Următoarea zi a venit și doar ce se terminase pauza. Din nefericire, ora asta o sa avem aritmetică.
Dna Jung a intrat în clasă, am salutat-o, dar nu m-am uitat nici măcar o dată la ea. Îmi era frică de faptul că ea s-ar putea să-și fi făcut o idee proastă despre ce a văzut ieri.
Ea doar strângea temele când a ajuns la banca mea. "Mulțumesc pentru completarea temei, domnișoară Lee Hyejin", a zis, "sau te duci la aceeași sală de detenție cu băiatul de acolo, din nou."
Ea s-a uitat la Taehyung, care deja dormea cu capul pe bancă.
Lecția a continuat pentru o oră bună și într-un final s-a terminat. Cu toții ne-am întins și am oftat când următorul profesor a intrat. Științe umaniste, ew.
"Salutare, elevi", ne-a spus domnișoara Gil veselă. "În regulă, pentru azi va trebui să faceți perechi pentru un proiect."
Toată lumea a schimbat priviri, uitându-se cu cine sa fie parteneri. M-am uitat la Mina, singura mea prietenă cu care sfârșesc întotdeauna ca parteneră pentru munca în echipă.
"... Dar perechile vor fi alese de mine", a zis profesoara și toată lumea a mormăit câte ceva.
"...Jimin și Hoseok, Jungkook și Mina, Jin și Tiffany, Yoongi și Namjoon......cine nu are partener?"
Mi-am ridicat oarecum jenată mâna și m-am uitat prin clasă să văd dacă mai era cineva liber. Ei bine, din păcate, era.
"Bine, Taehyung și Hyejin", a zis domnișoara Gil, "Doar.. nu vă certați."
Amândoi stăteam cu gura cască.
Mă îndoiesc că va face ceva.
"Nici gând!" A exclamat Taehyung.
"Toată lumea, puneți-vă în perechi și voi începe să vă informez despre ce trebuie sa faceți pentru proiect. Asta va fi punctată pentru nota de la mijlocul anului." Ne-a înștiințat ea.
Unii erau fericiți cu partenerul ales, în timp ce alții se simțeau ciudat să facă echipă cu persoane pe care nu le-au băgat niciodată în seama și apoi suntem eu și Taehyung, care n-am făcut niciun pas unul spre celălalt pentru munca în echipă.
Și brusc scaunul de lângă mine a fost tras.
"Hei."
"Ce?" Am zis enervată când am realizat că era Taehyung, care se așezase jos lângă mine.
Informațiile pentru proiect tot continuau și continuau, Taehyung deja dormea, iar ochii mei erau să se închidă, dar trebuia să fiu atentă pentru că știam că eu o să fac toată munca.
"... așa că termenul limită este Luni", a zis profa. "Puteți începe să discutați acum."
Am realizat că este Vineri. Am doar ziua de azi și weekend-ul să-l termin. Am oftat. "Yah, Kim Taehyung!" L-am trezit și l-am lovit ușor în spate.
Și-a șters saliva de la gură și și-a mijit ochii la ceasul de pe perete. "Ora nu s-a terminat încă, lasă-mă să dorm", a spus și și-a așezat la loc capul pe bancă pentru a dormi.
"Yah! Idiotule, ar trebui să discutăm despre proiect!" L-am lovit din nou, iar el s-a ridicat.
"Doare, bine!?" a zis și a încercat să se frece pe spate.
"Grăbește-te și hai să planificăm ceva", am spus și am scos un pix și o foaie.
A râs puțin, "Tu vei face tot."
S-a ridicat de pe scaun și a plecat.
"Yah, yah YAH!!" Am vrut să merg după el, dar deja ieșise din clasă ca să meargă la baie.
CITEȘTI
Mr Arrogant {KTH} Book 1 (Tradusă in Româna)
FanficCe se întâmplă când fata cea bună întâlnește băiatul rău? Lee Hyejin ezită sa meargă la școală din cauza unui anumit Kim Taehyung - Copilul notoriu din școală, cunoscut ca un bătăuș și un rebel. Taehyung și Hyejin întotdeauna se ceartă când se î...