~Chapter 27~

14 0 0
                                    

Scarlet's POV

Τον κοίταξα παραξενεμενη με ελάχιστα γουρλωμένα ματια.  Δεν περιμενα να το πει αυτο.  Αμεσως μολις συνήλθα του χαμογέλασα.

Ε- Κι'εγώ σ'αγαπάω.......
(Ειπα τελικα και εκείνος με επιασε απο την μεση σηκώνοντας με στα χέρια του σε στυλ νύφης. Γέλασα και τυλιξα τα χερια μου στον σβέρκο του.  Αρχισε να τρεχει προς την λιμνη..... )

Ε- έει... Τι κάνεις?  Δεν θελω να βραχω...
(Τού φώναξα αλλα εκείνος δενε έδειχνε να μου δινει σημασια)

Χ- σταμάτα να σκεφτεσαι τοσο πολυ Σκαρ..   Αφέσου μια φόρα...... ΑΣΕ την καρδια σου να δουλεψει και οχι το μυαλο σου...... Και στο κατω κατω αν θες μπορείς να βγαλεις τα ρουχα σου  ..   
(Ειπε πονηρά και εγινα κατακόκκινη)

Χ- εγω τουλάχιστο αυτο θα κανω...
(Ειπε βγάζοντας την μπλουζα του επιδεικτικα αφήνοντας με να τον κοοταω με ανοιχτο στομα..... Ενα γελάκι του ξέφυγε λιγο πριν αφαιρέσει και το παντελόνι και μεινει με το μποξεράκι του.  Ηταν γεμάτος τατουαζ.... Για κάποιο λογο μου άρεσαν πανω του.... Τον εκαναν πιο ελκυστικό....  😍😍. Παρεπιπτόντως ειχε ΤΕΛΕΙΟ ΣΩΜΑ.

Ειχε πλεον βουτήξει μεσα και περίμενε εμενα...... Δεν ηθελα να βρέξω τα ρουχα μου αλλα ουτε και να ξεγυμνωθω μπροστα του... Τι να εκανα? )

Χ- θα μπεις ποτε?
(Ειπε γελώντας... Αχ αυτο το γελιο του.  ΤΟΣΟ...      υπεροχοοο 😍. Ενευσα .

Αποφάσισα να βγαλω μόνο το παντελόνι μου και να μεινω με την μπλουζα μου.  Ηταν αρκετα μακριά.... Μολις αφαίρεσα το παντελόνι,  ο Χάρρυ δεν ελεγε να ξεκολλήσει τα ματια του απο πανω μου κάνοντας με να νιωθω άβολα.  Πρεπει να ειχα γινει σαν ντομάτα.. Βούτηξα γρήγορα μεσα και τον πλησιασα.... Εκείνος τύλιξε τα χερια του γυρω μου και με κοιταξε. Ενιωθα να καίγομαι με το βλέμμα του. Τα χερια του ταξίδευαν στο σωμα μου κάνοντας με να ανατριχιασω..... Κοίταξε τα χείλη μου και απευθείας με φίλησε...... Τοποθέτησα τα χερια μου στο προσωπο του και ανταπεδωσα.... Με ανσηκωσε λίγο ωστε να ειμαι ψηλότερα από αυτον..

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.
~Innocent~(ΣΥΝΕΧΕΙΑ)Onde histórias criam vida. Descubra agora