Část je věnována
Z pohledu Carrie
Do očí mě udeřilo silné světlo.Zamrkala jsem párkrát očima a pak se konečně rozkoukala. Ležela jsem v bílé místnosti kde byla jen televize , židle , stolečky a dvoje dveře. Smrdělo to dezinfekcí. Bylo mi jasné že ležím v nemocnici. Nikdo tu se mnou nebyl. Natáhla jsem ruku k červenému tlačítku , které přivolalo sestřičky i s doktorem.
Čekala jsem jen na to, až mi řeknou co se mnou je.
,,Slečno White, je mi to opravdu moc líto. Ale silným pádem a podle modřiny i nárazem jste si poškodila páteř. Je mi jasné že co vám teď oznámím je pro vás hrozná informace. Ale nárazem se zapříčinilo poškození stehenní šlachy a naražení dvou páteřních obratlů. Což znamená že určitou dobu budete na vozíčku. Nejdříve vás necháme dva týdny na vozíčku a pak nastanou rehabilitace, které můžou trvat měsíc až dva.''
Doktor dokončil svůj monolog a já tomu nemohla stále uvěřit. Já budu na vozíčku? Vždyť mám doma malého syna! A kde je vůbec Justin?! ,,Pane doktore, kde je Justin?'' ,,Slečno White, ten už tady nebyl tři dny'' Zadržela jsem dech. Nevěděla jsem co říct. Doktor to asi pochopil a odešel od tuď i se sestřičkami s větou že obvolá lidi které jsou v mé složce zapsány . Jako má rodina. Popřípadě známí.
••••••••••
Zdálo se to jako věčnost než přijeli všichni. Až na Justina. Čekám jen na to až mi řeknou kde je. U sebe v náruči mám Jasona a hladím ho po zádech. Případně mu vtisknu letmou pusu do vlasů.
Po nějaké době tupého koukaní do zdi promluvila Pattie.
,,Zlatíčko je mi to tak moc líto. Ale Justin. On zmizel. Hledá ho policie. Prostě všichni. Ale nikdo ho neviděl. Nevím proč tu s tebou nezůstal déle. Byl tu s tebou 24/7 v kuse. Nehnul se od tebe. Ale on se vrátí.''
Proč nám není přáno být spolu? Proč jeden z nás zmizí? Nejdřív já, pak Justin. Kdo to bude dál? Malý Jason? Justine kde jsi?
•••••
Ležím tu na posteli a svírám mobil v ruce. Chci mu zvolat. Mě se ozve. Vím to. Nadechnu se a vytočím jeho číslo. A pak se to stane. Ozve se jeho chraplavý a překvapený hlas.Justin: Carrie?!
¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥
Z pohledu Justina
Seděl jsem na střeše jednoho z největších obchodních center tady v Kalifornii. Ke mi tu krásně. Byl západ slunce a já měl zavřené oči. Oči ze kterých mi teklo nezpočet slz. Všechny byli jen a jen pro jednu osobu a to pro Carrie.
Byl jsem unavenej a tak jsem si lehl na zem. Zavřel jsem oči a spal. Ale pak sem mi už po několikráte rozezvonil mobil. Otevřel jsem oči a podíval se kdo mi volá. Na obrazovce svítilo ''angel❤''
Já: Carrie!
Carrie:Justine! Kde jsi?
Odignoroval jsem její otázku a s úsměvem vykřikl.Já: Lásko ty jsi vzhůru! Jedu za tebou !
Pak už jsem to típl a rozběhl se k výtahu, který mě dovezl až do podzemního parkoviště. Tam jsem si vzal své auto a se zapískání kol vyjel pryč.
•••••••••
Vtrhl jsem do jejího pokoje a rovnou jsem jí běžel obejmout. Byl jsem tak šťastný! ,,Tak moc se ti omlouvám Carrie. Nechtěl jsem zmizet, ale já už dál nemohl. Odpusť mi. Vím že to bylo zbabělé. Ale odpusť mi prosím''
,,Vše je v pořádku Justine, jen to pak řekni všem ať o tebe nemají strach. ''
,,Jak jsi na tom zlato?''
Hned co jsem tuhle otázku vypustil z pusy se Carrie zarazila a začali jí téct slzy po jejích jemných tvářích.
Sedl jsem si k ní na postel a objal jí jednou rukou kolem pasu. Druhou rukou jsem utíral slzy .
,,Justine, já budu 2 Týdny na vozíčku, pak mě čekají rehabilitace. Mám poškozenou stehenní šlachu a naražené dva obratle na páteři.''
To je snad hloupý sen ne? Ale já jí zaplatím toho nejlepšího doktora! Udělám všechno jen pro to aby byla v pořádku co nejdřív. Vím že to pro ní je teď těžké, ale já jí pomůžu.
Uvědomil jsem si že jsem ještě ani neodpověděl a jen tu civím někam do neznámá.
Proto jsem si Carrie k sobě prsty jemně za bradu přitáhl a políbil ji na rty. Začal jsem s nimi pomalu pohybovat a ona se přidala. Byla to naše chvilka . Chvilka která neměla skončit. Ale bohužel musíme dýchat a tak jsme se od sebe odtrhli. Opřel jsem si své čelo o to její a chtěl ji znovu políbit.
Ale to by sem nikdo nesměl vtrhnout...
Ahoj, tak část vyšla o den dříve. Snad vám to nevadí. Carrie bude tedy na vozíčku. Ale plánuju tam zvrat. Justin se vrátil.
Co si myslíte o tom že ke na vozíčku?
Kdo jim překazil jejich chvilku?
Tešíte se zítra na novou písničku Justina a Davida Guetty? Já strašně moc !
ČTEŠ
Ona a On 2 ✔ |DOKONČENO|
Storie d'amorePokračování příběhu Ona a On! Ona: Má výčitky že utekla On: Drogy, alkohol, přetvářky, to jsou jeho nejlepší kamarádi Ona: Žije klidně s jejich synem v Kalifornii On: Pokračuje v hudební kariéře, a teď objíždí celý svět s jeho tour Ona: Snaží se...