Δήμητρας P.O.V
Μόλις έφτασα Λονδίνο.
Πήρα ένα ταξί και πήγα στο παλιό μου σπίτι για να τακτοποιήσω κάποια πράγματα με τους καινούργιους ιδιοκτήτες.
Πόσες αναμνήσεις είχα από εκεί.
Αγόρασα ένα καινούργιο σπίτι και θα πάω να διαβάσω για την εξεταστική. Δύο εβδομάδες χωρίς την Ελισάβετ.
Δεν ξέρω πως θα αντέξω. Πέντε μήνες τώρα δεν την αποχωρίστηκα καθόλου.
Μαζί κάναμε τα πρώτα της βήματα, μαζί είπαμε την πρώτη της λεξούλα και όσο να 'ναι για αυτό το λίγο χρονικό διάστημα θα μου λείψει.
Γράφω μέρα παρά μέρα για δύο εβδομάδες και μετά θα την φέρω για να την δει και εκείνος.
Θα μείνουμε εδώ αν δεν αλλάξει κατι γιατί δεν είναι σωστό να την κρατάω μακρυά του. Είναι ο μπαμπάς της όπως και να έχει.
Μου λείπει τόσο πολύ. Ακόμη θυμάμαι την μυρωδιά του.
Ακόμη θυμάμαι το άγγιγμα των χειλιών του στα δικά μου. Ακόμη θυμάμαι τα χείλη μου να φιλάνε τον λαιμό του. Μου άρεσε τόσο πολύ ο λαιμός του θυμάμαι.
Δεν θέλω να μάθει ότι είμαι εδώ για αυτό μόλις φύγω από το παλιό μου σπίτι θα βγαίνω μόνο για να πηγαίνω στο Πανεπιστήμιο.
***
Αφού συζητήσαμε με τους ανθρώπους που αγόρασαν το σπίτι μου έφυγα για το καινούργιο.
Αυτό που διάλεξα εγώ είναι πιο μικρό αλλά μου αρέσει πολύ.
Μόλις μπήκα μέσα μου θύμησε το σπίτι μου στην Κρήτη. Παραδέχομαι ότι μου έλειψε το Λονδίνο όμως η ζωή εδώ με την ζωή εκεί είναι εντελώς διαφορετική.
Ευτυχώς που έδωσα κάποια χρήματα παραπάνω για να τακτοποιήσουν τα πράγματα οι μεταφορεις.
Δεν θα μπορούσα να καθαρίζω τώρα.
Η ώρα ήταν 22:00 και νύσταζα. 24:00 δηλαδή όπως είχα συνηθίσει στην Κρήτη.
Κάθισα στο γραφείο που υπήρχε στο δωμάτιο μου και με ένα καφέ ξεκίνησα να διαβάζω λογοτεχνία.
Πόσο αγαπώ να διαβάζω ποιήματα. Ήταν η συντροφιά μου εκείνη εδώ και πεντε μήνες. Όταν τα βράδια δεν μπορούσα να κοιμηθώ εκείνη ήταν εκεί να μου κάνει παρέα μέχρι το πρωί.
Τα πρωινά κατά τις 6 η ώρα συνήθως με έπαιρνε ο ύπνος μέχρι τις 8 που ξυπνούσε το μωρό.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Destiny H.S
Fanfic"Τέσσερα κορίτσια από την Ελλάδα με ξεχωριστές και υπέροχες φωνές η κάθε μία από εκείνες επιτέλους ταξιδεύουν στο εξωτερικό. Η μοίρα τα φέρνει έτσι ώστε καταφέρνουν να τραγουδήσουν με μεγάλους καλλιτέχνες ανάμεσα τους και οι One direction. Η Δήμητρα...