( AIRIS POV )
29 days later.
Esok aku kena melaksanakan tugasan yang diberikan oleh Sehun. Well, pejam celik pejam celik dah hampir sebulan lebih kat Hong Kong.
And You know what? Im--
" Airis! " pintuku diketuk berkali kali.
" Nae. " kataku lalu membuka pintu itu.
" Wah, you changed a lot. " kata Yoona tersenyum, puas hati maybe.
K, tu yang aku nak sampaikan. Aku dah berubah menjadi perempuan sepenuhnya.
Act, takde ah leceh sangat dengan pakaian macam ni. Nampak simple je.
So, my outfits today is,
Rambut aku dah panjang. Yoona tak kasi aku potong sebab dia kata aku nampak cantik.Dengo orang puji ni, besor hidung hidung. HAHA.
Sepanjang aku kat sini, aku dapat belajar perkara yang baru. Semuanya dari yoona dan sehun.
" Kaja, My pretty. " kata Yoona sambil menghulur tangannya." Nae My qtpie. " kataku sambil menyambut tangan ku.
Lalu kami ketawa.
" Hah, cepatlah. Oh wow, betul ke ni airis? " kata Sehun yang tetiba muncul.
" Habistu? Takkan syaiton lak. " kataku menayangkan muka menyampah.
" Hoh maroh maroh. " Kata sehun sambil menjelir lidah.
" Haih, layan dua dua ni srs tak habis. Jomlah. " kata Yoona.
Kami terus mengikutinya.
Perlahan lahan kami turun dari tangga.
Sempat Sehun memegang tangan Yoona, haih gatalnya dia ni tahu la nak melamar yoona esok.
" Waeyo? " tanya yoona tetiba. Maybe terkejut.
" Saja, mana tahu ni last I pegang tangan you. " kata sehun dengan nada rendah.
Hoh?!
" Kenapa ni? Jangan takutkan I boleh tak? " marah Yoona.
" Ala, I just nak ingatkan je. Mana lah tahu I dah-- "
" No! Jangan cakap macam ni please. Can we go now? " kata yoona lalu melepaskan tangan sehun.
Kan dah merajuk.
" Padan muka, buu " ejekku lalu laju turun tangga, aku taknak kena ketuk kepala dengan dia.
Sakit doo,
" BUDAK NI! "
++++
YOU ARE READING
Tomboy + KTH
Fanfiction"Maybe I'm not a good girl, but I have a feeling too. Please, take care of my feeling." -KA "And, I will take care of you untill I die. I'm promise!" -KTH Start ; 27 April 17 End ; -