Deja adormisem pe pat, când telefonul meu a sunat brusc. Am gemut și m-am ridicat pentru a-mi lua telefonul.
"Alo?" Am vorbit, ochii mei pe jumătate închiși.
"Hyejin ah! Sunt Mina. Te simți mai bine acum?" A zis ea de la celălalt capăt.
"Uh... mda. De ce m-ai sunat?" Am întrebat.
"Oh, dă-mi un moment", a zis și am auzit-o țipând. Am fost derutată, dar am chicotit din cauza caracterului său ciudat și am așteptat să continuie să vorbească.
"Okay, m-am întors", a zis ea, "Voiam să-ți spun că... că..... SUNT IUBITA LUI TAEHYUNG!"
Zâmbetul meu a dispărut și am putut simți cum inima mi se frânge în mii de bucățele. Am auzit corect? Lacrimi mi s-au format în ochi fără să-mi dau seama. Mi-am dres vocea.
"Serios?! Oh, Doamne. Mă bucur pentru tine! Să vă țină!" I-am spus prin telefon, încercând să par fericită pentru ea.
"Mulțumesc mult, Hyejin! O să cumpăr o masă de prânz pentru maestra Hyejin, okay!" A zis ea.
Am răs fals. "Trebuie să închid acum, bine? Pa~" Am zis și am închis.
Am oftat, îmbrățișându-mi perna. Lacrimile mi-au umplut ochii și s-au rostogolit pe obrajii mei.
De ce am inima frântă? De ce aș fi tristă? Întrebările astea au rămas fără niciun răspuns. Nu știu dacă ar trebui să fiu fericită pentru prietena mea cea mai bună, când în adâncul inimii mele mă omoară.
Ar trebui să fiu nebună. Am încercat din greu să-mi șterg toate gândurile și să dorm.
***
Ziua de luni a venit și am pășit în interiorul școlii, dorind deja să merg acasă. M-am dus ușor spre dulapul meu și eram pe cale să-l deschid, când am zărit dintr-o dată ceva.
Taehyung mergea cu Mina pe hol, mâna lui peste umerii ei, râdeau unul la celălalt, fericiți.
Am simțit un nod în gât. M-am întors spre dulapul meu, încercând să mă păstrez calmă, ignorând totul. Mi-am scos repede cărțile din dulăpior și am trântit ușița, grăbindu-mă spre clasă.
Am ajuns la locul meu și m-am trântit pe scaun, oftând.
Toți ceilalți colegi se jucau prin clasă, în timp ce eu arătam ca un om în descompunere, stând într-un colț, plângând.
Brusc, Taehyung și Mina au intrat în clasă, mâna lui fiind înfășurată în jurul taliei ei. Am înghițit în sec, ștergându-mi lacrimile.
"OHH!! Taehyung și Mina sunt un cuplu!" Băieții din clasă i-au tachinat și au aruncat cu ghemuri de hârtie în ei.
"Opriți-vă!" A zis Taehyung, ei au fost surprinși și l-au ascultat.
Fetele au felicitat-o pe Mina, în timp ce se îndrepta spre locul ei.
"Mersi, fetelor. Mulțumesc mult", a zis ea și și-a aruncat inutil părul pe spate.
Mina s-a întors apoi spre mine, i-am zâmbit repede și am mimat un 'felicitări'. Ea mi-a zâmbit înapoi și mi-a mulțumit.
M-am uitat în altă parte, simțindu-mă ca o mare ipocrită.
***
Era pauza de masă, iar eu nu aveam nicio poftă de mâncare. Mi-am făcut drum încet spre al treilea etaj.
Am trecut de pian și am continuat să merg, când am auzit brusc pași în spatele meu. M-am întors și nu am văzut pe nimeni. M-am întors înapoi în față și am mers în continuare.
CITEȘTI
Mr Arrogant {KTH} Book 1 (Tradusă in Româna)
FanficCe se întâmplă când fata cea bună întâlnește băiatul rău? Lee Hyejin ezită sa meargă la școală din cauza unui anumit Kim Taehyung - Copilul notoriu din școală, cunoscut ca un bătăuș și un rebel. Taehyung și Hyejin întotdeauna se ceartă când se î...