Prima oră de azi era dirigenție, la care diriginta sortează diferite chestii administrative (nu știu ce înseamnă asta... luminați-mă) pentru noi. A intrat în clasă alături de un tip, care părea de vârsta noastră. El era puțin bronzat, părul lui era coafat drăguț și uniforma era aranjată bine. Era înalt, iar tenul lui era perfect, niciun defect. Nu arăta chiar 100% coreean, dar era sigur fermecător.
"În regulă, elevi, avem aici un nou prieten, el se va alătura clasei voastre pentru restul anului", ne-a zis domnișoara Jaei, iar noi ne-am ațintit privirile spre el.
"Bună ziua", a salutat el, plin de încredere, "Numele meu este Lee Seojun. Sper că-mi voi putea face prieteni aici."
Clasa nu a scos niciun sunet.
"Bine, Seojun, te poți așeza um..." Domnișoara Jaei se uita după un loc.
Era unul liber lângă Jin.
"Ok, Taehyung, du-te lângă Jin și Seojun, tu du-te lângă Hyejin", a zis ea.
Înainte ca eu și Taehyung să putem reacționa acel tip Seojun se îndrepta deja spre noi.
Taehyung s-a holbat la el pentru câteva secunde, după care s-a uitat la mine. Mi-am încrucișat brațele și am așteptat, uitându-mă ciudat la podea.
Taehyung s-a ridicat și s-a dus lângă Jin, care stătea pe același rând cu mine, în spatele clasei, doar că era cu patru bănci în dreapta mea.
Seojun a venit și s-a pus lângă mine. "Bună", a zis și și-a întins mâna așteptând să fac același lucru.
"Noi nu prea dăm mâna în Coreea", am zis puțin enervată de noul băiat.
"Oh", a zis și s-a ridicat, aplecându-se la mine în timp ce toată clasa se uita la noi.
"Yah! Stai jos." Am țipat și șoptit în același timp. El s-a așezat repede.
Diriginta ne-a informat despre ceva și ne-a zis programul următoarelor noastre examene.
M-am uitat la el. "Tu nu ești coreean, nu?"
A chicotit ușor. "Mama mea e din coreea, iar tatăl meu din Canada. M-am născut în Canada, dar știu puțină coreeană deci sunt aici."
"De ce nu ai rămas în Canada?" Am întrebat.
S-a uitat în altă parte pentru un timp. "Păi, părinții mei au divorțat, iar eu stau cu mama mea acum, așa că este destul de nouă Coreea pentru mine."
Am rămas tăcută ceva timp, neștiind ce să-i răspund la asta. Puteam să-mi dau seama ca e nou pentru ca modul în care vorbea coreeană era ciudat și se bâlbâia puțin.
Amândoi eram tăcuți, fiind atenți la restul lecției.
***
"Sunt foarte mulțumită de prezentarea proiectelor voastre la științe umaniste de luni și v-am pus notele așa că duceți-vă să vă vedeți punctajul. Voi pune foaia cu notele pe avizierul clasei", a zis Dna Gil.
Toată lumea a devenit curioasă și au zbughito spre avizier după ce a pus profesoara foaia, înafară de Taehyung și Seojun.
M-am uitat pe listă, ca să-mi vad punctajul.
"Yoongi și Namjoon - Nota B
Mina și Jungkook - Nota A
Jimin și Hoseok - Nota C
Hyejin și Taehyung - Nota A..."
CITEȘTI
Mr Arrogant {KTH} Book 1 (Tradusă in Româna)
FanfictionCe se întâmplă când fata cea bună întâlnește băiatul rău? Lee Hyejin ezită sa meargă la școală din cauza unui anumit Kim Taehyung - Copilul notoriu din școală, cunoscut ca un bătăuș și un rebel. Taehyung și Hyejin întotdeauna se ceartă când se î...