( AIRIS POV )
Aku merebahkan diriku diatas katil, sumpah aku penat. And at the same time aku rasa lega bila beban aku dah takda separuh, I mean exam.
Aku dah mulai bebas nak buat apa, cuma tunggu bila exam di umumkan je. And aku harap aku capai cita cita aku. Tu je.
Matlamat aku cuma 1 je. Aku nak kerja dan dapat tempat tinggal tetap.
Cinta? Aku rasa, dah hilang. Hilang diambil orang. Huhu.
Lalu aku membuka tingkap dan angin mulai meniup rambutku dan sedikit ke belakang.
Tapi, aku susah nak move on.
Tetiba telefonku bernyala. Aku terus menuju ke telefonku dan membuka mesej tersebut.
" Free tak harini? - Jimin "
Dah kenapa lak ni?
" Aku busy. Kenapa? -Airis "
" Alaa yeke. Kau kerja ke? - Jimin. "
" Yela. Aku nk rehat sekarang, petang nanti kerja. -Airis "
Tak salahkan aku cakap jujur dengan jimin? Sebab dia lah yang selalu ada untuk aku. Dan apa aku nampak kejujuran dia nak jadi kawan aku.
" Oh, bila kau free? Jomlah raikan bila dah habis exam ni. -Jimin "
" Mianhae, tidak untuk hari. Nanti esok aku comfirm kan okay? -Airis "
" Aish, Nae. -Jimin "
Dan aku terus mencampak telefonku diatas katil. Raikan ye? Kalau ada V aku taknak ikut. Srs aku sakit mata tengok kemesraan dia dengan Han Yura.
Aku dah tak tegur dia sejak aku wish good luck untuk exam dan dia kembali diam. Tiap masa dia diam. Dah jadi pelik.
Argh, buat apa aku nak fikir kan? Dia ada ke fikir hal aku? Yang aku sibuk fikir hal dia ni kenapa?!
Aku meramas rambutku sehingga kusut. Nasib masa exam tu takde ah aku fikir sangat pasal ni.
Fikir pasal exam kan? Aku nak je tersembur ketawa bila tengok Han yura.
Kalut gila bila cikgu nak kutip kertas. Dah tidur mampos, mana tak kalutnya tambahan masatu sub Math. Aku pun sedikit naik gila, aku cuba jugak. Aku takde ah dah give up macam Yura tu. Eh eh? Bodoh pun takpa. Anak orang kaya, Boyf pun kaya. Takperlu risau la.
Sekarang pukul 3 petang. Pukul 5 nanti aku datanglah. Ahjusshi mesti faham punya. Lagipun, aku rindu Soo hye.
Aku menghempaskan diriku diatas katil dan terus terlelap.
++++
( V POV )
Apabila beban dah ringan, so aku nak tidur je satu hari ni.
Tetiba datanglah satu mesej.
" Oppa, keluar jum. Pukul 6 nanti kita keluar okay? - Yura "
YOU ARE READING
Tomboy + KTH
Fanfiction"Maybe I'm not a good girl, but I have a feeling too. Please, take care of my feeling." -KA "And, I will take care of you untill I die. I'm promise!" -KTH Start ; 27 April 17 End ; -