Z pohledu Carrie
,,Neboj se Justine, držíš ji správně " Musela jsem se pousmát, Justin totiž dnes poprvé drží malou Hope v náruči a bojí se že mu proklouzne a spadne. Tak moc mu to s malým miminkem sluší.
,, Je strašně maličká a je ti tak podobná zlato, je to neuvěřitelný. My fakt máme druhý dítě? Jsem dvojnásobný hrdý otec!"
,,Uvidíš, až trošku povyroste, bude to další kopie tebe. Druhý a poslední! Už mám toho rození fakt dost. Ale nelituju ničeho, oba je moc miluju a tebe taky" Naklonila jsem se k Hope a dala ji pusinku na čelo. Pak jsem se naklonila k Justinovi a tomu jsem dala pusu na rty. Do polibku se usmál . Ale hned co malá Hope začala natahovat se zamračil a odtáhl.
,,Tady bude někdo žárlivá holka, po kom to asi může tak mít, viď Carrie." Řekl se smíchem.
,,Hej! To ty žárlíš na každého kluka co se na mě jen podívá ! "
,, Taky mám důvod, chtějí mi tě sebrat !"
"A prej kdo je tady žárlivej" , řekla jsem si potichu pro sebe. Jenže Jay to nejspíš uslyšel a uraženě odemě otočil hlavu.
,,Jeee , tak já nemám jen dvě děti, ale rovnou tři" Řekla jsem se smíchem.
,,Dneska si ze mě děláš jenom srandu!Ale kdybych něco řekl já, tak bych se na tebe nemohl ani kouknout"
,,Vždyť o to jde" Zasmála jsem se a vzala si od něj Hope.
Sedla jsem si s ní na nemocniční postel a nadzvedla jsem si tričko, chystám se jí dát totiž napapat.
,,Počkej, sednu si za tebe ať se můžeš opřít, malé se bude potom jíst lépe."
Nevím od kud to zrovna on ví, ale nechala jsem ho si sednout za mě a opřela jsem se. Pak už jsem jen Hope začala kojit.
Juss měl pravdu, je to lepší.
Tak jo, budu nejspíš dělat takové malé bonusovky , tak snad to bude někdo ještě číst.
Btw. Už dlouhou dobu slibuju kamarádce že jí sdílím, takže se běžte všichni podívat na kaceeeenka a přečtěte si její příběhy❤ Dejte ji taky FOLLOW ❤
30.4.2018
ČTEŠ
Ona a On 2 ✔ |DOKONČENO|
RomancePokračování příběhu Ona a On! Ona: Má výčitky že utekla On: Drogy, alkohol, přetvářky, to jsou jeho nejlepší kamarádi Ona: Žije klidně s jejich synem v Kalifornii On: Pokračuje v hudební kariéře, a teď objíždí celý svět s jeho tour Ona: Snaží se...