Harry's POV
Ακουσα την φωνη της. Ηταν εξω και μιλούσε με τον Νιαλλ. Ηθελε να φυγει? Που ηθελε να παει? 😨
Δεν με ενδιαφερει που στο καλο θελει να παει. Δεν με ενδιαφερει τι κανει....... Ουτε με ποιον θα παει .....ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΠΟΥ ΦΙΛΗΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟ Μ@Λ@Κ@.....
ΜΑ ΣΚΑΤΑ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ..... ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΜΑΛΙΣΤΑ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΚΕΦΤΩ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΕΚΤΟΕ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ.
βγήκα εξω και την ειδα..... Τα ματια της κόκκινα..... Αμεσως αλλαξε βλέμμα..... Θα έφευγε τα ξημερώματα..... Που θα πηγαινε?
/..../
Αφου εφυγε και αυτη αλλα και ο νιαλλ
Τράβηξα ελαφρά τα μαλλια μου και επεσα πισω στο κρεβατι.
Αααααα. Μουγκρισα και κλοτσησα τα πραγματα που υπηρχαν στο κομοδίνο. Και προφανως δεν θα ξαναυπαρξουν. Πηρα την ατζέντα μου και αρχισα να γραφω.Ουτε και εγω καταλαβα για ποτε περασαν δυομιση ωρες. Αφησα την ατζέντα στο κρεβατι και πηρα το κινητο μου..... Βγήκα εξω και πηγα στο πιο κοντινό μπαρ.....
/...../
Πέμπτο.... Οχι κατσε έβδομο....... Ποοοοο χεστο..... Εχασα το μέτρημα..... Σιγουρα ηπια δυο τεκίλες και 3 βοτκες..... Μετα δεν ξερω..... Και δεν με νοιαζει κιολας...... Πλήρωσα και προσπάθησα να σηκωθω στα ποδια μου.... Προχωρήσα κουτσά στραβά και βγήκα απο το μπαρ. Για κακή μου τυχη βρεθηκε μπροστα μου η Νανά.... Οχι Σάνυ.... Ε....
?-γεια σου Χάρρυ.... Πως και απο εδω
(Διέκοψε τις σκέψεις μου και την αγριοκοιταξα.... Με τράβηξε λιγο πιο μακρια απο την παρεα της και με κοίταξε.... )
?- το ηξερα πως με ηθελες... Αυτο το φιλι το πρωι τα εδειξε ολα...... Ελα παραδέξου το.(Ακουμπησε το στήθος μου και με γλυκοκοιταξε...... Ακομα και τοσο μεθυσμένος που ειμαι τωρα δεν την βρισκω ελκυστική ουτε στο ελάχιστο. Καμια δεν ειναι σαν εκεινη..... Σκασε.... Γέλασα απο μεσα μου )
Χ-κοιτα..... Σισυ....
Ν-Νανσυ...
(Κλαψουρισε.)Χ-αυτο.....
(Δεν προλαβα να συνεχίσω γιατι οτι ειχα πιει προλιγου βρεθηκε πανω στα ποδια της. Εκεινη εβγαλε εναν αηδιασμενο ηχο και με κοίταξε λες και ημουν σκατα που πάτησε.)Ν-ααααα
(Μουγκρισε και έφυγε απο το οπτικο μου πεδίο.....
. Μετα δεν θυμαμαι τιποτα.)
Scarlet's POV
4:48.........βγήκα απο το μπανιο και ξυπνησα την Τζες..... Μου ειχε πει οταν θα έφευγα να την αποχαιρετουσα. Σηκώθηκε νυσταγμένη και με αγκάλιασε σφιχτά.
YOU ARE READING
~Innocent~(ΣΥΝΕΧΕΙΑ)
FanfictionΗ ίδια ιστορία innocent μονο που την συνεχίζω απο άλλο χρήστη και λίγο πιο παραλλαγμένη απο την περίληψη που σας είχα γράψει στο προηγούμενο