Prague

1.4K 63 13
                                    

Ještě než začnete číst vám chci říct že vše co tu píšu je pravda. Teda nejsem si moc jistá jak šli písničky po sobě. Ale snad vám to nebude vadit. dále obrázky co tu budou jsou taky mé. Jediné co je někoho jiného je video v médiích. Bylo pro mě těžké to psát. Protože jsem až do teď v šoku.

Část je věnována
PrincessTopinka
estikbelieber4

Můj pohled

Ráno jsem vstala s tím pocitem ,že dnes 12.11. 2016 přijede můj největší vzor k nám do hlavního města. Vstala jsem ale s pocitem že já jsem jedna z těch která má tu smůlu a neuvidí ho. Trhalo mi to srdce. Týden před tím jsem totiž promrhala svou šanci.

Flashback

,,Mami tak kam se mám ještě podívat abych sehnala ten lístek?" Řekla jsem beznadějně. Už sedím u mobilu něco přes dvě hodiny a scháním lístek na koncert Justina. Ale stále nic.,,Barčo já už nevím" řekla mamka smutně. Jen ze srandy jsem otevřela pravé stránky kde lístky kupovali. No dostala jsem málem infarkt! Byl tam jeden volnej lístek. Bylo to až úplně nahoru. ,,Mami! Mami?!" ,,Co se děje?!" Přiběhla mamka udýchaně do obýváku.,,Mám jeden volnej lístek! A je originál! " ,,No vidíš to! Tak zavolej tátovi jestli tam můžeš. Já ti to schvaluju." Hned jsem mamku běžela obejmout a plná naděje běžela pro mamky telefon a hned ytočila tátovo číslo. První pípnutí,druhý , třetí, čtvrtý ..........sedmi a stále nic. Típla jsem to a jen očekávala jestli nezavolá nazpět. No po 5 minutách konečně telefon zvedl. Obeznámila jsem ho se situací a on souhlasil. Běžela jsem to říct mamce s kterou jsem se tedy hned vydali do obýváku kde si odemě vzala její mobil a najela na Ticetportal a zadala Justinův koncert. Čekali jsme než se to načte. No když se to načetlo byla jsem v tu dobu radši kdyby se to nenačetlo vůbec. Ten lístek tam nebyl. Někdo už si ho koupil. celý zbytek dne jsem probrečela a nemluvila s nikým.

Endflashback

Celý zbytek dnešního dne jsem byla jak bez duše. Říkala jsem si jak jsem promrhala svoji šanci . Vždyť kdybych byla rychlejší mohla jsem být jedna z těch šťasných Belieberek se splněným snem. Vidět Justina naživo a ne jen z videí . Bylo asi 17:45. A já se znovu koukla na Ticetportal . Najela jsem si na koncert Justina a zděsila se! Bylo tu přesně 11 volných míst na Justina! Hned jsem klikla na jedno z míst a tím si ho zarezervovala. Běžela jsem s natšením za rodiči kteří byli v obýváku a koukali se na televizi.,, Mám lístek! Už jsem ho rezervovala teď ho musíme koupit ! Mami taťi rychle!" Začala jsem skákat na zemi a pak jsem skočila na sedačku a skákala na ní. rodiče se na mě koukali jak na blázna , ale mě to bylo momentálně jedno. Já si jedu splnit svůj sen! Mamka mi tedy lístek koupila. Nechápala jsem ani tu cenu. Bylo to pouhých 999,00 Kč Takže dá se říct že to stálo jen tisícovku. Musela jsem si jít vytisknout lístek. No akorát že nám nedávno došla barva v tiskárně. Proto jsem musela jít ke strejdovi který bydlí pár metrů od nás. Tam jsem si lístek vytiskla a běžela rychle domů.

Stále jsem nemohla pochopit co se to děje. Neuvědomovala jsem si co za situaci se právě teď děje. Byla jsem v šoku. Moje srdce mi bylo tak hlasitě že to musel slyšet každý. Nechápala jsem nic. byla jsem jakobych tu byla poprvé. Nebyla jsem to v tu dobu já. Bylo to jakoby tu bylo jen mé tělo. šla jsem se převléct. Vzala jsem si černé uplé ryfle , které byli na kolenou roztrhané. K tomu jsem si vzala černé tílko a na to červenočernou károvanou košili. Měla jsem ještě pár minut a proto jsem lístek vyfotila a zveřejnila to na svůj facebook .

Ona a On 2 ✔ |DOKONČENO|Kde žijí příběhy. Začni objevovat