Τα χείλη του απέχουν απο τα δικα μου χιλιοστά...αν ελεγε κατι θα ακουμπουσαν ...λιγο πριν αγγίξουν τελειως το κινητο τού χάρρυ δονείται..... Δεν δινει σημασια.. Απλα γυρνάει τα ματια του και παει να συνεχίσει αυτο που εκανε..
Ε- Χάρρυ σηκωσε το..... Μπορει να ειναι κατι επείγον...
Χ- σκατα ειναι..... Απλα το σύμπαν συνομωτεί εναντίον μας
(Ειπε μεσα απο τα δόντια του)(Γέλασα και τον φίλησα πεταχτά στα χείλη. Κατσούφιασε...... )
Χ- μωρο μου δεν ξερεις τι θελω να σου κανω αυτη τη στιγμη....
(Μουρμούρισε σηκώνοντας το τηλεφωνο απο το παγκάκι και απαντώντας το. Κοκκινησα και αρχισα να ζεσταίνομαι απότομα. Τι ηταν αυτο που ειπε?Οσο εκείνος μιλούσε εγω σκεφτόμουν να παω να τσεκάρω αν εχει γυρίσει η Τζες.... Αυτες τις μερες χρειαζεται συμπαρασταση και εγώ καθομαι και σαλιαριζω με τον Χάρρυ . Σηκώνομαι και τον πλησιάζω. Δευτερα μετά κλεινει το τηλεφωνο και το βαζει στην τσεπη του.
Ε-Χαρρυ.... Πρεπει να φυγω.
Χ- τι.? Απο τωρα?... Μα...
Ε-συγγνωμη.... Αλλα η Τζες μς χρειαζεται.....
Χ-περισσοτερο απο εμενα?
(Ψιθυρισε μπλεκοντας τα δάχτυλα μας. Χαμογέλασα και τον φιλησα στο μάγουλο. )Ε- πρεπει να φυγω. Σ'αγαπώ
Χ- εγω πιο πολυ.....
(Ηταν τα τελευταια λογια που ακουσα πριν τρέξω μακρια του.. Η καρδιά μου χτυπούσε δυνατα.... Οχι απο το τρέξιμο αλλα απο τις λεξεις που ξεστόμισε...... 😍Φτάνω στην εστία και μπαινω μεσα.... Η Τζες δεν εχει γυρισει ακομα. Νομιζα πως θα ειχε ερθει ως τωρα. Εχουν περασει γυρω στις δυο ωρες. Την καλώ στο τηλεφωνο της. Ακουω τον χαρακτηριστικο ηχο κλήσης της..... Ερχεται απο το πάτωμα.... Λογικα θα ξέχασε να το παρει οταν το πέταξε στο πάτωμα.... Το μαζεύω και βλεπω 3 μηνυματα.... Η μια αναπάντητη ηταν απο εμενα και τα αλλα δυο ηταν μήνυματα απο τον Αστον.... Υπο αλλες συνθήκες ουτε που θα σκεφτομουν να τα ανοιξω ομως τωρα ανησυχω...... Αφου της εστειλε μήνυμα ο Αστον σημαινει πως δεν ειναι μαζι του. Ωχ.....
Απο *αγαπουλινι ♡: Πρεπει να μιλησουμε.... Συγγνωμη για πριν*
*αγαπουλινι ♡:που εισαι..? Παρε με τηλ. *
Πηγαίνω στις επαφές και τον καλώ..... Πρεπει να του μιλησω. Μετα απο δυο χτύπους το σηκωσε
Α- γιατι στο καλό δεν το σηκώνεις? Που εισαι.?
(Φώναξε δυνατα και απομακρυνα το ακουστικό απο το αφτί μου.)
YOU ARE READING
~Innocent~(ΣΥΝΕΧΕΙΑ)
FanfictionΗ ίδια ιστορία innocent μονο που την συνεχίζω απο άλλο χρήστη και λίγο πιο παραλλαγμένη απο την περίληψη που σας είχα γράψει στο προηγούμενο