Škola

1.6K 79 1
                                    

Z pohledu Justina:  

Jestli si myslíte,že jsem odjel na naši školu,tak myslíte správně. Jakmile jsem otevřel dveře a vstoupil do chodby,vzpomněl jsem si na všechny krásné vzpomínky strávené s Carrie na škole. Musel jsem si sednout a opřít si hlavu o skřínky,zamotala se mi hlava. Nahrnuli se mi slzy do očí a jen jsem cítil,jak mi kapičky slz tečou po tvářích. Nemůžu už dál,nemůžu. Chybí mi tak moc. Tak moc mě bolí,že ji nemůžu obejmout,políbit  a ani ji šeptat,co všechno pro mě  s malým  znamenají.  

Trpím,zatraceně trpím. Chci ji u sebe. Už to nedávám. Stále brečím, je první na koho myslím,když se probudím a poslední,když jdu spát. Přes rok je pryč a já jsem už přes rok na dně. Když jsem se trochu uklidnil,zvedl jsem se a rozhodl se,že se vrátím domů.  

Jakmile jsem dojel,odemknul jsem a kolem noh se mi obmotaly ručičky Mii. Je tak moc roztomilá. Vzal jsem si ji na ruce a při představě,že bych takhle držel našeho malého drobečka,mi vytekla slza ,kterou jsem hned utřel. Hledal jsem někde po baráku Shawna a Hailey. „A heleme se,tady jsou“ řekl jsem Mii, když jsem je uviděl v obyváku.

Když mě Shawn uviděl,koukl na mě utrápeným pohledem. Hailey vstala a vzala mi malou Miu z náruče.  

„Nekoukej tak na mě Shawne. A odpověď na tvoji otázku, ano brečel jsem. Chybí mi,čím dál tím víc než kdy jindy. Chci ji zpátky i s naším prckem.“ Sesypal jsem se. Shawn vstal a došel ke mně.  

„I mě chybí Justine. Ani nevíš,jak moc mi chybí moje sestřička.“  Vzdychl,když se posadil ke mně na zem. Oboum nám tekly slzy.

Utřel jsem si je a vstal jsem. Odešel jsem do zkušebny. Sedl jsem si ke klavíru,začal hrát a k tomu zpívat. Snažil jsem se napsat novou písničku. Nakonec jsem to vzdal a šel do naší ložnice. Ano naší a už bude navždy naše.  

Z pohledu Carrie: 

Potom rozhoru s Shawnem,jsem si vzala malého Jasone k sobě do postele a snažila jsem se být potichu,abych ho nevzbudila mými vzlyky. Celkem mě to vyčerpalo,tak jsem usla s malým v náručí. 

Ráno jsem se probudila a malý ještě spinkal. Překvapilo mě že včera se probudil jen dvakrát po tom co ležel sa mnou. Byl tak moc rozkošný,celý Justin. Ach zase na něho myslím. Opatrně jsem vstala z postele a kolem Jasona naskládala polštáře aby mi nespadl z postele. Odešla jsem do koupelny,kde jsem si dala teplou sprchu a vyčistila jsi zuby. Oblékla jsem si spodní prádlo od CK, kraťasy a mikinu od Nike. Šla jsem si do kuchyně uvařit kafe a něco malého k snídani,než se probudí Jason. Když jsem se najedla,tak začal malý brečet.

Vyšla jsem schody k němu do pokoje,vzala ho do náruče a šla mu dát jeho snídani v podobě nějaké kašičky. Mezitím,co jsem malého krmila,jsem přemýšlela co budeme dělat. Napadlo mě,že zavolám Harrymu jestli s klukama nechtěj jít se mnou na procházku do parku. Včera mi totiž Harry psal že jsou s klukama v našem městě.

Vzala jsem si mobil a vytočila Harryho číslo: 

H: Jéé ahoj Carrie,jakto že voláš?¨ 

C: Ahoj,chtěla jsem se zeptat jestli nechcete jít se mnou a s Jasonem do parku na procházku a případně kafe nebo zmrzlinu? 

H: No to my půjdeme rádi,tak za hodinu před tvým barákem jup? 

C: Jup těším se. 

H: I my. Zatím pa. 

C: Pa. 

Tak to by bylo,teď se jen zkulturnit. Malého jsem dala do ohrádky a šla se namalovat do koupelny. Po namalovaní,jsem si vybrala ze skříně černé rifle,šedé tričko,černou kšiltovku a černou koženou bundu. Vytáhla jsem malého z ohrádky a šla ho obléknout. Mikinka,čepička, bodíčko,kalhoty a třičko. To by mu mohlo stačit. Obula jsem si boty,koukla na hodinky, bylo za 5 minut celá. Takže stíhám. Sbalila jsem si sebou věci i pro malého nějaké mňamky,kdyby měl hlad. Vytáhla jsem kočár a dala do něho Jasona. Vyšla jsem ven ve stejnou dobu,kdy přišli kluci. Obejmula jsem je a mohlo se vyrazit. Procházeli jsme se,povídali si. Kluci byli unešení z Jasona. Dali jsme si zmrzku, to by se ale neobešlo kdyby nám za zadkama nechodili paparazzi. Bože nesnáším je. 

Ona a On 2 ✔ |DOKONČENO|Kde žijí příběhy. Začni objevovat