Χ- πρεπει να σου μιλησω....
(Κούνησα το κεφάλι μου αρνητικά και απομακρύνθηκα)
Χ- ακουσε με....
(Η χροιά του απαλή....με κανει να ανατρίχιαζω)
Ε- αφησε με να φυγω και δεν θα σου ξαναμιλήσω ποτε αν αυτο ειναι που θες απο εμενα...... Δεν αντεχω αλλο Χάρρυ, εχω κουραστεί........
..
(Παραδέχτηκα με δάκρυα στα ματια μου)
Χ- μα αυτο ειναι το θεμα δεν θελω να φυγεις μακριά μου....
(Ψιθύρισε)
Χ- οσο μελό και αν σου ακουγεται αυτο.... Οσο ψεμα και να νομιζεις πως ειναι..... Εγω σε χρειαζομαι στην ζωη μου Σκαρ...... την κανεις πιο ομορφη.....
Ε- Χαρ....
Χ- οσο για αυτά που σου ειπα τις προάλλες δεν..... Δεν τα εννοούσα.. Ο.... Ο νιαλλ μου ειπε να στα πω γιατι, γιατι πιστευει πως θα σε πληγώσω.... Και ειναι αληθεια αυτο, μα εγω γαμωτο δεν μπορω μακριά σου.... Ειμαι.... Εγω Σκαρ... Ειμαι ερωτευμένος μαζι σου
(ΤΙ? ΤΙ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΜΟΛΙΣ ΞΕΣΤΩΜΙΣΕ?)
Ε- Χάρρυ τι στο καλό λες? Εσύ.... Εσύ πριν λιγο με έβριζες και τωρα τι? Περίμενεις να σε πιστεψω?Χ- οχι....
(Ψιθύρισε και περασε τα χερια του στα μαλλια τού )Χ- .....στα..... Στ'αλήθεια ο νιαλλ ειχε δικιο... Ειχε απόλυτο δικιο.... Μα εγω, εγω δεν μπορω λεπτό μακρια σου.... Δεν θα αντεξω μακρια σου ποσο μαλλον να πιστευεις πως σε μισω....... Γιατι δεν θα μπορουσα ποτέ να σε μισήσω... Σκαρ... Αλλα ΕΣΥ φαινεται πως το κανεις..... Εγω σε ανάγκασα να το κανεις και στ'αλήθεια συγγνώμη που ειμαι τοσο κόπανος μα δεν ξερω πως θα έπρεπε να συμπεριφερθω..... Δεν ξέρω πως συμπεριφερεται ενας ερωτευμένος.... Μονο που τωρα ειναι αργα..... Γιατι ηδη με μισείς..... Και γαμωτο ειμαστε ενα χάος εξαιτίας μου..... Απο την αρχη δεν έπρεπε να μπλεξεις μαζι μου.... Το μονο λαθος που εκανες εσύ ηταν να ΕΙΣΑΙ μαζι μου.......
(Ειχα Μέινει με ανοιχτο στομα..... Οντως τα ελεγε αυτα ο Χάρρυ? Οντως του εβαλε λογια ο νιαλλ? Δεν μπορω να το πιστεψω.......
Ο Χάρρυ τωρα κάθεται στο κρεβατι με τις παλάμες του ακουμπισμενες στο προσωπο του. Ηθελα τοσο πολυ να τον πιστεψω ομως ειχα καποιες επιφυλάξεις......)
Χ- τα χάλασα ολα.....
Ε-χαρρυ.......
Χ- δεν σου αξίζω..σου αξιζει καποιος καλύτερος.... Ομως γαμωτο οταν σε βλεπω με αλλον θολωνω και το ξερω πως τα θελω ολα δικα μου...... Μα εσυ.... Εσύ Σκαρ εισαι τα παντα για μενα και οσο και να πρεπει να απομακρυνθώ απο εσενα ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΓΙΑΤΙ... ΔΕΝ ΜΠΟΡΩΩ. σε χρειαζομαι απελπισμένα πολυ....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Innocent~(ΣΥΝΕΧΕΙΑ)
Hayran KurguΗ ίδια ιστορία innocent μονο που την συνεχίζω απο άλλο χρήστη και λίγο πιο παραλλαγμένη απο την περίληψη που σας είχα γράψει στο προηγούμενο