Odlet

1.6K 70 4
                                    

Probudil jsem se na to jak mě někdo schodil z postele. Jaký hovado?!  Otevřel jsem oči a uviděl vysmátého Kennyho. Mohlo mi to být hned jasný že je to on. Protože tohle dělá jedině on.

,,Justine už jste měli dávno vstávat " řekl se smíchem.,, Kolik je hodin? " Za patnáct minut 5 hodin " ,,Cože?! " Vstal jsem ze země jak namydlená střela a utíkal do koupelny. Tam jsem provedl všechnu ranní hygienu co dělám. Pak jsem se šel převléknout. Vzal jsem si.

Chtěl jsem si vzít kufry, ale už tu nebyli

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Chtěl jsem si vzít kufry, ale už tu nebyli. Asi je vzal dolů Kenny. Já si tedy vzal svůj příruční batoh a vyrazil jsem dolů. Dole už pobíhali kluci.,,Čaute! " zakřičel jsem na ně. Kluci mě odzdravili nazpět a všichni jsme si sedli ke stolu. Měli jsme tam snídani. Byla to snídaně z McDonaldu.  Jo...Kenny je zázrak. Je to můj nejlepší bodyguard.

Na letišti
Před letištěm bylo snad milión novinářů. Snažili jsme se je s klukama ignorovat. Mí bodyguardi nám pomohli se dostat dovnitř. Byli tam moji Beliebers. Šel jsem k nim a se všemi se pozdravil. Podepsal jsem se jim a s některými se i vyfotil. Miluju je nejvíc na světě. Jsou to nejvěrnější fanoušci co existují.

Po nějaké době jsem musel odejít. Bylo mi tak líto vidět je jak jsou smutní že mě už neuvidí. Bylo mi líto je vidět brečet. Bylo mi líto že jsem věděl že je to kvůli mě. Ach jo.

Prošel jsem kontrolou a pak nasedl s klukama do letadla. Kluci seděli spolu. Ale já jsem odešel úplně do zadku letadla. Je tam místnost s plno sedačkama. Sedl jsem si na jednu z nich a vyndal si ze svého příručního batohu sešit s textem .

Začal jsem si pobroukávat rytmus té písničky a pak si začal dopisovat text

Don't fall asleep
At the wheel, we've got a million miles ahead of us
Miles ahead of us
All that we need
Is a rude awakening to know we're good enough
Know we're good enough

Say go through the darkest of days
Heaven's a heartbreak away
Never let you go, never let me down
Oh it's been a hell of a ride
Driving the edge of a knife
Never let you go, never let me down

Don't you give up, nah-nah-nah
I won't give up, nah-nah-nah
Let me love you
Let me love you
Don't you give up, nah-nah-nah
I won't give up, nah-nah-nah
Let me love you
Let me love you
Oh baby, baby

Don't you give up, nah-nah-nah
I won't give up, nah-nah-nah
Let me love you
Let me love you
Don't you give up, nah-nah-nah
I won't give up, nah-nah-nah
Let me love you
Let me love you
Oh baby, baby

Ona a On 2 ✔ |DOKONČENO|Kde žijí příběhy. Začni objevovat