"Και μένα."

406 39 2
                                    

Δήμητρας P.O.V


Οι γονείς μας θα κρατούσαν τη μικρή για να περάσουμε δύο μέρες μόνοι μας με τον Harry. Δεν μπορώ να πιστέψω πως πια είμαστε παντρεμένοι και μπορώ να πω, ευτυχισμένοι. Με ένα παιδί και η οικογένεια μας μεγαλώνει και από ότι μου έλεγε θέλει να μεγαλώσει πολύ. 

Μόλις φύγαμε από το μαγαζί και ο Harry βρισκόταν σε καλή κατάσταση. Θα πηγαίναμε σε ένα αρκετά μεγάλο σπίτι με πισίνα και κήπο. Αύριο το απόγευμα είχαμε να πάμε σε μια φίλη μου για ένα "πάρτι" που θα έκανε για τα γενέθλια της. Εφόσον και τα άλλα παιδιά θα πήγαιναν και εφόσον εκείνη η κοπέλα είναι πολύ καλή θα περνούσαμε υπέροχα. 

"Harry;" Τον ρώτησα καθώς εκείνος οδηγούσε. 

"Ναι;" Απάντησε ενώ συνέχιζε να κοιτάει τον δρόμο.

 Ήταν πανέμορφος. 

"Είμαστε παντρεμένοι." Είπα και μου ήρθε να βάλω τα γέλια μα κατάφερα να συγκρατηθώ. Είναι λιγάκι αστείο να λες πράγματα που ισχύουν. Όταν το κάνω πάντοτε γελάω, τώρα δεν ξέρω πως κρατιέμαι.

"Εδώ και κάτι ώρες." Απάντησε και γελάσαμε. Είναι τόσο καλός. Ελπίζω να τον κάνω ευτυχισμένο. 

"Δεν μπορώ να το πιστέψω." Του ανακοίνωσα και κατέβηκα από το αμάξι. Μπήκαμε στο σπίτι αυτό και πήγαμε στο δωμάτιο μας για να αλλάξουμε. Μόλις βάλαμε κάτι πιο άνετο καθίσαμε στις ξαπλώστρες.

Ο Harry έπινε σαμπάνια ενώ εγώ προτίμησα να πιω μια μπύρα που είναι πιο ελαφριά και επιτρέπεται στην εγκυμοσύνη. Κοιτούσαμε τον υπέροχο φωτισμό του κήπου και το νερό της πισίνας που τα μπλε φώτα που υπήρχαν μέσα και έκαναν πιο όμορφο το όλο τοπίο. Ήμασταν για κάποια λεπτά ήσυχοι και απολαμβάναμε την ησυχία.

Πήγα μέσα και πήρα τηλέφωνο την μαμά μου για να δω τι κάνει η Ελισάβετ και οι συγγενείς του Harry. Όλοι κοιμόντουσαν και ήταν καλά από ότι μου είπε. Πήγα πάνω και πήρα δύο ζακέτες και έπειτα κατέβηκα κάτω. Προσέφερα την μία στον Harry και έπειτα κάθισα ανάμεσα στα πόδια του. Εκείνος με αγκάλιασε και στήριξε το κεφάλι του στον ώμο μου. 

"Το ξέρεις ότι σε αγαπάω πολύ;" Με ρώτησε και τον κοίταξα χαμογελώντας. Γύρισα το κεφάλι μου και τον φίλησα σιγανά στα χείλη.

"Εγώ πιο πολύ." Απάντησα. Μου χαμογέλασε και με φίλησε και εκείνος. 

"Θα ήθελα να σου κάνω τόσα πολλά αυτή τη στιγμή." Είπε μόλις άφησε τα χείλη μου. Πέρασε τα χέρια του μέσα από την μπλούζα μου και άγγιξε την κοιλιά μου. "Μα δεν μπορώ." Είπε.

Destiny H.SWhere stories live. Discover now