'' AISSSHH ASTA ESTE NUMAI VINA TA'', am țipat la el nervoasă. Ambele mele mâini erau ridicate sus - nu că eram nebună (eram să devin una), dar profesoara de aritmetică ne-a pus să facem asta în timp ce stăteam în afara clasei ca pedeapsă pentru că am început să ne certăm în ora ei.
''Taci, vrei să te audă Dna. Jung ? Nu a fost vina mea oricum, tu m-ai lovit prima'', a spus el nonșalant.
''Nenorocit nebun. A fost din greșeală!'' Am zis și am oftat. Mâinile începeau să mă lase.Le-am ținut ridicate cam 15 minute sau ceva de genul, doi profesori au trecut deja pe lângă noi clătinând din cap.
Nici nu îndrăznesc să-mi las brațele jos pentru că profa de aritmetică era severă și nimeni nu încearcă să se pună cu ea. Ei bine, în afară de Kim Taehyung . Ea a zis că dacă ne prinde cu mâinile jos ne trimite să spălăm toaletele, pe care le urăsc atât de mult, toaleta școlii este pe departe cel mai murdar loc de care n-aș avea curaj să mă ating.
După ce m-am zbătut atât, mâinile mele erau din ce în ce mai jos și până la urmă le-am lăsat să cadă pe lângă mine, aproape îmi dăduseră lacrimile.
'' Ridică-ți mâinile, idioato'', a spus și și-a folosit o mâna ca să mi-o ridice pe a mea. M-am enervat. E a treia oară când stau pe hol cu el săptămâna asta.
Numele meu este Lee Hyejin, ăsta este al doilea an al meu de liceu. Lucrurile mergeau bine în primul an. Eram șefa clasei și eram animăluțul profesorilor. Până a venit un așa zis Kim Taehyung care a fost transferat în clasa mea. El mi-a tot pus răbdarea la încercare, de ce, numai Dumnezeu știe. De atunci am început să scap de sub control, mereu certându-mă cu el. El mereu mă sabota, iar eu făceam la fel.
Am fost ''concediată'' din postul de șefă a clasei, și am devenit mai rău de atât. N-am mai făcut temele pentru acasă și notele mele au scăzut, grav.
Părinții mei erau dezamăgiți, dar nu le-a prea păsat, erau mereu mult prea ocupați cu munca lor.
Am primit libertatea de care aveam nevoie, dar a fi o rebelă nu era pentru mine.
Am încercat să prind din urmă lecțiile, dar Taehyung este o foarte, foarte mare distragere.El vine să mă deranjeze când îmi fac treaba în școală. Când sunt acasă îmi trimite un milion de mesaje până când telefonul mi se blochează și nu mai merge o zi întreagă.
Încercând să-mi reiau studiile nu a fost atât de ușor după ce am devenit leneșă, mai ales când ai în jurul tău persoane ca Taehyung. Acel tip merge prin școală, hărțuind și făcând farse elevilor cu singurii doi prieteni ai săi, Jungkook și Jimin. Chiar și ei sunt uneori ''hărțuiți'' de Taehyung.
Sala de detenție e ca a doua casă pentru el. Nu știu dacă părinților lui le-a păsat, dar dacă eu aș fi avut un copil ca el, l-aș fi trimis la spital pentru un control la cap.
Am încercat sa-l tolerez aproape un an. Abia aștept să absolv și să scap o dată din liceu.Dar uită-te acum la mine stând pe hol cu el, executând aceeași pedeapsă proastă care îmi va face mâinile sa devină musculoase dacă o voi face regulat.
Clopoțelul a sunat. Clanța ușii a făcut un clic și amândoi ne-am întors să o vedem pe Dna Jung uitându-se urât la noi ''Voi doi ar trebui să nu vă mai certați, pentru că data viitoare nu veți mai sta doar pe hol cu mâinile ridicate''.
A plecat și noi în sfârșit ne-am lăsat mâinile jos. Când am dat să intru în clasă, Taehyung m-a împins într-o parte și a intrat el primul. Am oftat.
Spune-mi cum să nu fiu iritată cu boul ăsta nebun.
____________________________________________________________________________
Heeei! Tot ce voiam să spun este ca aceasta nu este cartea mea, eu doar am tradus-o pentru ca mi-a plăcut foarte mult.
Tot respectul pentru autorul acestei cărți, wtkfics.
CITEȘTI
Mr Arrogant {KTH} Book 1 (Tradusă in Româna)
FanfictionCe se întâmplă când fata cea bună întâlnește băiatul rău? Lee Hyejin ezită sa meargă la școală din cauza unui anumit Kim Taehyung - Copilul notoriu din școală, cunoscut ca un bătăuș și un rebel. Taehyung și Hyejin întotdeauna se ceartă când se î...