PÃsniÄka!
Tak jo, teÄ nebo nikdy. VybÄ›hl jsem po schodech na pódium, kde momentálnÄ› mÄ›la kapela pÅ™estávku a pÅ™iÅ¡el jsem blÞe k mikrofonu. Pobouchal jsem na nÄ›j prstem a tÃm si vyžádal vÅ¡echnu pozornost lidà tady.Protože to vydalo hluÄný zvuk.
,,Ahoj, nevÃm kde bych zaÄal prvnÃ. NejspÃÅ¡e ale prvnÄ› zavolám sem na pódium Carly. Takže krásko pojÄ sem. "
Koukl jsem se na nà a úsmÄ›vem jà pÅ™Ãmo vyzval sem ke mÄ›. Carrie se zvedla a doÅ¡la až ke mÄ› na pódium.
,,Takže mÄ›l bych tedy zaÄÃt. JeÅ¡tÄ› do nedávna jsem hledal oba mé poklady. A naÅ¡el jsem je. Jsem za to Bohu neskuteÄnÄ› vdÄ›Äný. VÃte, když nÄ›koho milujete jako já Carrie s Jasonem. Chcete pro nÄ› udÄ›lat vÅ¡echno. Chcete být dobrým otcem. ÄŒasem chcete být i dobrým manželem. A nakonec i dobrým dÄ›deÄkem. Chcete být pro svého syna vzorem. Moje rodina và že jsem si vždycky přál mÃt svou vlastnà rodinu. A koneÄnÄ› se mi to splnilo. MatnÄ› si vzpomÃnám na ten den kdy mi Carrie oznámila že je tÄ›hotná. Byl jsem tak straÅ¡nÄ› Å¡Å¥astnej. Byli jsme sice hodnÄ› mládà na dÃtÄ›. Ale ani jednomu z nás to nevadilo. Jason byl neplánované dÃtÄ›. Ale já jsem do teÄ Å¡Å¥astný, že se z tohohle jak by nÄ›kteřà řekli "omylu " stal můj syn. A já jsem na nÄ›j neskuteÄnÄ› pyÅ¡ný. Chci mu vynahradit ty chvÃle co jsem s nÃm nebyl. Jason se narodil do neúplné rodiny. A to já nechci. " otoÄil jsem se na Carrie a poklekl na jedno koleno.
,,Proto se tÄ› už po druhé ptám. Carly Ellen White, jste pro mÄ› s Jasonem opravdu vÅ¡echno. StejnÄ› jako moje rodina která mÄ› vychovala v muže kterým jsem teÄ. ProsÃm tÄ› tu pÅ™edevÅ¡emi. UdÄ›láš mÄ› znovu tÃm nejÅ¡Å¥astnÄ›jÅ¡Ã mužem jakým jsem byl když jsem se do tebe zamiloval? VezmeÅ¡ si mÄ›? StaneÅ¡ se prosÃm mojà snoubenkou a Äasem i ženou?"
Vytáhl jsem si z kapsy rudou krabiÄku ve které byl prsten ,kterým jsem jà už jednou žádal o ruku a ona mi ho vrátila. OtevÅ™el jsem krabiÄku a pohledÄ›l jsem jà do uslzených oÄÃ. Moje oÄi mÄ›li málo ke slzám, protože už dlouho neodpovÃdala. Jen breÄela a koukala na mÄ›.,,prosÃm " Řekl jsem zlomenÄ› .Vzlykla a vrhla se mi kolem krku. Oba jsme kleÄeli na zemi a já netrpÄ›livÄ› Äekal na odpovÄ›Ä.,,Ano! Miluju tÄ›! "
Usmál jsem se a hned se jà pÅ™ilepil na rty. Po celé zahradÄ› se ozval potlesk a od kluků jsem slyÅ¡el samé pÃskánà a nebo jak na mÄ› nÄ›co kÅ™iÄÃ.
Zvedl jsem mÄ› i Carrie ze zemÄ› a chytl jejà levou ruku. A navlékl na jejà prstenÃÄek prstýnek. Tak a teÄ už je zase moje snoubenka.
~~~
Po mé žádosti o ruku k nám pak chodili vÅ¡ichni a gratulovali nám. Celou dobu si Carrie držÃm u sebe. Proto mi teÄ taky sedà na klÃnÄ› a já se k nà tisknu. PovÃdáme si s klukama a s jejich pÅ™ÃtelkynÄ›mi. Jasona hlÃdá moje mamka. Hraje si tam spoleÄnÄ› s Jaxonem a Jazmyn.ChtÄ›l jsem se jÃt podÃvat na Jasona, protože jsem ho nemohl nikde najÃt. A ani mamku s dÄ›tmi.,, Zlato zvedni se prosÃm. " Carrie se ze mÄ› zvedla a já si neodpustil ji plácnout po zadku. Na což se vÅ¡ichni i s holkami zasmáli.
~~~
Zbývalo se mi jeÅ¡tÄ› podÃvat do skákacÃho hradu. VeÅ¡el jsem tedy dovnitÅ™ a uvidÄ›l jsem mamku s Jasonem skákat. Jason se straÅ¡nÄ› smál. A já se musel taky usmát.,, Mami?" ,,Je, Justine, co ty tu? JdeÅ¡ si taky zaskákat? " ,,Ne,to fakt nejdu " uchechtl jsem se,, Dej mi prosÃm Jasona. MusÃm ho dát spát. ",,A nemám ho dát já? ",,Ne, to je dobrém. "
Vzal jsem si od mamky Jasona a vydal jsem se s nÃm dovnitÅ™ do domu. V jeho pokojÃÄku jsem ho pÅ™ebalil a jen v plence ho dal do postýlky. Vzal jsem si knÞku a zaÄal jsem mu ÄÃst. Ale jeÅ¡tÄ› pÅ™ed tÃm jsem mu dal dudlÃk do pusy.
ČTEŠ
Ona a On 2 ✔ |DOKONČENO|
RomansaPokračování příběhu Ona a On! Ona: Má výčitky že utekla On: Drogy, alkohol, přetvářky, to jsou jeho nejlepší kamarádi Ona: Žije klidně s jejich synem v Kalifornii On: Pokračuje v hudební kariéře, a teď objíždí celý svět s jeho tour Ona: Snaží se...