EPILOG

867 31 0
                                    

V nemocnici

,, Ahoj Xeno " Pozdravil jsem soukromou doktorku, ke které Carrie  chodí.

,,Ahoj, tak co?  Myslíte že je to tady? "

,,Jo"

,,Dobře, tak půjdeme na pokoj "

,,Fajn"

Na pokoji si Carrie lehla na postel a začala z hluboka dýchat. Zlatíčko moje.

Do pokoje přišla sestřičla a začala se tam Carrie ptát.

,,Jak dlouho pociťujete kontrakce?"

,, Řekla bych asi už půl hodinu."

,,Jsou pravidelné?"

,,Zatím ne."

,,V jakých intervalech je máte ?"

,,10 - 20 minut"

,,Plodová voda odtekla?"

,,Ne"

,,Dobře, tak počkáme než odteče a pak půjdeme na porod. Chcete mít porod bez sedativ?"

,,Ano"

,,Teď bychom se mohli přesunout do menší tělocvičny a pokusíme se aby vám odtekla plodová voda. Bude tam s vámi vaše doktorka. Tak si pojďte  ještě stoupnout a půjdeme jen o dva pokoje dál. Přítel vás když tak přidrží."

Pomohl jsem Carrie stoupnout a se sestřičkou jsme se vydali do té menší tělocvičny. Čekala tam na nás Xena, které poslala Carrie rovnou se posadit na cvičící míč a říkala ji co má dělat. 

O pár hodin později

Z pohledu Carrie

,,Tak jo, myslím že můžeme jít na to ne? " Řekla Xena

,,Asi ano" Řekla jsem s výdechem, snažila jsem se totiž dýchat z hluboka.

,,Justine chceš být u porodu?" Podívala se Xena na Justina

,,Chceš abych tu byl?" Zeptal se mě

,,Byla bych moc ráda" V zápětí jsem hned vykřikla, protože přišla další kontrakce. Sestřičky někam odvedli Justina a já se snažila přes tu všechnu bolest dýchat.

,,Tak jo Carrie, už to znáš, až přijde další kontrakce, tak začni tlačit. " Usmála se na mě Xena a mezi tím přišel Justin. Sedl si vedle mě na židli a já mu hned chytila ruku.

Začala jsem tlačit a zároveň drtila Justinovi ruku. Přísahám, že ještě jednou se do mě udělá bez kondomu a urvu mu ptáka!

Po několika dalších pokusách vytlačit Hope už jsem neměla skoro žádnou energii.

,,Justine je mi to líto , ale musíš teď odejit." Oznámila Justinovi Xena .

,,Co? Proč?!"

Nikdo už mu neodpověděl a sestřičky ho vytlačili ven, já sama nevěděla co se teď bude dít. Byla jsem vyděšená.

,,Carrie budeme tě muset uspat a udělat ti císařský řez. Zkus ještě alespoň třikrát zatlačit a jestli to nepůjde, jinou možnost nemáme"

Bála jsem se, opravdu. Jaké to bude? To jako neuslyším první pláč své dcery? Vždyť to přeci nejde. Musím bojovat!

Pohled třetí osoby

Ona a On 2 ✔ |DOKONČENO|Kde žijí příběhy. Začni objevovat