Capitolul 4

6.1K 525 124
                                    


 Ceasul a ticăit până când, într-un sfârșit, clopoțelul a sunat, iar toți elevii au ieșit afară, îndreptându-se spre casă. M-am simțit ușurată că orele s-au terminat, dar mi-am amintit că trebuie să curăț toaletele. Am strâns lucrurile de pe bancă și mi-am târât picioarele afară din clasă.

Însă, Taehyung nu era de găsit. Atunci un gând m-a lovit. Poate că e în acel loc.

Am mers tiptil la etajul trei, asigurându-mă că nimeni nu mă vede. Am alergat spre depozit și deja puteam simți mirosul fumului de țigări.

Am dat să deschid ușa, dar n-am reușit, era încuiată. Am ciocănit, "Hei. V, sunt eu. Deschide."

Se auzeau șoapte din interior, când în sfârșit s-a deschis ușa.

"Ay. V, noi trebuia să-"

Taehyung m-a tras înauntru și a închis ușa.

Am tușit când aerul îmbibat de fum m-a izbit. "Tu...", am inspirat pentru aer.

În fața mea erau Jimin și Jungkook, care se holbau la mine, fiecare cu câte o țigară. Până și Taehyung fuma.

"Nu pot respira...aici", am ieșit din cameră și am continuat să tușesc.

M-am simțit dezgustată când i-am văzut fumând. Am decis să ignor asta și să mă duc la ultimul etaj. Am luat un mop, o găleată cu apă și tot ce mai aveam nevoie pentru a curăța.

M-am văicărit, am oftat, am țipat și am scâncit pentru ca trebuie să spăl toaletele. A fost atât de dezgustător, începeam să mă înec din cauza mirosului cât frecam fiecare colț al băii. Am găsit până și absorbante împrăștiate prin unele cabine.

Abia terminasem două cabine, au mai rămas trei. Am târât găleata la următoarea. Nu știu de ce mi-au dat lacrimile, pur și simplu era scârbos și obositor.

"De ce plângi?" A spus cineva.

El m-a tras afară din cabină și mi-a smuls mopul și peria din mână.

"Nu plâng, am transpirat", am spus și m-am prefăcut că-mi șterg sudoarea.

"Da, da, trage-ți transpirația în nas" , a zis și a început să frece toaleta.

"O fac eu", am spus.

"Taci din gură, fac curat."

"Ia-ți singur perie și mop. Astea-s ale mele!"

"Du-te tu și ia", a spus și a continuat să curețe.

Am oftat. Am mers în magazie și mi-am luat alte echipamente și m-am întors. Am început și eu să spăl.

Era cinci după-amiaza când în sfârșit am terminat. Ne-am trântit pe podea, epuizați.

"Cum o să spălăm și celelalte toalete, e cinci deja.. Vreau să merg acasă și să fac temele", am oftat.

A oftat și el, "Doar grăbește-te și o să terminăm."

Ne-am luat lucrurile și am mers la următoarea baie. Era cea a băieților.

Yuck.

Era mai murdară decât îmi imaginam, simțeam că o să vărs. Era prima dată când intru în baia băieților și mă simțeam așa ciudat. N-am îndrăznit sa-mi pun toată talpa pe podea. Am mers pe vârfuri până la chiuvetă și am umplut găleata cu apă.

M-am uitat prin baie și am văzut wc-ul. 

"Voi, băieții, nu aveți țintă?", l-am întrebat pe Taehyung și m-am uitat dezgustată la urina de pe podea.

Mr Arrogant {KTH} Book 1 (Tradusă in Româna)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum