Capitolul 12

5K 445 112
                                    

M-am întors de la liceu și acasă am avut de-a face cu aceeași situație.

Părinții mei se certau.

"...am fost la muncă, muncindu-mi nervii, iar tu ești acolo flirtând cu altă femeie?!" A urlat mama mea la tata.

"Nu te înșel, ți-am mai spus asta deja! De ce nu vrei să mă crezi?! Încetează cu certurile până nu mă duc sa găsesc cu adevărat o femeie!" A strigat tatăl meu la ea.

"ATUNCI, CINE E FEMEIA CU CARE ERAI?!"

"E CLIENTA MEA! DE CÂTE ORI TREBUIE SĂ-ȚI SPUN?!" A țipat tata până când s-a înroșit la față și venele de pe gât parcă îi explodau. 

Părinții mei nici nu au observat că am intrat în casă.  Am fugit în camera mea și am trântit ușa.  Mi-aș dori să se oprească din certat. Când am fost un copil mic, eram o familie unită. Nu știu ce s-a întâmplat. Ei lucrează prea mult și când ajung acasă își varsă nervii unul pe celălalt eliberându-și stresul acumulat la muncă, chiar și când suntem la cină. 

Începeam să mă satur și să mă plictisesc de tot. M-am așezat pe pat, simțindu-mă nefolositoare pentru ei.

"VREAU UN DIVORȚ!" Am auzit-o pe mama țipând din sufragerie.

Lacrimi au început să mi se formeze, apoi să curgă pe obrajii mei. E aceeași poveste ca în fiecare zi, de ce nu mă pot obișnui și plâng în fiecare noapte. 

Mi-am acoperit urechile și am încercat să ignor acea lume crudă, dar încă puteam auzii țipetele mamei. Lacrimile nu mi se mai opreau. Aș fi vrut ca bunica mea să mai fi avut grijă de mine. Mi-e dor de ea.

Am oftat și am deschis sertarul de lângă pat. Am luat cuțitașul. 

A trecut mult timp. Acest obicei s-ar putea să se întoarcă.

Am adus lama spre încheietura mea și am apăsat-o pe piele. Sânge a început să iasă din tăieturi.

O tăietura... Două tăieturi.... Trei...

Lacrimile au continuat să îmi curgă, durerea devenea mai slabă cu fiecare tăietură. Numaidecât, a devenit vicios.

***

A doua zi, eram singură, din nou, în pauza de masă Mina e cu cei trei băieți - Taehyung, Jimin și Jungkook. Am oftat. Ea chiar nu are inimă sau puțină milă pentru mine?

Mi-am terminat repede mâncarea și nu aveam nimic de făcut. Apoi am decis să mă plimb prin școală.

Am mers la al treilea etaj, unde m-am simțit ca o singuratică, nu era efectiv nimeni. Am trecut de atelierul de arte până am ajuns la pian.  

\flashback\

"Hyejin-ah, o să te învăț melodia mea preferată la pian. Când eram tânără și îndrăgostită, bunicul tău a cântat-o pentru mine. Începând de atunci, m-am îndrăgostit de el",  mi-a zis bunica mea povestea când încă eram un copil, aveam aproape șapte ani. Am chicotit când mi-a spus-o.

Ea a cântat-o meticulos și frumos, prima oară când am auzit-o eram aproape în lacrimi chiar dacă aveam o vârstă fragedă. Bunicul meu a compus-o pentru bunica mea. Iubirea era transmisă prin melodia cântecului. Era perfectă.

\sfârșitul flashback-ului\

Din nefericire, bunicul meu a murit când m-am născut. Nu am apucat să îl văd sau să-i simt iubirea. Tot ce știam era că el a fost foarte politicos, un om care avea maniere deosebite în fața unei femei. Spre deosebire de Taehyung sau tatăl meu.

Mr Arrogant {KTH} Book 1 (Tradusă in Româna)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum