Levél!

10 1 0
                                    


Megtörtént, jó? Felejtsd el. Ez már a múlt. Volt rosszabb, de lesz jobb. Lehet, hogy megcsaltak, lehet, hogy te csaltál meg, de ha mind szomorú maradsz, akkor ennek mi az értelme? Mi az értelme annak, hogy ugyanazokra a rossz dolgokra gondolsz? Arra hogy nincs időd, hogy nem vagy elég csinos és csak görgeted a facebookot és mások boldogságát nézed, amíg te a kis szobádban élsz. 

Egyszer változtatni kell. Ha valamit nem szeretsz magadban, akkor tegyél ellene. Ha nem vagy biztos, hogy egy el akarsz menni egy randira, akkor ne menj. Sajnos senki se lesz melletted, hogy mindig átöleljen és bátorítson.  Szerintem egy világhírű sztárnak se volt mindig minden tálcán felkínálva. 

Sokszor fog fájni ha valaki nem ugyanazt adja, amire vágysz, de gondolj bele,  mert Te se tudod mindig a helyest cselekedni. Néha nem is azt akarod. Lesz sok pillanat az életedben, amikor ordítanál, olykor ordítasz is, mert igazságtalannak látod a dolgokat vagy csak a saját egódat akarod megvédeni. 

Az a helyzet, hogy mind vágyunk az igazi szeretetre, szerelemre, de kevesen teszünk érte. Ha azt látjuk, hogy mások kikacagnak, akkor vagy megjuhászkodunk vagy minden karmunkat kiengedjük és összetépjük azt, aki rosszat tett nekünk.

Nem igazán találjuk az élet értelmét vagy nem is keressük. Szinte mindig másokat okolunk azért, ahova jutottunk, de magunkról elfeledkezünk, mert számunkra mi tökéletesek vagyunk.

És hogy van-e ennek a filozófiának értelme? Azt nem tudom. Talán ráébreszt valakit arra, hogy az élet nem olyan rossz, de élni tudni kell. Arra, hogy ne dugjuk be az orrunkat mások életébe, hogy azt kritizáljuk, mert mi se vagyunk tökéletesek, meg arra, hogy mi vagyunk felelősek azért, hogy milyen irányba megy az életünk.

VerseimTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang