Věčná tma

1.6K 91 53
                                    

Na konci je tam pro Vás důležitá informace. Tak si ji prosím přečtěte.Část by měla být věnována jen jedné dívce, protože nemůžu najít kdo dal první vote. Ale komentář vím.

Natiiisek

,,Chci ti k tomu něco říct.'',,Poslouchám Justine'' ,, Chci s tebou dítě, ale ne teď. Všechno by se nám pokazilo. Myslím tím jako to že by jsme na sebe neměli čas. Jasonovi je jen rok a 9 měsíců k tomu. Já mám turné. Jen teď mám tři měsíce volno. Ale já si vás vezmu s sebou. A kdyby jsi byla těhotná. Tak by si tu musela zůstat. Ale nemysly si že s tebou nechci další miminko.'',,Já vím Justine. Nechci být teď taky těhotná.''

S úsměvem jsem přešla do kuchyně kde jsem si vzala antikoncepci. Pak jsem se vrátila za mými dvěmi láskami.

***

,,Zlato volá ti nějaký Spáleny popcorn'' Ozval se Justinův hlas. Právě teď jsem natáčela nové video . Vstala jsem tedy ze svého křesílka a odběhla si pro mobil. Sebrala jsem ho z Justinovi ruky a hned to zvedla.

Já: Ano?

Fedo: No nazdar hvězdo. Slyšel jsem o tobě a Justinovi. Je to pravda?

Já: Ano je

Uculila jsem se. i když to nemohl vidět.

Fredo: Tak to moc rád slyším. Hele , víš my tu jsme všichni z party. Já, Chaz ,Ryan a Georg . No vlastně jen mi tři protože Greeg odjel za rodinnou do Monaka . A vypadá to že zůstane u nich . Jeho babička má nějaké zdravotní problémy. Vyřiť to prosím Justinovi. Ale teď zpátky k věci. Rád bych tě s klukama znovu viděl.Po takové době.

Já: Jo jasně , vyřídím mu to. No a klidně přijeďte. Budem moc rádi a já Vás taky moc ráda uvidím.

Fredo: Tak mi jsme do půl hoďky u Vás. Ale musíš mi poslat adresu.

Já: Fajn, tak si piš. 555 California Street.

Fredo: Mám to , tak mi zachvíli vyrážíme. Tak zatím ahoj

Já: Okey tak zatím pa

Pak už telefon ohluchl. Podívala jsem se na Justina a ten na mě koukal s očekáváním v očích. ,,Byl to Fredo. Přijede s klukama na návštěvu.'' ,, Tak to bude fajn. Alespoň uvidí Jasona a tebe taky. '' ,,Souhlasím. Justine jdu nahoru dodělat to video. A mám ti vzkázat od Freda že Greeg odjel za rodinou do Monaka a že tam asi zůstane kvůli tomu že je něco jeho babičce.'' ,, Já mu pak zavolám. A nechceš pomoc s tím videem? '',, Ne , děkuju. Zvládnu to sama''

Dala jsem mu letmou pusu na rty a odešla k sobě do studia. Tam už jsem si všechno znovu natočila. Dneska jsem točila video o názorech na písničky které moji ' fanoušci' vybrali a rádi poslouchají. Když jsem to dotočila, vrátila jsem se dolů za Justinem. Jason už dávno spinká.

Justin seděl na sedačce a koukal se na hokej. Byl do toho tak zažraný že si ani nevšiml mě. Sedla jsem si vedle něho a to ho už probralo. Usmál se na mě a přitáhl si mě k němu blíž. Lehla jsem si mu do klína a on si začal hrát s mími vlasy.

***

Domem se ozvalo ťukání na dveře. Zvedla jsem se z Justina a šla otevřít. Mezi dveřmi stáli kluci. Změnili se,hodně. Ale to já taky. Chvíli jsme se navzájem přihlíželi. Ale pak se na mě všichni vrhly . Neudržela jsem rovnováhu a spadla. Moje záda zasáhla neuvěřitelná rána. Praštila jsem se o roh dřevěného botníku.

Mezi tím co jsem se vrtěla pod kluky bolestí , mě oni objímali a smáli se. Do chodby vtrhl Justin. Když mě uviděl se svíjet v bolestech ,jeho pohled se změnil ve viděšený . ,,Sakra slezte z ní!'' vykřikl.

Kluci ze mě slezli a postavili se vedle Justina. Chtěla jsem se zvednout taky , ale nešlo to. ,,Zlato proč nevstaneš taky?'' optal se mě Justin. ,,Nejde to, bolí mě celé záda'' ,, Zkusíme to spolu ano?'' Sehl se ke mě a ruce pomalu vložil pod má záda. Ale já hned sykla bolestí což zapříčinilo že Justin ruce vyndal. Všichni se na mojí maličkost koukali vyděšeně. Nepomáhal k tomu fakt že já byla taky vyděšená.

Justin odběhl někam pryč a kluci tu zůstali se mnou. Ryen si ke mě klekl a držel mě za ruku. Chaz byl přítomností úplně někde jinde. A Fredo. Ach Fredo, ten brečel. Vždy to byl kluk který své city neprojevoval. I když se stalo to že se sním rozešla holka. Nikdy kvůli ní nebrečel. A když už brečel. Nikdy ho nikoho neviděl. Dokázal se schovat tak že najít ho by bylo umění. Ale vidět ho teď tak zlomeně a ubrečeně mi trhá srdce. Někteří by využili té chvilky. Toho okamžiku kdy je zranitelný a dokáže ho všechno zničit. Ublížili by mu teď a tady. A bylo by jim to jedno. Chci tím jen říct že Fredo si toho zažil tolik. Možná se zdál vždy jako tvrďák . Ale on sám ví že není. Je to jen maska. Ukrývá to co chceme schovat. To co chceme zamaskovat. Tak stejně jako to mají herci.

Stačil mi jeden pohled na něj a já brečela taky. Moje hlasité vzlyky probudili Jasona . To Chaze probralo z tranzu a on se vydal po schodech nahoru. Pak se pláč utišil. Justin se tu objevil také. A ne moc s šťastným výrazem.

,,Carrie , už jsou na cestě. Záchrannka se o tebe postará. Jen musíš být v klidu. My všichni musíme. '' Sedl si vedle mě a chytil mě za druhou ruku. Tu druhou držel pevně Ryen , který ji i příjemně a konejšivě hladil.

***

Ozvalo se klepání na dveře. Fredo se rozešel ke dveřím a otevřel je. Dovnitř vběhli záchranáři a začali si se mnou dělat to co potřebovali. Naložili mě do sanitky a jeli se mnou do nemocnice. Pak už si pořádně nic nepamatuju. Jediný co jo a to jak mě na lehátku odváží někam pryč a Justin křičí ať ho za mnou puštěj. Pak už jen vím že jsem tou bolestí upadla do tmy. A kdo ví, třeba to už je ta nekonečná tma a o které se povídá...

O 6 dní později

Nevím co se to děje. Ale už nějakou dobu nevnímám nic jiného než nekonečnou tmu. Chci tak moc otevřít oči, hnout se . A nebo cokoliv jiného. Ale ono to nejde. Jsem jako v tranzu. Slýchávám je hlasy . Většinou jsou plné bolesti a nebo plné vzteku a zoufalosti. Chtěla bych vědět co se to děje. Mám strach. A jestli tohle znamená tu nekonečnou tmu. Chci se probudit a jen vědět že je tohle zlý sen. Ale žádná možnost tohohle tu není.

Důležité a přečíst až do konce js tam důležité info!

Ahoj, po dlouhé době tu je další část. Snad bude ještě někdo tenhle příběh číst. Nejsem stále v pořádku a tuhle část jsem psala nuceně a z mých pocitů.  Vůbec nevím jak to teď bude. Nevím jak to bude s částmi a jak často budou. Ale budu se snažit se dát co nejdřív do pořádku. Bohužel poslední dobou se toho na mě nabaluje hodně a většinou jsou to ty špatné věci. Chtěla bych jen zkusit dvě věci. A to jak dokážete být aktivní. Je to něco jako projekt. Zjistím tím jaká je aktivita příběhů a vás. Takže můžete do komentářů napsat cokoliv. Čím víc Vás to udělá tím budu mít větší chuť psát a budu vědět že má cenu vůbec psát. Vím že tu možná jsou lidi kteří už si říkají že ona chce jen komentáře atd. Ale lidi, ono to tak není. Dělám to pro Vás. Kvůli Vám jsem se nevykašlala na psaní i Když jsem o tom Někdy přemýšlela. To vy jste důvod pro co píšu❤❤❤

Ona a On 2 ✔ |DOKONČENO|Kde žijí příběhy. Začni objevovat