Tak a tady je ask. Snad jsme vám všichni dostatečně odpověděli. Ale pokud ne tak se můžete ještě zeptat v komentářích. Jinak moc děkuju holčinám co se zeptali i na jiné postavy. Myslím tím Shawna a Freda. Ale samozřejmě děkuju i vám co jste se zeptali . Jinak se zaměřte na otázku na mě u Misulka1234.Myslím že by to asi rádi věděli i ostatní a pak už záleží jen na vás.
Carrie
Hodláš se vrátit a odpustit Justinovi?
I kdybych se k němu chtěla vrátit tak nemůžu. Vždyť má už novou rodinu. A asi bych mu to odpustila, ale nikdy bych na to nazapoměla.
Autorka
Kde chodíš na nápady?
Já ani nevím. Prostě píšu to co mě vždy napadne a pak je z toho část. Ale někdy se inspiruju tím co jsem zažila. Nebo taky chodím na jedno své místo o kterém nikdo neví a tam přemýšlím o tom co by se mohlo v příběhu stát.
Carrie
Kdyby ses dozvěděla že tě Justin miluje, vrátila by ses?
Myslím že nemůže milovat dvě holky. Má svoji novou rodinu.Ale abych ti odpověděla na otázku tak odpovím asi takhle. Pokud by rodinu neměl a miloval mě tak bych se k němu s Jasonem přistěhovali.
Justin
Co by jsi udělal kdyby si zjistil že si Carrie založila novou rodinu?
Nad tím jsem ani nepřemýšlel. Ale asi bych se zhroutil úplně. Nedokázal by jsem žít s tím pocitem že je s ní někdo jinej kdo jí ráno dělá snídani. Kdo ji šeptá jak moc ji miluje. Kdo s ní zaspává a ráno se probouzí.
Lituješ toho co jsi udělal?
Já lituju toho že jsem Kylie odtáhl do toho auta a odjel s ní. Vlastně lituju toho co jsem udělal. Jen jsem rád že jsem se s ní prostě nevyspal. Uvědomil jsem si to. Ale bylo prostě pozdě.
Justin
Nenapadlo tě ji třeba hledat přes internet Instagram, Facebook, YouTube?
Na Instagramu jsem ji hledal, ale psalo mi to že účet neexistuje. To samé bylo na Facebooku. A YouTube jsem taky zkoušel. Ale taky nic. A kdyby něco s tím YouTubkem měla tak asi pod jiným jménem. Nevím,ale taky mě to štve.
Carrie
Posloucháš Justinové nové písničky co vydá?
Ano, poslouchám je. Vždy mě rozbrečí protože vím že jsou o mě. Cítím z toho jak se trápí.
Fredo
Pojedeš se podívat za Carrie?
Měl jsem to v plánu už několikrát. Ale ona mě nechce vidět. Je mi to hrozně moc líto. Je mi líto že musím už tak dlouho lhát svému kamarádovi.
Autorka
Kdy bude další?
Jestli jsi myslela část tak ta bude buď dnes nebo zítra. Ale můžete napsat do komentářů jestli ji chcete dneska nebo až zítra.
Autorka
Za jak dlouho se Justin a Carrie setkají?
Bude to už jen pár částí. Dávám tomu tak 5-7 částí
Justin
Jak se cítíš po tom, co jsi nemohl vychovávat svého syna a vidět jak roste?
Cítím se jakobych ani ten krásný titul otce ani neměl. Je mi to tak moc líto že jsem neviděl jak roste. Jak se snaží naučit nové věci. Nebo že jsem neslyšel jeho první slůvko. Víš někdy když jsem v parku a vidím ty tatínky jak jsou se svými dětmi mám chuť se jít zakopat 100 metrů pod zem. Nedá se ani popsat jak hrozný pocit to je. Vždyť já ani nevím jak se jmenuje. A taky ani nevím jestli jsi ho Carrie nechala.
Shawn
Povieš pravdu Justinovi o Carrie?
Ne, vím že je to odemě hnusné. Ale bylo by to ještě horší.
Autorka
Kde bereš také naj nápady?
Už jsem to tu jednou psala. Takže to sem jen zkopíruju.Já ani nevím. Prostě píšu to co mě vždy napadne a pak je z toho část. Ale někdy se inspiruju tím co jsem zažila. Nebo taky chodím na jedno své místo o kterém nikdo neví a tam přemýšlím o tom co by se mohlo v příběhu stát.
Carrie
Vrátíš sa k Justinovi aj po tom čo urobil?
Justin už podle fotek novou rodinu má. A já mu nechci s Jasonem zaclánět. Nechci být ta co zničila Justinovi Bieberovi rodinu.
ČTEŠ
Ona a On 2 ✔ |DOKONČENO|
RomancePokračování příběhu Ona a On! Ona: Má výčitky že utekla On: Drogy, alkohol, přetvářky, to jsou jeho nejlepší kamarádi Ona: Žije klidně s jejich synem v Kalifornii On: Pokračuje v hudební kariéře, a teď objíždí celý svět s jeho tour Ona: Snaží se...