( V POV )
Aku tersenyum sendiri, kadang kadang ke kanan pastu ke kiri. Tak boleh tidur agaknya aku malam ni.
Lalu aku menhempas tubuhku diatas katil.
" Best Day Ever! Fuhhhh " kataku sendirian sambil mendepakan tanganku diatas katil.
Tok tok tok!
Pintu aku diketuk perlahan.
" Siapa? "
" Aku la. "
Lalu aku menuju ke pintu bilikku dan membukanya. Terpapar wajahnya yang tersenyum.
" Hyung.. " kataku.
Sehun memandangku lama, nampak sangat dia pakar kalau bab macam ni.
" So, apa perkembangan kau dengan sepupu aku? " soalnya.
Aku terus menarik sehun ke dalam bilik aku. Rasanya elok berbincang dalam bilik dari duduk kat luar.
" Hey? Dah kenapa? Janganlah rogol aku. " kata sehun.
Aku menayang muka menyampah.
" Aku bukan gay la hyung. " kataku.
Sehun menghembus nafas lega. Nampak macam perli aku.
" So, ceritalah. Mana tahu hyung boleh tolong nak perbaiki lagi hubungan kau dengan airis? "
Aku menggeleng.
" Takpa, tae boleh handle la. Ingat tae ni mentah lagi la? " kataku.
Sehun mengetuk kepalaku perlahan.
" Mentah lagi la budak, kau perlukan tunjuk ajar orang yang makan garam dulu. " kata sehun.
Aku menggosok kepalaku, bukan main sakit kepala aku. Alahai, apakah dosaku hyung? Salahkah nak menjadi gentleman?
" Yela hyung. "
" So, kau dengan airis dah okay? "
Aku angguk dan tersenyum panjang.
" Nae, airis dah nampak okay. " kataku.
" Baguslah. Pape pun, keep it up okay. Lagipun, kalau boleh hyung nak kau jaga airis. Sebab hyung akan ke luar negara. " kata sehun.
Aku kerutkan dahi.
" Waeyo? "
" Honeymoon dengan noona kau la. "
" Aceyy hyung. " kataku sambil menepuk bahunya.
" Eh, tangan tu. Aku ni hyung kau, hormat. " kata sehun tegas. Uish seram pulak aku.
Aku membuang tangan aku dibahunya.
" Baiklah Tuan Sehun! " kataku sambil berdiri tegak.
Sehun ketawa bersama dengan aku.
++++
9:00 am.
" Selamat pagi noona. " kataku dengan bersemangat.
" Eh? Taehyung. Marilah join makan sekali. " Ajak yoona.
Aku angguk dan duduk diatas kerusi. Breakfast harini tak macam semalam.
Maybe yoona yang sediakan, sebab kelibat airis tak kelihatan. Haih, makin lama. Makin malu pula aku lama lama kat sini, aduh.
YOU ARE READING
Tomboy + KTH
Fanfiction"Maybe I'm not a good girl, but I have a feeling too. Please, take care of my feeling." -KA "And, I will take care of you untill I die. I'm promise!" -KTH Start ; 27 April 17 End ; -