Perempuan diatas tu Han yura. Curu pic orang. Btw dia cantik kan?
( AIRIS POV )
Aku mencuci mukaku ditandas sambil memandang rupaku yang dibasahi air. teruk ke rupa aku ni? pakaian aku? teruk ke?
Bagi aku semua dah okay. Simple, pergi sekolah niat aku satu je, belajar. Aku takde masa nak pakai benda yang leceh.
Bagi aku t-shirt dan seluar jeans tak berapa ketat dah okay bagi aku. Hoodie pun takpa. sekurangnya aku cukup kain dari tak cukup kain tu. terdedah sana terdedah sini. ingat aku suka?
" Finally. i found you "
Suara tu mengejutkanku dari lamunan. aku berpaling kearah pemilik suara tu. mataku sedikit terbeliak.
" Yah! ni tandas perempuan bodoh! " Jeritku apabila Jungkook masuk dengan sesuka hatinya.
" Hek eleh. aku nak cari kau je, bukan nak buat pape dengan tandas ni. " kata jungkook selamba.
Aku mengeluh panjang. Budak ni.
" Kita cakap kat luar. nanti orang cakap kau tukar jantina pulak " kataku sambil mengelap mukaku yang basah dengan kain tuala.
Lalu aku keluar dari tandas diikuti oleh jungkook. tak ikut pun takpa, biar orang terjerit tengok jungkook tersesat tandas 😂
" Kita duduk sana. " Ajak jungkook sambil menunjukkan bangku yang kosong. aku hanya angguk.
" Penting sangat ke kau nak jumpa aku? " tanyaku setelah aku dan jungkook berlabuh punggung diatas bangku.
" Hmm, nak kata penting tu tak. tapi, kau patut tahu la. " kata jungkook sambil mengusap dagunya. tahu la comel weh 😂
" Apa? Palli, aku takde masa nak berbual. "
" Ni, aku harap tak menguris hati kau la eh. " kata jungkook, mukanya bertukar menjadi serius.
" Hm? pasal apa? " tanyaku. Aku mulai tak sedap hati.
" Han Yura dan V "
aku mengerutkan dahi. kenapa pulak dengan yura? tak serik ke nak panaskan hati aku.
" Aku nak tahu.. Betul ke-- " kata kata jungkook terhenti.
" Yah! cakap lah. Apa? " marahku. Aku ni dah serius nak tahu.
" Betul ke.. V dan yura date? " kata jungkook dengan ketawa panjang.
Budak ni, kalau aku lempangkan agak agak berpusing tak kepala dia? 😌
" Bodoh ah. aku ingat apa dah, kalau setakat macam ni. baik takyah tanya aku, aku bukan tahu sangat pasal diorang tu. tanyalah yura ke V ke? " marahku membuak buak pada jungkook.
Sumpah, sakit jantung aku masa dia ketawa kuat tadi.
" Hei hei. lek ah, aku bergurau jela. " kata jungkook dengan bersisa ketawa. Pasrah jela.
2 Minit aku tunggu jungkook habis ketawa. Aku taktahu mana lawaknya.
" Dah ah tu, apa yang lawaknya? " kataku dengan malas.
" Muka kaulah. dari mula mula cerita, Serious gila. Takut, but aku tetap nak prank kau. " kata jungkook.
" Nasib aku suka arnab. Kalau tak, Dah lama aku sembelih Bapak arnab ni, kasi kat buaya laut. " Kataku.
" Buaya laut? Sape ajar kau benda yang tak wujub ni? " kata jungkook dengan pelik.
" Hek eleh. anggap je dia wujub. " kataku menahan ketawa. Aku main lepas je.
YOU ARE READING
Tomboy + KTH
Fanfiction"Maybe I'm not a good girl, but I have a feeling too. Please, take care of my feeling." -KA "And, I will take care of you untill I die. I'm promise!" -KTH Start ; 27 April 17 End ; -