Capitolul 23

4.4K 423 124
                                    

Următoarea zi, ne-am trezit devreme, pe la 6 dimineața,  și am mers să ne spălăm înainte de a ne pregătii pentru activitățile de astăzi.

M-am spălat și m-am întors înapoi în cortul meu, realizând că am uitat ceva.

Trebuia să-i dau hanoracul înapoi lui Taehyung, dar nu știam cum.

După ce m-am gândit ceva timp, am împachetat frumos hanoracul și am mers pe teren căutându-l pe Jimin. L-am găsit stând pe marginea terenului.

"Hei, Jimin. Poți să mă ajuți să-i returnez asta lui Tahyung?" Am întrebat.

Jimin a luat haina și s-a încruntat, "Cum de ai tu hanoracul lui?"

Am tăcut pentru un moment, "Doar dă-i ăla înapoi, bine. Mersi", am zis și am plecat.

***

După micul de jun, am avut o pauză scurtă, apoi ne-am îndreptat spre careu, care era unde pe lângă teren, și ne-am întâlnit cu antrenorul Soohyun.

"Neața, copii. Astăzi ne vom juca leapșa, vă veți desfășura pe toată area școlii, ceea ce înseamnă că puteți fugii peste tot până sunteți prinși și va trebui să veniți la 'închisoare', care este aici, careul liceului", a azi antrenorul, suna destul de amuzant și toată lumea era oarecum entuziasmată.

"Șase dintre voi, îi veți prinde pe ceilalți. Veți primi câte un tub de vopsea și ca să prindeți pe cineva, trebuie să-i lăsați un semn de vopsea pe tricou. Ceilalți treizeci și patru de elevi, voi va trebui să fugiți și să evitați să fiți prinși. Fără să vă ascundeți în cabine sau să vă încuiați în vreo clasă. Cel care nu va avea niciun semn de vopsea timp de o oră, pe parcursul jocului, va fi premiat cu un prânz nemaipomenit împreună cu cei șase prinzători."

Toată lumea intrigată a ridicat mâna oferindu-se să fie prinzători, având în vedere prânzul grozav garantat. Cei aleși au fost Namjoon, Jimin, Hoseok, Jungkook, Jin și Yoongi.

Celorlalți ne-a fost spus să mergem în incinta școlii înaintea celor șase băieți. Cinci minute mai târziu, jocul a început. Toți s-au împrăștiat în căutarea unui loc bun pentru a se ascunde.

Am fost cu Seojun pentru primele 15 minute, dar am realizat că e un alergător rapid. Am decis să mă separ de el pentru că nu puteam ține pasul.

Am continuat să alerg la etajul doi, apoi am auzit oameni strigând și erau multe sunete de pași, așa că am mers la al treilea etaj pentru a fi în siguranță.

Acolo erau sigur măcar două persoane ascunzându-se în atelier și am mai văzut încă unul pitit sub pian. Am trecut repede pe lângă acea zonă, îndreptându-mă spre depozit alias ascunzătoarea lui Taehyung.

Eram pe cale să intru, dar m-am oprit. Taehyung împarte camera asta și cu Jimin și Jungkook, dacă intră și mă găsesc aici?

Brusc, am auzit pe cineva țipând și cred că erau pe același etaj cu mine. Fără să mai ezit, am deschis repede ușa și am intrat în depozit, respirând greu.

"Cine ești?" A întrebat cineva, iar eu m-am speriat.

Nu eram sigură de unde venea vocea, dar era una familiară.

Camera era foarte întunecată și nu știam dacă să rămân înăuntru sau să plec, sacrificând acel prânz nemaipomenit.

"Sunt H-Hyejin", m-am prezentat vocii pe care n-am recunoscut-o încă, "Și sunt aici pentru că, s-stai......Ești doar Taehyung, nu-i așa?"

L-am auzind expirând ușurat. "Ești doar tu. Nu aprinde luminile, s-ar putea să fim prinși. De ce ești și tu aici?"

"Pentru că nu am altundeva unde să mă ascund, cred că Jimin e afară", am zis, căutându-l pe Taehyung prin întuneric.

Mr Arrogant {KTH} Book 1 (Tradusă in Româna)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum