Μολις φτασαμε στην καφετέρια, κάτσαμε σε ενα τραπεζάκι. Παραγγείλαμε και περιμέναμε.
Γ-λοιπον.....θα ηθελα να σου πω σχετικα..... Με τον Χαρρυ
(Εσπασε την σιωπη ο Γκρεγκ και σταμάτησα να κοιταω το ξύλινο τραπεζι. Κοίταξα εκείνον. Τι εννοούσε σχετικα με τον Χάρρυ? Τι επαθε ο Χάρρυ. Αρχίζω να τρομάζω.)
Ε-τι.. Τι εγινε με τον Χαρρυ?
Γ-να..... Απλα ηθελα να σου πω πως απο τοτε που εφυγες δεν ηταν καθολου καλά. Ουτε στα μαθηματα ερχόταν. Μονο στο δωματιο του ηταν. Δεν πιστεύω πως θα το πω αυτο αλλα.....τον λυπαμαι και στ'αλήθεια φαίνεται πως σ'αγαπάει.
Ε-και εσύ? Πως τα ξέρεις ολα αυτα? Θελω να πω..
Γ-απλα. Εμ... Τα ξερω.
Ε-δεν ξερω πια αν νιώθει το ιδιο για εμενα..
(Παραδέχτηκα χωρις να τον κοιταω. Μια κοπελα μας πλησίασε και μας εδωσε αυτα που παραγγεολαμε. Ηταν πολύ γλυκια και οταν κοίταξε τόν Γκρεγκ κοκκίνισε. Τον κοίταξα να δω την αντιδραση του. Απλα εξυνε τον σβέρκο του αμήχανα.)
Γ-γ.. Γεια σου Αννα
Α-εμ... Γεια.
Γ-τι κανεις?
Α-ειμαι καλα ΕΣΥ?
Γ-νναι.
Α-η κοπελα σου?
(Ειπε άχρωμα και λυπημένα στρέφοντας το βλέμμα της πανω μου. Αμεσως κούνησα το κεφαλι μου αρνητικά)
Γ-Ε-οχι ....οχι.
Ε-δεν είμαι η κοπελα του.
(Αμεσως ειδα την ανακούφιση στο προσωπο τής. Ενα χαμογελο σχηματίστηκε στα χείλη της και έριξε μια ματια στον Γκρεγκ.)
?-Αννα....
(Φώναξε ο υπευθυνος και η Αννα απομακρύνθηκε. Ο Γκρεγκ εμεινε να την κοιτάει μέχρι να φυγει. Είχε ένα χαμογελο μεχρι τ'αυτιά)Γ-δεν ειναι τέλεια?
(Ειπε και τα ματια του έλαμψαν)
Γ-λες να της αρέσω?
Ε-..... Οχι
(Το χαμογελο του έσβησε)
Ε-οχι απλα της αρεσεις.. Ειναι ερωτευμένη μαζι σου!
Γ-τι? Οχι οχι.. Με τίποτα.
Ε-πηγαινε να της ζητήσεις να βγείτε.
(Τον παροτρυνα και επιασε τα μαλλια τού)
Γ-μα ε.... Αν πει οχι?
YOU ARE READING
~Innocent~(ΣΥΝΕΧΕΙΑ)
FanfictionΗ ίδια ιστορία innocent μονο που την συνεχίζω απο άλλο χρήστη και λίγο πιο παραλλαγμένη απο την περίληψη που σας είχα γράψει στο προηγούμενο