Διάβαζα και διάβαζα...... Μεχρι που αποκοιμήθηκα στην θεση μου.
/...../
Ειχα φτασει πλεον στον προορισμό μου. Ιρλανδία. Πηρα τις βαλίτσες μου και φυσικα τοποθέτησα την ατζεντα σε ενα ασφαλές μερος.
Πηρα ενα ταξι και του εδωσα την διεύθυνση των γονιών μου. Στην διαδρομή εβγαλα το μικρο δερμάτινο βιβλιαράκι....ξεκίνησα να διαβαζω
. Η ημερομηνία αυτη.... Πρεπει να ηταν την ημερα που γνωριστήκαμε..... Δεν φαινεται να με συμπαθούσε.....διαβασα γυρω στις πεντε σελίδες ωσπου η Δώνη του ταξιτζή με ξύπνησε απο τις σκέψεις μου.....
Τον ευχαρίστησα και τον πλήρωσα..... Εβγαλα τις βαλίτσες μου απο το πορτμπαγκάζ και αμεσς έτρεξα προς την εξώπορτα του σπιτιού μου..... Φαινεται να εχει αλλαξει. Μαλλον θα εκανε ανακαίνιση...... Χτύπησα το κουδούνι και δευτερόλεπτα μετα ο μπαμπας μου ανοιξε την πορτα....
Μπ-ο θεε μου Σκάρλετ.... Τι κάνεις εδωωωω.....
(Με αγκάλιασε ενθουσιασμένος...... Γέλασα και περάσαμε αμεσως μετα στο εσωτερικο του σπιτιού..... Σιγουρα εκανε ανακαίνιση.... Ειναι τελειο.)
Ε-μπαμπα.... Κανατε ανακαίνιση? Νομιζα πως η μαμα δεν ηθελε να το αλλαξετε....
Μπ-δεν ηθελε.... (Κοίταξε το πάτωμα με απογοήτευση να κυριεύει το προσωπο του..... Τι εγινε?? 😨😱😱)
Ε-τι εννοείς ?
Μπ-καθησε....
(Υπάκουσα και έκατσα στον δερμάτινο καναπε)
Ε-τι εγινε μπαμπα? Που ειναι η μαμα?
Μπ- να.... Εγω..... Και η μητερα σου...... Διαφωνουσαμε πολύ τελευταια και....
(Τα ματια μου βουρκωσαν... Εσφιξα τα χερια μου.)
Μπ-και....
Ε-χωρισατε?
(Εθπα πλεον χωρις να συγκρατώ τα δάκρυα μου.....)
Μπ- συγγνωμη γλυκια μού..... Δεν μπορούσαμε να.....
Ε-δεν θελω να μιλήσω τωρα..... Ειμαι κουρασμενη
(Πραγμα που ηταν αληθεια.... Αλλα οχι σωματικά.... Ψυχικά ημουν πολυ κουρασμένη.... Ολο αυτο με τον Χαρρυ και τωρα αυτο με τους γονεις μου ηταν πολυ..... Παρα πολυ.... Ανέβηκα στο δωματιο μου και αμεσως επεσα στο κρεβάτι μου αφήνοντας τα δάκρυα μου να κυλήσουν στο μαξιλάρι μου. Εβγαλα την ζακέτα μου και πηρα την βαλιτσ: στα χερια μου. Ενω την αδειαζα σκεφτόμουν ολες τις ωραιες στιγμες που περασα με τους γονείς μου και σκεφτόμουνα πως δεν θα ξανανιωσω..... Μολις ξεπακεταρα πέταξα την βαλίτσα στο πάτωμα..
KAMU SEDANG MEMBACA
~Innocent~(ΣΥΝΕΧΕΙΑ)
Fiksi PenggemarΗ ίδια ιστορία innocent μονο που την συνεχίζω απο άλλο χρήστη και λίγο πιο παραλλαγμένη απο την περίληψη που σας είχα γράψει στο προηγούμενο