Část je věnována jen Karolinak122
Protože stihla dát jako první nad limit vote i komentář. Snad se ti část bude líbit.Scooter mi teď chce oznámit kam poletím.,, Justine dnes odlétáš do Kalifornie. ",,Dobře ",,Jinak tohle bude poslední koncert před tím než budeš mít 3 měsíční volno. ",,Okey, a kdy odlétáme? " Hned ráno. Takže v 6 buďte na letišti. ",,Budeme tam. Tak já už půjdu Scootre. Dobrou ",,Dobrou Justine "
Pak jsem hned odešel do svého pokoje kde jsem sebou flákl Do postele a ani ne do minuty usl.
**
Všichni už sedíme v letadle . Zbývá nám ještě asi dvouhodinová cesta. Víte, jsem už vyčerpaný z toho jak se musím stále přetvařovat. Přetvářky jsou jako můj nový nejlepší kamarád který je se mnou celou dobu co odemě Carrie odešla. Ztratil jsem víru. Ztratil jsem věc které jsem se snažil věřit po celou dobu. Věřil jsem že je najdu. Věřil jsem v to. Ale teď už vím že ne. Už nemám sílu bojovat. I na příč tomu že tak moc chci. Nemůžu. Nemám už sílu. Je to jakoby jste jen přežívali. Můj život je brzo u konce. A proto chci udělat jednu z věcí za kterou mě budou sice lidi celý jejich život odsuzovat. Moji Beliebers už nebudou tak šťastní. Budou se trápit. Moje rodina. Ta se z toho nikdy nevyhrabe. Ale já už takhle dál nemůžu. Proto chci svůj život ukončit. Odzpívám poslední koncert. A pak, pak vše ukončím.
** Přistáli jsme a já si nasadil sluneční brýle. Hned po tom co vyjeli schůdky jsem vyšel ven a s kamennou tváři jsem pokračoval k autu co tu na mě čekalo. Auto mě odvezlo až k hale letiště. Tam jsem prošel skleněnými dveřmi který se hned otevřeli. Tady už byli mí bodyguardi. S nimi jsem se dostal až k vydávání kufrů. Když jsem viděl svoje kufry tak mi je ochranka vzala. Procházel jsem halou a ignoroval jsem své Beliebers. Neusmál jsem se, nezamával jim. Procházel jsem kolem nich jen s kamennou tváři.
Novináře jsem ignoroval úplně. Ty mi jsou vždy ukradení. S pomocí bodyguardů jsem se dostal ven z letiště. Pak jsem společně s nimi dojel na hotel. Bylo tady něco po osmé hodině. Já jsem se jen vysprchoval. Vzal si čisté boxerky a zalehl Do postele. Je mi tak líto že jsem ztratil tak poctatnou věc. Ztratil jsem sny. Usínám vždy z únavy . Proto nemám žádné sny.
Z pohledu Carrie
Právě teď sedíme s kluky v jedné kavárně pro celebrity. Jasona mám v kočárku . Je něco po 12 hodině a on spinká. S klukama si tady povídáme o všem možném. Budou prý dělat předskokana nějakému zpěvákovi. Ale ještě prý neví jakému. Chtěli abych se na ně přišla podívat, ale já nemůžu kvůli Jasonovi.
***
Sedíme všichni na sedačce a koukáme se na Méďu Tedda. Já ten film miluju. Vždycky se u něj tak zasměju. Miluju Tu hlášku jak řekne Tedd."Vypadám v tom jak účetní medvídka Pú " to mě vždycky dostane. Jason mi sedí v klíně a hraje si s jeho oblíbenou plyšovou žirafou . Harry se na mě každou chvíli kouká. Je mi to docela nepříjemný a tak se to snažím ignorovat. Ale když i po 5 minutách má mě stále zírá se rozhodnu zakročit.
,, Proč na mě furt koukáš Harry? ",,Protože jsi krásná Carrie " Moje oči se zvětšily o několik čísel na víc. Nechápala jsem to.,, Uhm děkuju Harry, ale víš že já miluju pořád Justina. ",,Vím to, a to je na tom to nejhorší. Chci být taky ten který okusí tvé plné rty. Který s tebou vychová Jasona . Ten s kterým večer zaspíš a ráno se probudíš. Chci ti taky šeptat do ouška jak tě miluju. Dej mi taky šanci. Prosím Carrie "
Nevěděla jsem co mu mám na to říct. Neříkám že Harry je oškliví nebo tak. Náhodou je Harry hezký. Chová se hezky jak ke mě , tak i k Jasonovi. Ale já nevím co k němu vlastně cítím. Musí mi dát čas.
,, Harry, já nevím co ti na to mám říct. Musíš mi dát čas. Čas na to abych se rozhodla zapomenout a dát ti šanci a nebo ne ",,Chápu to, dám ti tolik času kolik budeš potřebovat ",,Děkuju Harry, mám tě ráda." Nemáš za co Carrie. Já tě miluju Carrie. Nedokážu říct že tě mám jen rád " Hned na to se k nám Harry naklonil a s Jasonkem nás objal. Mě dal pusu do vlasů a Jasonovi má nosánek. Ten se hned na to rozesmál.
Další den
Z pohledu Justina
Dneska je poslední koncert před tím než bych měl mít volno. No já to volno budu mít už napořád. Připravoval jsem se v šatně. Vzal jsem si
Pak jsem šel na záchod a zkoušel si tam zpívat. Proč na záchod? Protože je tam ozvěna a líp vám vynikne hlas.
( Pokud tady někdo z vás zpívá nebo dělá celkově něco co se týká hudby. Tak se mu omlouvám. Protože nejsem takový znalec v hudbě. A to co napíšu si třeba jen myslím.)Dneska mi dělají předskokana One Direction. Takže vlastně kluci z party. S nimi se vídám má cestách docela často takže to není jako u Andy. Když kluci dozpívali tak se s Beliebers rozloučili a já se šel připravit do skleněné kostky. Dali mi mikrofon a zlatou fixu. Kapela začala hrát první tóny Mark My Words a já vyjel nahoru.
***
Koncert šel takhle dál až byl konec písničky Sorry. Hned po ní jsem se s fanoušky rozloučil a odešel k sobě do šatny. Tam jsem se vysprchoval, oblékl a nakonec najedl. Pak jsem vyšel ven před halu. Měl jsem tu čekat na svoje auto. No alespoň kdybych čekal pouhých pět minut. Ale ne. Já čekám už deset minut. Už se u mě shromáždilo pár Beliebers. Je jich tu přesně 6.
,,Kde je ten Justin co tady byl a svým úsměvem dokázal zachránit tolik životů. Ten který by pro nás udělal všechno. Neschovával se nám. Nepřetvařoval se. Kde je? " Dámy a pánové tohle řekla 6 léta holčička. To už je to tak špatný?
,,Jsem to furt já. Snažím se pro vás udělat všechno. Ale už je toho na mě moc. Je mi hrozně že nemám u sebe Carrie a svého syna. Alespoň kdybych jen věděl kde jsou. Je pro mě lepší se přetvařovat než abych dělal nucený úsměv. To já nechci. Pořád jsem to já. Ale až někde v hloubi duše . Ale vrátím se takový jaký jsem byl. Uvidíte. Brzo stejnak nikdo nebude ani vědět že nějaký Justin Bieber někdy byl. "
Všichni co tu byli na mě koukali s otevřenou pusou. No nedivím se jim. Já sám jsem překvapenej z toho co jsem jim tady teď řekl.
Postupně mě všichni přišli objat. Udělali jsme hromadné obětí. Tohle mám úplně nejradši. Vždycky dávám nejlepší obětí.
Rozhlédl jsem se kolem sebe jestli neuvidím někoho z mích bodyguardů s mim autem. No ale místo toho jsem uviděl něco jiného. To mě v tu dobu přesvědčilo že žít mám.
Ahoj, tak snad se vám část líbila. Napište do komentářů co si myslíte že Justin uviděl. Na mém profile najdete novou knížku o Justinovi. Jsou to fakty. Tak se na ně prosím podívejte.
ČTEŠ
Ona a On 2 ✔ |DOKONČENO|
RomancePokračování příběhu Ona a On! Ona: Má výčitky že utekla On: Drogy, alkohol, přetvářky, to jsou jeho nejlepší kamarádi Ona: Žije klidně s jejich synem v Kalifornii On: Pokračuje v hudební kariéře, a teď objíždí celý svět s jeho tour Ona: Snaží se...