Capitolul 11

5.1K 462 49
                                    

"Bine, clasă, cum noul semestru se apropie, mi-ar plăcea să vă schimb locurile și să aveți alți colegi de bancă", a zis diriginta noastră, Dna Young. Toți am avut diferite reacții la ceea ce ne-a propus ea.

Cu toții stăteam în spatele clasei așteptând ca Dna Young să ne zică cum suntem aranjați. 

Toate băncile erau pentru două persoane, ceea ce înseamnă că vom sta cu altcineva următorul semestru. Fostul meu coleg de bancă a fost Hoseok și era de treabă.

"Mina, tu vei fi cu Wonho, Jungkook și Jimin......stai, nu, voi doi veți vorbi în ore. Jimin cu Shinhye și Jungkook cu Dasom..." Unul câte unul au mers la respectivele locuri, iar eu deveneam agitată, uitându-mă la cei care rămâneau.

Curând am rămas doar eu, Jin și Taehyung. 

"Bine, deci unul dintre voi va sta singur în bancă, având în vedere ca noi avem un număr impar de elevi", a zis Dna Young și s-a uitat la noi trei. Am tot schimbat priviri între noi, iar eu mă rugam atât de tare să nu cad în bancă cu Tae-

"Ok, Hyejin și Taehyung, vă rog luați loc acolo în spatele clasei", a arătat Dna Young cu degetul spre viitoarea noastră bancă.

 "CE?" Am zis amândoi în cor.

"Nu pot sta cu el!" Am zis.

"Nu vreau să fiu coleg de bancă cu Hyejin!" S-a plâns Taehyung.

"Liniște, copii. Așezați-vă. Ei bine, tu Jin, îmi pare rău, dar va trebui să stai singur semestrul ăsta", a zis Dna Young.

"Stau eu cu Jin", m-am oferit, dar diriginta s-a uitat urât la mine. Am oftat și am mers cu pași greoi spre noul meu loc. Trei luni obligată să stau cu Taehyung în bancă..asta e prea mult.

***

Era pauză și în sfârșit mi-am luat mâncarea după ce am așteptat la o coadă lungă. Mi-am pus ușor tava jos și m-am așezat lângă Mina.

"Ay, tu stai lângă V în clasă, nu-i așa?" M-a întrebat ea.

"....Mda?" Am răspuns.

"Ce bine de tine, măcar lângă el n-o să te plictisești. Dacă aș fi fost în locul tău m-aș fi holbat la el toată ziua", a zis ea și parcă puteam vedea inimioare formându-se în ochii ei.

"Ai trecut peste faza cu Jongkook sau ce?" Am întrebat-o în timp ce mi-am băgat o îmbucătura de orez în gură.

"Nuu.... sau poate? Nu știu, e ceva la Taehyung care mă atrage", a zis și și-a mușcat buza de jos în timp ce se uita la cineva în spatele meu. -.-

M-am întors și am realizat că acolo era Taehyung, care mânca împreună cu Jimin și Jungkook , ceea ce era ciudat pentru că, de obicei, ei la ora asta hoinăreau pe holuri găsind victime, care nu erau în cantină, și apoi băteau bietul copil. Uneori se duc la ascunzătoarea lor ca să fumeze. Oricum, nu eram sigură de ce au ales să stea la pauza de masă în cantină ca toți ceilalți elevi. În jurul mesei lor erau doar ei pentru că celorlalți le este prea frică să mănânce cu ei.

Oamenii treceau pe lângă ei și trăgeau cu ochiul, nevenindu-le să creadă că notoriul Tahyung și cei doi prieteni ai săi erau în cantină.

"Merg să stau cu ei! Pa, Hyejin!" A zis Mina și și-a luat tava, lăsându-mă singură.

"Yah! Mina, yah!!" Am strigat-o, dar m-a ignorat. M-am întors și m-am uitat la Mina care era la trei mese distanță de unde Jungkook, Jimin și Taehyung erau și mă așteptam să fie refuzată de ei.

Însă, am fost destul de uimită pentru că ei chiar au lăsat-o să stea cu ei la masă. Cu asta, mi-am petrecut pauza de masă mâncând singură.

M-am tot întors să mă uit la ei. Am crezut că se vor simții ciudat cu toții, dar am rămas mască când i-am văzut râzând împreună. Ce naiba? Alea sunt spirite sau chiar sunt Taehyung și prietenii lui?

M-am ridicat și mi-am dus tava la locul ei și am ieșit afară din cantină.

***

Acum avem aritmetică și trebuie să stau cu Taehyung.

Mi-aș fi dorit să pot împărți banca în două bucăți, dar este făcută pentru două persoane. Am oftat și m-am uitat la neliniștitul Taehyung, care se juca cu pixul lui, apăsând în continuu pe el, făcând zgomot.

"Poți să te oprești?" Am zis după ce a devenit foarte enervant acel sunet.

El mi-a pus pixul în față și a continuat să apese pe el. Mi-am dat ochii peste cap. Tipic Taehyung.

S-a oprit într-un final când a realizat că-l ignor.

"De ce e fața ta așa încruntată?" A întrebat el.

"Ce? Nu e. Taci și fă-ți treaba", am zis. Acest copil chiar îmi pune răbdarea la încercare.

"Mina te-a lăsat ca să stea cu noi, eh?" A întrebat.

"Da, mi-ați luat cea mai bună prietenă, iar asta m-a enervat, așa că ați putea, vă rog, sa n-o mai lăsați să stea cu voi din nou? Mersi." 

"Ești supărată pe noi că ți-am luat cea mai bună prietenă sau ești supărată pe Mina pentru că ești geloasă?" A zis și s-a uitat la mine, așteptând un răspuns.

M-am întors spre el încruntată. "Ești nebun?!" Am strigat și toată clasa s-a întors, holbându-se la mine.

"Da, domnișoară Lee Hyejin, ce este? Cine e nebun?" M-a tachinat Dna Jung.

"Nimeni, pot sa merg la toaletă, vă rog?" Am zis. Ea a dat din cap și am ieșit repede din clasă.

M-am spălat pe față și m-am uitat la reflexia mea în oglindă.

Ugghh...... trei luni cu acel prost. Trebuie să stau cu el și să-i fac față comportamentului lui de extraterestru, iar acum nu mai pot fi nici atentă în clasă ughhhhh deja m-am săturat de asta.

M-am întors în clasă și l-am văzut pe Taehyung rânjind. L-am ignorat și m-am așezat. 

"Woaah, nu m-am așteptat la o reacție așa mare, huh", a început să mă enerveze imediat ce m-am așezat.

"Taci, bine. Îmi vreau prietena înapoi", am zis.

Ora a continuat cu Taehyung enervându-mă - călcându-mă pe picioare, distrăgându-mi atenția.

M-am săturat de tot de acest copil.

Mr Arrogant {KTH} Book 1 (Tradusă in Româna)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum