Silence

620 47 4
                                    

Το πρωί ξυπνήσαμε όπως κοιμηθήκαμε. Πρώτη φορά δεν μετακινήθηκα στον ύπνο μου. Ήμουν ήρεμη στην αγκαλιά του και είχε ξυπνήσει πρώτος.

"Καλημέρα." Είπε και μου γέλασε. Τα λακκάκια του είναι μια από τις εξαρτήσεις μου.

"Καλημέρα." Απάντησα. Πήγε να με φιλήσει όμως τον σταμάτησα.

"Δεν έχω πλύνει τα δόντια μου." Δεν θα τον φιλούσα χωρίς να πλύνω τα δόντια μου. Αλλά με τι οδοντοβουρτσα; Και πρέπει να κάνω και μπάνιο.

"Δεν πειράζει φίλησε με." Είπε και πλησίασε ξανά όμως τον σταμάτησα.

"Αποκλείεται. Έχεις στοματικό διάλυμα;" ρώτησα ενώ σηκώθηκα.

"Ναι ομως μπορείς να χρησιμοποιήσεις την δική μου οδοντοβουρτσα." Είπε και γέλασε ενώ κούνησα αρνητικά το κεφάλι και έτρεξα στο μπάνιο. Έβαλα λίγο από το στοματικό διάλυμα στο στόμα μου και γρήγορα επέστρεψα στο κρεβάτι. Φορούσα μια μπλούζα του άσπρη ενώ από κάτω φαινόταν το εσώρουχο μου. Ναι το ότι τα ρούχα του δεν μου είναι και τόσο μεγάλα δεν θα το σχολιάσω. Ανέβηκα πάνω του και άρχισα να τον φιλάω γρήγορα στο στόμα πεταχτά. Εκείνος γελούσε με εμένα και έπιασε το κεφάλι μου για να με σταματήσει.

"Είσαι τρελή." Είπε και με φίλησε κανονικά ενώ η γλώσσα μου έπαιζε στον ίδιο ρυθμό με την δική του. Η φωνή του βαριά και ιδιαίτερη. Όπως ακριβώς την ερωτεύτηκα.

"Πρέπει να κάνω μπάνιο." Του είπα και σηκώθηκα.

"Τι εννοείς κανω; Κάνουμε θες να πεις." Με διόρθωσε και με ακολούθησε μέχρι την πόρτα του μπάνιου.

"Δεν μπορώ να κάνω μπάνιο με εσένα." Είπα και γέλασε.

"Γιατί;" ρώτησε.

"Ε δεν θέλω. Ντρέπομαι." Είπα και έσκυψα το κεφάλι μου.

"Είσαι χαζό. Πάμε μέσα." Με έσπρωξε και μπήκαμε στη τουαλέτα. Άνοιξε την βρύση και άφησε την μπανιέρα να γεμίσει όσο έβγαζε τα ρούχα του. Έφτασε η ώρα για το μποξεράκι και μόλις το κατέβασε ένιωσα την περιοχή μου να γίνεται υγρή αλλά συγκρατήθηκα. Έβγαλα το εσώρουχο μου και μετά την μπλούζα του. Δεν τον κοίταζα. Ντρεπόμουν να στέκομαι μπροστά του γυμνή αν και με έχει ήδη δει.

"Το νερό είναι έτοιμο." Είπε και κάθισε στην μπανιέρα ενώ με κάλεσε με το χέρι του να έρθω.

Προχώρησα σιγά και κάθισα μέσα ενώ έβαλα τα χέρια μου μπροστά στο στήθος μου. Τα έβγαλε ενώ με τράβηξε και η πλάτη μου ακούμπησε το στήθος του.

Destiny H.SOù les histoires vivent. Découvrez maintenant