Díky vám všem jsem se rozhodla psát dál. No a co že to nečte už tolik lidí jako dříve . Jste tu vy, kteří si přáli a prosili mě o pokračování. A já to pro vás udělám! Protože si to zasloužíte. Takže dnešní část je věnovaná vám! Užijte si ji! :)
Hned co jsem otevřela internet na mě vyskočil článek o mě, Justinovi a Jasonovi. Ten Článek byl pod názvem " Justin Bieber a jeho přítelkyně Carly White jsou velmi nezodpovědní rodiče!Jen se na to podívejte sami!" Koukla jsem se na Justina a ten jen přikývl. Otevřela jsem ten článek a začala to číst nahlas.
Slavný pár ,který si toho zažil mnoho se stal také nezodpovědnými rodiči. Jak je známo Justin Bieber někdy nazývaný i kanadský spratek se stal před necelými dvoumi roky otcem. Kvůli jeho předešlé aférce kterou před nákupním centrem v Londýně předvedl společně s Kyley Jenner před svou dřívě už těhotnou přítelkýní ,byl velmi odsuzován jako děvkař. Tímto také stratil svoji těhotnou přítelkyni , která byla i v tu dobu jeho snoubenka. Carly White odjela z Londýna a mometálně ještě do nedávna žila sama se svým už narozeným synem v Kalifornii v Los Angeles. Jméno jejich syna nám není doposud známo. Justin Bieber má momentálně tour s názvem Purpose world tour. Po celou jeho tour dělal Justin problémy. Podle blízkých zdrojů z Justinova okolý byl velmi nadně . Co víme my, utápěl se v drogách, alkoholu a měl spousty problémů s policií i s paparazzi. Součástí jeho tour byl i koncert v LA ,kde se Justin znovu shledal se svou dříve ještě ex přítelkyní Carly White a jejich syne. Z místa shledání odjeli všichni jedním autem pryč. Domníváme se ,že jeli k Carly White domů. Co se dělo tam nevíme. Ale jak můžeme z fotek které sám Justin přidává na sociální sítě vidět, jsou zase šťastný pár. Dnes byli navštívit místní VIP pláž. Vypadali jako šťastná rodinka. Ale po jejich ukončení hrátek ve vodě i s jejich synem se odebrali na lehátka ,kde po chvíli usl i jejich syn. Vše se zdálo zatím ještě fajn. Ale když šla Carly pro přenosnou postýlku do které jejich syna dali a nechali ho tam. Staly se z nich nezodpovědní rodiče!Slavný páreček si odešel užívat do moře kde si nejspíše i velmi užívali. Ale to snad na svého syna kterému budou za pár dnů 2 roky zapoměli?! Jen se podívejte sami jak si ti dva užívali! Celý sociální sítě bombardují jejich fotkama.Justine , na to že si přišel o velký čas se svým synem jsi velmi nezodpovědný otec! Vypadá to, že do toho zatahuješ i Carly. Možná jim bez tebe samotného bylo lépe než do teď! Na fotky se podívejte zde!
ČTEŠ
Ona a On 2 ✔ |DOKONČENO|
RomansaPokračování příběhu Ona a On! Ona: Má výčitky že utekla On: Drogy, alkohol, přetvářky, to jsou jeho nejlepší kamarádi Ona: Žije klidně s jejich synem v Kalifornii On: Pokračuje v hudební kariéře, a teď objíždí celý svět s jeho tour Ona: Snaží se...