα.. Πες μου....
(Τον φιλησα στο μάγουλο και σχηματίστηκαν τα λακακια του κατω απο τα χειλη μου. )Χ-δεν με πείθεις ετσι.
(Ειπε γελώντας)
Ε-α ετσι? Ε τοτε μην μου πεις καθολου.
(Ειπα δηθεν νευριασμένη. )
Χ-ελα εδω.....
Ε-θα μου πείς?
Χ-ναι.....
(Κουλουριαστηκα στην αγκαλια του και περιμενα να ακουσω την φωνη του. Αργησε αλλα τελικα μιλησε.)
Χ-ειχες δικιο.. Οταν ελεγες πως..
(Τον κοίταξα γλυκα για να συνεχίσει)
Χ-πως υπαρχει αληθινή αγαπη. Πως υπαρχουν ζευγάρια που αγαπιούνται τοσο που δεν αντέχουν λεπτό μακρια ο ενας απο τον αλλον. Που δεν μπορουν να αναπνεύσουν σωστα αν δεν εχουν τον αλλον στο πλευρό τους. Που.. Που η καρδια μου χτυπάει τοσο δυνατα οταν ειμαι διπλα σου. Και απλα χωρις εσενα δεν μπορω να ζησω...θυμασαι? Θυμασαι που τσακωνομασταν για την ιδια ταινια? ..ειχες δικιο...
(Τον σταματησα με ενα απαλό φιλι στα χείλη. Υστερα απομακρυνθηκα και τον κοίταξα)
Χ-τι ηταν αυτο?
Ε-παντα εχω δικιο.
(Χαμογελασα ειρωνικά και έκατσα διπλα του.)
Χ-το ηξερα πως θα το μετανιώσω αυτο που θα πω.
Ε-δεν θα έπρεπε.. Με εκανες να σε αγαπάω ακομα πιο πολυ και αυτο ειναι αδύνατον..
YOU ARE READING
~Innocent~(ΣΥΝΕΧΕΙΑ)
FanfictionΗ ίδια ιστορία innocent μονο που την συνεχίζω απο άλλο χρήστη και λίγο πιο παραλλαγμένη απο την περίληψη που σας είχα γράψει στο προηγούμενο