1 rok

2K 91 11
                                    

O jeden rok později
Z pohledu Carrie

Tak se vidíme zase. Život se mi obrátil úplně na ruby. Začala bych asi tady. Narodil se mi syn Jason Drew Bieber. Ano, dala jsem mu příjmení po Justinovi. Jasonovi je rok a tři měsíce. Je na jeho věk opravdu šikovnej. Ze začátku to bylo opravdu těžké, ale musela jsem se snažit. Koupila jsem si vilu v Kalifornii. Žije se mi tu krásně. Našla jsem si tu nové přátelé. No mě je momentálně 20 let. Justina jsem nepřestala milovat. Jediný s kým jsem z Londýna stále v kontaktu je Fredo. Stále mi říká ať se vrátím. Taky mi řekl že Justin s Kylie nic neměl. Prý mě hledal všude. No , z médiích jsem se dozvěděla že je to pravda. Vidět ho takhle zdrceného byl hroznej pohled. A když začal brát drogy, a měl problémi s policií, jsem dokonce přemýšlela že se vrátím. Ale hned jsem to zamítla když jsem viděla fotky jeho a Haliey. Dokonce na jedné z nich byl s ní a s malým dítětem. Založil si nejspíše novou rodinu. A na nás zapoměl. Ano,určitě to tak udělal. Zapoměl, a já bych měla taky. No nejde to. Jason mi ho stále připomíná. Je totiž celej Justin. No a tohle se stalo za ten celej rok.


Z pohledu Justina

Rok, jeden celej zkurvenej rok nevím kde jsou. Vím že už je náš syn na světě. Je mi tak zatraceně líto že nevím jak vypadá. Nebo že jsem nebyl u porodu. Že jsem ho neviděl vyrůstat. Dal bych za to snad cokoliv. Hledal jsem je, oba dva. Na Carrie vživotě nezapomenu. Vždyť já ji furt miluju. A nikdy ani nepřestanu. Bylo mi tak hrozně když jsem našel u nás ve vile její prstýnek s kterým jsem se jí ptal jestli se mě vezme. Věci co jsme kupovali pro miminko tu taky nebyli. Musela si to nějak zařídit aby je měla ona. No já jsem po jejím odchodě začal brát drogy, hodně pít alkohol, pak zase že jsem měl problémy s policií. Bylo toho hodně. Carrie jsem hledal snad všude. Ale bylo to jakoby se po ní slehla zem. No její brácha mě nenávidí. Asi dva dny po tom co odešla tak přišel k nám do vili. Jo a ještě aby jste se nedivili, pořád tomu říkam naše vila. Protože je . Není jen moje. Je Carrie a našeho syna. NO ale teď zpátky k tomu Shawnovi. Sebral mi všechny její věci, a dal si je k sobě domů. No a pejska co Carrie dostala k Vánocům jsem dal jednomu kámošovi. Pořád mi ji připomínala. V hudbě jsem hodně pokročil. Měl jsem už i turné. No akorát jsem se u nějakých písniček několikrát rozbrečel. Jednou jsem dokonce dostal panickej záchvat a musel jsem na chvíli odejít ( TOHLE SE OPRAVDU STALO ! JUSTIN MĚL JEDNOU NA SVÉM KONCERTU PANICKEJ ZÁCHVAT!) Ale musel jsem kvůli svým fanouškům dál pokračovat. Moje rodina se mnou nemluví. Měli Carrie hodně rádi. No taky jsem předtím chodil hodně do klubů. A tam jsem se potkal zase s Haliey. Od základu se změnila. Už není jako před tím. Teď už má dokonce miminko. A víte kdo je táta? Shawn! Před tím jak chodil s tou Camilou , tak s tou se rozešel. Protože s ním chodila aby se dostala ke mě. No a pak se prostě Shaw potkal s Haliey a maj z toho mimčo. No tak tohle byl jen kousek z toho co se dělo ten rok. A jedno vám řeknu. Já Carrie najdu za každou cenu!


Ahoj, tak tohle je jen kousek s toho co se dělo ten rok. No nedávno jsem dostala libovej nápad co se stane. Takže se máte na co těšit! Budu moc ráda za každej ohlas! Jinak příběh vydávám na Justinovi narozky a čas

Ona a On 2 ✔ |DOKONČENO|Kde žijí příběhy. Začni objevovat