Scarlet's POV
Μπαινω μεσα και αμέσως τον διακρίνω απο το πλήθος. Ειναι και αρκετα ψηλός 😍.Τον πλησιάζω και οταν με αντικρίζει μου χαμογελαει.
Χ- έλα.... Κατσε εδω..
(Ειπε και εκανε χωρο διπλα του. Εκατσα στον δερμάτινο καναπε και παρήγγειλα το γνωστο. Ζεστη σοκολάτα.☕☕)Χ- με πηρε τηλεφωνο ο Νιαλλ
(Ειπε σοβαρός)
Ε- τι σου ειπε?
(Ρωτησα τρομοκρατημένη)
Χ- νομιζω κατι εχει αρχισει να καταλαβαινει για εμας.
Ε- π... Πως ?του ειπες κατι καταλάθος?
Χ- οχι απλα...... Δεν ξερω
(Ειπε κι επιασε το κεφάλι του)?- ορισ..... ΧΑΡΡΥ?
(ταυτόχρονα γυρίσαμε τα κεφαλια μας προς τα πανω. Μια ψηλή μαυρισμένη σερβιτόρα που μασουσε τσίχλα κοιτούσε τον Χάρρυ με ενα έκπληκτο ύφος.)Χ- Τερέζα...
(Ειπε ο Χάρρυ καπως ενοχλημένα)Τ- ο θεε μου... Εχουμε να συναντηθούμε.....
(Κοντοστάθηκε και σκέφτηκε)Τ- ξερεις απο τοτε που....
(Τον κοίταξε πονηρά. Γουρλωσα τα ματια μου. ΤΙ? ειχα αρχισει να νευριάζω επικίνδυνα πολυ. Δεν κρύβω οτι ζηλεψα)Ε- γεια σου.... Με λενε Σκαρλετ
(Της χαμογέλασα ψεύτικα..... Απλα ηθελα να πάρει το ηλιθιο βλεμμα της απο το αγορι μου)Τ-ναι....
(Ειπε με την πιο ξινη φωνη της. Δεν γύρισε καν να με κοιτάξει. Γύρισα τα ματια μου και την έβρισα απο μεσα μου)Τ- λοιπον Χάρρυ? Ποτε θα επαναλάβουμε ? Ξερεις τα παλια
(Ειπε κλείνοντας τού το ματι ενω ειχε μπαστακωθει διπλά του.)Χ- ξερεις... Τερέζα..... Εγω.... Βασικα ειμαι με την Σκαρλετ
(Επιτελους ειπε και η ξινη καμήλα γύρισε να με κοιτάξει.)Τ- αα... Καταλαβα.
(Ειπε κοιτώντας με, με απέχθεια. Γύρισε το βλέμμα της πισω στον Χαρρυ και ημουν ετοιμη να της ξεριζώσω το μαλλι. Του εδωσε ενα χαρτάκι και υστερα εφυγε. Μηπως φαίνομαι για Στραβή? Ο Χάρρυ με κοίταξε απολογητικα και πέταξε το χαρτάκι στο τασάκι.)
Χ-συγγνωμη βρε μωρο μου αλλα δεν ήξερα τι αλλο να κανω...
(Ειπε και μετα απο την λεξη "μωρο μου" σταμάτησα να ακουω. Στα αληθεια με αποκάλεσε ετσι. Ηταν περίεργο. Με την καλη έννοια. Ο Χαρρυ φάνηκε να κατάλαβε απο την έκφραση στο προσωπο μου. Πλησίασε στο αφτί μου και ψιθύρισε. )Χ- μωρο μου...... Θέλεις να φύγουμε απο εδω?
(Εκλεισα τα ματια μου..... Η Βραχνή με βρετανική προφορά φωνη του ηχούσε τελεια στο αφτί μου. Η καυτή ανασα του χτυπούσε στον λαιμο μου. Ξεροκαταπια)
YOU ARE READING
~Innocent~(ΣΥΝΕΧΕΙΑ)
FanfictionΗ ίδια ιστορία innocent μονο που την συνεχίζω απο άλλο χρήστη και λίγο πιο παραλλαγμένη απο την περίληψη που σας είχα γράψει στο προηγούμενο