Ahoj, chtěla bych vám jen říct , že dneska se opravdu na psaní necítím a tím se bude odvíjet asi i moje dnešní gramatika a překlepy. Při nejhorším (a to doufám že se nestane) bude část asi dost nudná.
Momentálně jsme všichni v mém soukromém letadle. Tím všichni myslím mě, Carrie, Jasona a Scootra s jeho ženou Yael a malým Jaggerem. Můj Bieber team jede tour busy.
A kam vůbec letíme? Prvně za tu dobu vystupuji v Miami. A tam budu mít rovnou 2 koncerty. Pak budu pokračovat podle tohohle seznamu. (média)
A pak bych to měl zakončit ve svém rodné zemi. Takže v Kanadě. Carrie byla s Jasonem úplně vzadu v letadle. Měl jsem tam svou vlastní postel a měl jsem to vybavené jako v normálním pokoji. Akorát že teď se tam musela dát přenosná postýlka pro Jasona. Bude to opravdu hodně náročné.
Vydal jsem se za nimi a viděl jsem jak oba spí. Proto jsem si lehl k nim. Jason spal mezi námi. Než jsem usnul, koukl jsem se na svojí rodinu a cítil jsem se tak moc pyšně na to co mám.
~~~
Vystupujeme z letadla a čekáme jen až k nám dojede tour bus a odveze nás k hale. Já mám svůj vlastní, takže tam nebude nikdo kdo by nás rušil. Jenom teď s námi pojede Scooter s jeho rodinou. Tour bus nás pak vysadil před halou a já teď stojím na pódium a mám zkoušku. Carrie je s Jasonem v zákulisí ,přímo v mé šatně. Nechci aby tu s Jasonem byla ,protože se bojím aby se Jasonovi nepoškodil sluch jako mě. Ano, mám poškozený sluch ze všech těch koncertů a té hlasité hudby. Hned zítra mám první koncert. A už se těším na tu atmosféru a hlavně na moje Beliebers. Vidět je zase po takové době v takovém hojném počtu mi vždycky dělalo ,dělá a bude dělat radost.
A je tu bohužel ráno. Proč bohužel? Tak já vám to řeknu. Večer i brzy ráno Jason plakal . Buď potřeboval přebalit a nebo kvůli bříšku. Přijde mi jakoby jsme to s Carrie zase přivolali když jsme to říkali mojí mámě. A co je na tom to nejhorší? Carrie asi kolem 1 ráno s Jasonem odešla z 'ložnice'a šla s ním až do jednoho volného tour busu. Byl volný, protože další lidi z Bieber teamu přijíždí až dneska. Ale to je vedlejší, teď zpátky ke Carrie. Tak tedy jak už jsem říkal, s Jasonem odešli do jiného tour busu a spali tam. Teda pochybuji že spali. Protože Jason na 100% nezaspal. Tím pádem ani Carrie. Takže chudák musí být unavená jak něco. A proč jsem nepomohl já? Carrie řekla že bych jinak zítra nevstal a že potřebuji být zítra fit a že Jason a nedostatek spánku by mi k tomu nepomohli.
Vstal jsem z postele a protáhl se. Tak jo, dneska bude první koncert. Nemůžu se dočkat. Taky po dlouhé době uvidím celou mou crew.
Převlékl jsem se do věcí z mého nového merche. Měl jsem tedy tepláky a mikinu žluté barvy.
Vyčistil jsem si v koupelně zuby a co nejrychleji jsem vyběhl z tour busu. Ale v cestě mě zastavil velikánský křik mého jména. Hned jsem se za tím křikem otočil a s překvapením jsem zjistil že to jsou moji Beliebers. Stály za plotem a buď brečeli nebo křičeli. Rozešel jsem se za nimi s úsměvem, ale ten mě hned přešel, když si předemne stoupl Zac. Jeden z mých bodyguardů.
,,Mám jasný příkaz tě tam nepouštět. Takže nebuď tvrdohlavej a nepřidělávej mě ani tobě problémy" ,,Zacu můžeš mi říct jaký idiot to řekl? ",,Majitel stadionu Justine " ,,Fajn, ten si může políbit prdel. Kdyby po tobě něco chtěl, řekni mu že má přijít za mnou. ",,Fajn "
Uhnul mí z cesty a já se vydal zase za nimi. Když jsem byl ani ne 3 metry od nich, strašně se rozkřičeli.,, Hej holky, trošku potichu. Já vím že máte radost . Ale opravdu nedělejte takový hluk. Chci si s vámi povídat. " Trvalo než se všichni uklidnili, ale pak ztichli.
ČTEŠ
Ona a On 2 ✔ |DOKONČENO|
RomancePokračování příběhu Ona a On! Ona: Má výčitky že utekla On: Drogy, alkohol, přetvářky, to jsou jeho nejlepší kamarádi Ona: Žije klidně s jejich synem v Kalifornii On: Pokračuje v hudební kariéře, a teď objíždí celý svět s jeho tour Ona: Snaží se...