Mi-am încuiat dulăpiorul și m-am întors să merg spre clasă. Atunci, am văzut-o pe Mina mergând în direcția mea. Ea s-a uitat la mine, înainte de a-și da ochii peste cap. Presupun că e încă supărată.
Am oftat și doar mi-am făcut drum spre clasă. Apoi mi-am amintit, trebuie să stau lângă cineva de care mă tem să-l văd - Seojun. Am mormăit și mi-am târât picioarele spre locul meu.
"Bună dimineața, Hyejin", m-a salutat Seojun. L-am ignorat și mi-am scos materialele de scris. "Hyejin, iubito, nu mă ignora", a zis el și mi-a mângâiat părul. I-am plesnit mâna la o parte.
"Nu mă atinge, nesimțitule."
El a chicotit la mine. "Nu te juca de-a neabordabila. O să stau lângă tine pentru restul orelor, deci, din păcate, te voi deranja."
Mi-am dat ochii peste cap la el, simțindu-mă împovărată. Brusc, l-am văzut pe Taehyung venind spre noi.
"Yah, dă-te la o parte. Eu stau aici de acum încolo", i-a zis Taehyung.
Seojun s-a uitat la el din cap până-n picioare. "Am cerut să stau lângă Hyejin pentru că nu pot vedea tabla bine când stau în spate. Deci, acum tu vei sta cu Jin acolo, iar eu voi sta lângă Hyejin", a explicat Taehyung.
"Nu sunt atât de idiot cât să te cred pe tine", a zis Seojun și și-a mutat privirea de pe Taehyung. Doar m-am uitat la ei, ascultând conversația.
"Păi, bine. O s-o aștept pe dna Jaei să-ți spună despre asta", a zis Taehyung și a plecat. Seojun s-a încruntat și și-a dat ochii peste cap.
***
"Știu că doar ce ați terminat examenele de la mijlocul anului, dar aș aprecia dacă ați începe să recapitulați pentru cele de sfârșit de an. Sunt foarte importante și dacă știți că nu vă descurcați la unele materii, trebuie să recuperați", a zis domnișoara Jaei și s-a uitat la mine. M-am uitat jenată în jos, evitând contactul vizual cu ea.
"De asemenea, Taehyung, poți schimba locul cu Seojun de acum. Dacă nu mai e nimic, aveți pauză."
Am înghițit în sec.
Clopoțelul a sunat și am ieșit cu toții în pauză. Brusc, cineva m-a bătut pe umăr. M-am întors s-o văd pe Mina.
"Yah, Lee Hyejin. Trebuie să vorbesc cu tine. Urmează-mă", a zis ea, încrucișându-și mâinile, mergând înainte. Am urmat-o și am mers sus pe acoperiș, unde nu era nimeni.
"Ce este, Mina?" Am întrebat. Ea s-a întors spre mine și a ridicat din sprânceană.
"Mă întrebi ce este? Deci, cum ești tu cu Taehyung, huh? Cum se simte să-i furi băiatul celei mai bune prietene?!" Ea a început să-și ridice vocea la mine și mi-a împuns fruntea cu un deget.
Ochii mi s-au înlăcrimat. Mina nu m-a tratat niciodată așa înainte.
"Mina... Eu..."
"TU CE?! ÎȚI PLACE, NU-I AȘA?!" Mi-a țipat ea în față.
Ea și-a ridicat palma, aproape plesnindu-mi fața. Brusc, o mână i-a prins încheietura, oprind-o din a mă lovi. Mina s-a întors să se uita la el.
Era Taehyung. El s-a uitat în ochii ei, rece. Mina a amuțit. El i-a dat într-un sfârșit drumul, uitându-se la mine. M-am uitat agitată la amândoi.
Taehyung a făcut un pas spre mine.
"Choi Mina, vreau să privești asta foarte atentă", a zis el.
Taehyung, brusc, mi-a ridica fața ca să mă uit la el. Fața lui s-a apropiat de a mea și într-o fracțiune de secundă, buzele lui erau presate de ale mele. Am fost șocată și am încercat să-l împing, dar el m-a ținut strâns și a continuat să mă sărute.
CITEȘTI
Mr Arrogant {KTH} Book 1 (Tradusă in Româna)
FanfictionCe se întâmplă când fata cea bună întâlnește băiatul rău? Lee Hyejin ezită sa meargă la școală din cauza unui anumit Kim Taehyung - Copilul notoriu din școală, cunoscut ca un bătăuș și un rebel. Taehyung și Hyejin întotdeauna se ceartă când se î...