Část je věnovaná
Lubbly-JubblyS Carrie jsme společně otevřeli dveře a tam stál Ryan a Jason. ,,Bro co tu děláš?!" řekl jsem šťastně.,,Přijel jsem se podívat jak se vám vede po tom co se stalo. A jak koukám, už jsi v pořádku Carrie!",,Přesně tak Ryane. Teď už jsem ." ,,Kámo kde je Fredo?! Měl hlídat Jasona?! ",,Jak jen to říct "podrbal se Ryan nervózně za krkem ,,Když jsem sem přišel ,tak mi strčil Jasona do náruče a s nějakou holkou od tuď se slovy "starej se strejdo "odešel ",,Bože to je debil " zasmáli jsme se všichni.
~~~
,,Lásko? " zeptal jsem se Carrie když jsme leželi večer v posteli.,, Hm? ",,Jason má pozítří narozeniny. " ,,Já vím "řekla a otočila se na mě.,, Přemýšlela jsi o oslavě? ",,Popravdě? Vůbec ne . Ty ano? ",,Já ano ",,A co tě napadlo? ",,No chtěl bych mu udělat oslavu ve stylu pirátů. Má jé rád. Tak mu to chci dopřát. Miluju ho z celého svého srdce. Miluju vás oba a proto chci pro vás jen to nejlepší. " ,,Taky tě moc miluju Justine. " naklonila se ke mě a darovala mi polibek na rty. ,,Jinak špatný nápad to není. Zítra to teda všechno objednáme ať nám to ještě ten den můžou doručit. "(Ano, opravdu existuje e-shop ,který vám vaší objednávku doručí ještě ten den) ,,Tak jsme domluveni ",,Přesně tak. "
,,Ještě jsem ti chtěl říct, že by jsme měli začít balit ",,Balit?! Proč? ",,Beruško, já musím pokračovat v tour . Jedete se mnou.",, A kdy tedy jedeme? ",, Hned dva dny po Jasonových narozeninách ",, Fajn, ale teď už chci spát. Dobrou noc zlato " Lehla si na mojí hruď a já jsem si jí přitáhl blíž. Daroval jsem jí polibek na čelo a pak jsme společně usnuli.
Next day
Z pohledu Carrie (Po sto letech :-D)
Probudila jsem se jako první. Ležela jsem stále na Justinově hrudi. Zvedla jsem k němu svůj pohled a usmála se. Spal jako miminko. Pomalu jsem se z jeho hrudě zvedla a natáhla jsem se k nočnímu stolku pro můj mobil. Sedla jsem si před Justina a na zrcadlo které máme v ložnici na skříni jsem namířila mobil. A pak jsem nás vyfotila.
ČTEŠ
Ona a On 2 ✔ |DOKONČENO|
RomancePokračování příběhu Ona a On! Ona: Má výčitky že utekla On: Drogy, alkohol, přetvářky, to jsou jeho nejlepší kamarádi Ona: Žije klidně s jejich synem v Kalifornii On: Pokračuje v hudební kariéře, a teď objíždí celý svět s jeho tour Ona: Snaží se...