Harry's P.O.V
Σήμερα ξύπνησα στις δώδεκα αφού έφτασα τα ξημερώματα σπίτι. Έχω να την δω δύο εβδομάδες και μου λείπει υπερβολικά πολύ όμως δεν θέλω να πηγαίνω πια εκεί. Ειδικά από τότε που έμαθα ότι η Kendall είναι έγκυος.
Δεν απέσυρα την αίτηση διαζυγίου και το παιδί θα το αναγνωρίσω. Δεν θα αντέξω λεπτό ακόμη δίπλα της. Η Δήμητρα δεν θα με θέλει πια αν μάθει ότι η Kendall είναι έγκυος και γενικά όλα στη ζωή μου πάνε σκατα.
Μόνο η φήμη μου έμεινε τελικά. Τα έχω κάνει όλα σκατα να φταίει ο εγωϊσμός μου.
Θα ήμουν ευτυχισμένος μαζί της αν δεν ήμουν τόσο ηλιθιος τις πρώτες μέρες που επέστρεψε.
Σήμερα γίνεται μια εκδήλωση με χορό και τραγούδι και είναι καλεσμένες. Νομίζω θα τραγουδήσει μόνη της και θα χορέψει.
Θέλω να πάω να την δω μα κανόνισε να πάμε κάπου η Kendall και έτσι δεν θα μπορέσω.
Ξεκινήσαμε για εκεί που ήθελε να πάμε και σε όλο το δρόμο μου μιλούσε για τσάντες, παπούτσια και μπούρδες. Φτάσαμε έξω από την αρένα που θα τραγουδούσε εκείνη. Τι;
"Είναι ημέρα βασισμένη στο πάθος μέσω της μουσικής και του χορού και έτσι είπα να έρθουμε εδώ. Νιώθω ότι δεν με θέλεις όπως με ήθελες τελευταία." Είπε όπως κατεβήκαμε από το αμάξι.
Χεστηκα για το πως υποτίθεται νιώθει. Επίτηδες το έκανε για να ενοχλήσει την Δήμητρα, το ξέρω. Θέλω να την δω όμως σήμερα.
Μου έχει λείψει η παρουσία της. Μου έλειψε να ακούω την φωνή της και να την βλέπω να κινείται στη σκηνή.
Κούνησα λίγο το κεφάλι μου εντελώς μηχανικά και μου κράτησε το χέρι ενώ μπήκαμε και καθισαμε στις θέσεις μας.
Έβλεπα πολύ καλά την σκηνή κι σίγουρα από την σκηνή θα μπορούσε να μας δει εκείνη. Όλα σχεδιασμένα τα είχε.
Τα φώτα χαμήλωσαν και πρώτος βγήκε ο Bieber για να παρουσιάσει την εκδήλωση.
Να νευριάσω τώρα; Θα το αφήσω για μετά.
Πολλά άτομα ανέβηκαν πάνω στην σκηνή ενώ εκείνος άρχισε να τραγουδάει το I'm the one ανάμεσα τους και η Δήμητρα.
Όχι που θα έχανε να χορέψει δίπλα σε αυτόν το μαλακα. Τι σκατα του βρίσκει πια;
Έχω καταντήσει εντελώς ζηλιάρης. Τα γειώνω όλα στο λεπτό και δεν ξέρω πως τα καταφέρνω.
YOU ARE READING
Destiny H.S
Fanfiction"Τέσσερα κορίτσια από την Ελλάδα με ξεχωριστές και υπέροχες φωνές η κάθε μία από εκείνες επιτέλους ταξιδεύουν στο εξωτερικό. Η μοίρα τα φέρνει έτσι ώστε καταφέρνουν να τραγουδήσουν με μεγάλους καλλιτέχνες ανάμεσα τους και οι One direction. Η Δήμητρα...