Lidi prosím dole se vás na něco potřebuju zeptat. Tak si to prosím přečtěte a odpovězte mi v komentářích!!!
V telefonu se ozval hlas mého bratra. Já ho opravdu po takové době zase slyším!
Já: Jsem to já Shawne.
Shawn : Carrie kde si? Vrať se zpátky do Londýna!
Já : Shawne tam kde jsem je mi dobře. Žiju si tady s Jasonem krásně. Nic nám neschází. Nechci se vrátit. Ale snad se ještě někdy uvidíme brácha.
Shawn : Ne Carrie chci aby si se vrátila. Nenechávej mě tu zase samotného. Chci ti ukázat mojí rodinu. Jsi teta Carrie. Já nevěděl že sis našla někoho místo Justina on totiž...
Fredo : Carrie budu muset končit. Justin už asi jde dolů. Tak Ahoj.
Nenenene! Všechno je špatně. Tohle si nesmí myslet. Tohle je lež! Já nemám přítele. Moje srdce patří stále jen jednomu člověku. A to Justinovi . A to že jsem teta? O můj bože. Můj brácha má konečně rodinu. A já jsem teta. Je to úžasný. Jen bych ráda věděla jestli to je holka nebo kluk.
Zkusila jsem jim volat znovu, ale vždycky mi to típl. Jsem v koncích. Už zase!
Z pohledu Justina
Sešel jsem schody,a ocitl se v kuchyni. Dneska je u nás Carrie brácha. A mají tady svojí dceru Miu . Z kuchyně jsem přišel do obýváku kde byl Fredo a Shawn. No Shawn seděl a měl hlavu v dlaních. Mám i takový pocit že brečí. Přišel jsem až k nim, a sedl si do křesla naproti nim.
,,Shawne co je chlape?" Shawn jen zvedl hlavu, a daroval mi pohled do jeho rudých a zaslzených očí. Tím mi potvrdil že opravdu brečí a mé předtuchy jsou správné .,, Já ji slyšel. Slyšel jsem ji znovu!",, Ale koho Shawne?" Slyšel jsem C.." V tom ho Fredo praštil do hrudi, a podíval se na něj takovým pohledem alá " Buď zticha nebo jsi mrtvej". Sakra co se tady děje?!
V tom se rozvibroval Fredův mobil který ležel na stole hned naproti mě. Než jsem si stihl přečíst kdo mu volal tak po tom mobilu doslova skočil. Hned to típl, a usmál se na mě takovým přitepleným úsměvem který umí jen on.,,Fredo kdo to byl?",,To je jedno Justínku. Co kdyby jsme si šli zaplavat ven na zahradu. Je tam Haliey s Miou?",, Fredo kdo ti sakra volal. Děláš jak kdyby ti volal někdo tajný. Tak kdo to sakra je?!" ,,Nemáte taky hlad?Jo já ho docela mám pojďte se najíst" Nenávidím když někdo ignoruje to co říkám!.
V tom se Fredův mobil rozezněl znovu. Chtěl jsem mu ho sebrat, ale to by nesměl náš milovaný Fredo svůj mobil strčit k sobě do kalhot přímo do boxerek. Dělá si ten vůl prdel?,,Fredo ,kurva kámo kdo to je?!",,Nech to být Justine!" Hned na to si vyndal mobil z boxerek,a odešel ven na zahradu. Koukl jsem se na Shawna,ale ten se zvedl a taky odešel. Sakra tak kdo to byl?! V tom se ozval tentokrát můj mobil. Měl jsem ho v kuchyni, a tak jsem si pro něj šel. Volal mi Scooter. Hned jsem mu to zvedl,a poslouchal.
Scooter: Čau Justine. Hele potřebuju aby si dojel do nahrávacího studia. Kvůli jedné písničce a tour.
Já: Ahoj, jo hned tam budu. Za deset minut mě čekej. A mám vzít s sebou i Freda?
Scooter: Jo toho vem taky.
Já: Okey, tak zatím
Pak už se ozvalo jen pípání. Proto jsem odešel z kuchyně do svého pokoje kde jsem se převlékl. Vzal jsem si
ČTEŠ
Ona a On 2 ✔ |DOKONČENO|
RomancePokračování příběhu Ona a On! Ona: Má výčitky že utekla On: Drogy, alkohol, přetvářky, to jsou jeho nejlepší kamarádi Ona: Žije klidně s jejich synem v Kalifornii On: Pokračuje v hudební kariéře, a teď objíždí celý svět s jeho tour Ona: Snaží se...