~Chapter 22~

12 1 1
                                    

Scarlet's POV

ΤΟ ΠΡΩΙ.....

Δεν εχω την δύναμη να σηκωθω οποτε απλα ξαπλωνω με ανοιχτα τα ματια χαζεύοντας το ταβάνι.  Ενας γνώριμος ήχος με τρανταζει ξυπνώντας με απο τις σκέψεις μου. Το κινητο μου χτυπούσε σαν τρελο..... Το επιασα και εσυρα το δάχτυλο μου για να απαντησω....

Ε- ναι?
Μπ- έλα καραμελιτσα μου.....
Ε- μπαμπα?
Μπ-.... Ναι.... Τι κανεις?  Πως περνάς εκει?.
Ε-μια χαρα... Τα βγάζω περα προς το παρων.... Η μαμα?  Πως ειναι?
Μπ- ε... Ε.. Καλα....
(Ακουγεται ταραγμένος)
Ε- μπαμπα?  Εισαι καλα?
Μπ- ναι.. Ναι μια χαρα.... Ποτε θα ερθεις να ..... Μας δεις?
Ε- ε δεν ξερω... Πριν δυόμιση μηνες εφυγα..... Κανε λιγο υπομονή
(Χασκογελασα  και ο μπαμπας μου ξεφυσηξε)
Ε- μπαμπα, σιγουρα ολα καλα ειναι?
(Ρωτησα ανήσυχη με την περίεργη συμπεριφορά του πατέρα μου)
Μπ- ναι καρελιτσα μου...... Ολα ειναι μια χαρα
Ε- οκ τοτε.... Θα τα πουμε απο κοντά....... Σ'αγαπώ.
Μπ- και εγω σαγαπώ.....

(Και ετσι κλείσαμε το τηλεφωνο και έκατσα ξανα πισω στο κρεβάτι.

Η Τζες?  Που ειναι? Να την παρω?  Μου ειχε πει πως θα ειναι στου Αστον.... Δε θελω να τους κανω Χαλάστρα οποτε απλα ας στειλω μηνυμα...

*ποτε θα γυρίσεις?  😕😕*

Αφήνω το κινητό παλι πισω στο κομοδίνο και πιάνω τα βιβλια μου για το σημερινο μαθημα..... Γραφω κατι τελευταιες σημειωσεις στο τετράδιο και υστερα ξεκιναω για την αιθουσα που θα κανω μαθημα σε λιγοτερο από πεντε λεπτα.

Κλειδώνω το δωματιο και οδευω προς την αίθουσα

Χ- επ,  μικρή που πας?
(Και ......γύρισε παλι αυτη η ειρωνία  που τοσο μου την σπαει.  Με τραβάει απο το χερι ωστε να τον κοιταω.  Με το άγγιγμα του κοκαλωνω στην θεση μου.  Αυτα τα απαλά δάχτυλα που οταν με αγγίζουν με κανουν να ζεσταίνομαι και να χανω την γη κατω απο τα ποδια μου.... Που κανουν το στομαχ...... Αρκετα.  Ξέχασε τον απλα ΞΕΧΑΣΕ ΤΟΝ...... μου λεει και μου ξαναλέει το υποσυνείδητο μου.)

Ε- σ..στο..... Μαθημα
(Λεω τραυλιζοντας επηρεασμένη ακομα απο το άγγιγμα του. Γαμωτο. Μεινε στο ύψος σου Σκαρλετ...)

Χ- περνα μεσα..... Θελω να σου πω δυο λογάκια ..

(Ωχ.... Ελπιζω να μην τον πείραξε που του πέταξα το φανελάκι στο προσωπο χθες.... Κατι τετοια μικροπράγματα τον τσαντιζουν... Την έβαψα 😥)

Ε- τ.. Τι λογάκια?  ...ξερεις,  εχω... Αρ... Αργήσει οποτε... Αλλη φορα

Χ- μην φοβασαι..... Δεν δαγκώνω

~Innocent~(ΣΥΝΕΧΕΙΑ)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora