Část je věnovaná
Jinak můžeme všichni pogratulovat Bieber_994_Protože jako jediná za tu dobu co je soutěž stihla dát do 8 sekund vote. Takže třeba to můžete být i vy. A na konci části pro vás budu mít pár otázek . A budou docela důležité. Jinak v části se dnes objeví jméno které vybrala výherkyně a to jméno zní Mia.
Nevěřil jsem vlastním očím. Fredo tam stál s nějakou holkou a cucali se tam. Neuniklo mi snad něco? Bylo to milé překvapení , protože Fredo snad neměl holku od té doby co ho jeho ex podváděla s někým jiným. A to jse sakra dlouhá doba. Vyšel jsem z auta jako první a pomohl Carrie ven . Podal jsem jí její berle a nechal jí ať jde odemknout. Směšné je že Fredo ani ta holka si nás nevšimli. Poděkoval jsem ještě řidiči a pak se konečně vydal za Carrie do domu. Když jsem procházel kolem Freda zakřičel jsem na něj.,,Nenechte se rušit hrdličky" udělal jsem u toho přiteplenej hlas a zamrkal očima. fredo i ta holka hned zrudli.
,,Nepřectavíš nás? ",,Jo, jasně, Justine tohle je Mia. Mio tohle je Justin. Mia je moje přítelkyně. Zavolal jsem jí sem, protože jsem potřeboval pomoc s Jasonem. "
A takhle jsem se seznámil s Miou. Pak už jsme si jen potřásli rukou a já vešel do domu.
~
Fajn, teď by mě ještě zajímalo kde mám svého syna. ,,Alfrédo kde mám svoje dítě?!" zařval jsem na něj z okna domu. Nemusel jsem čekat dlouho na odpověd , stačil mi totiž dětský pláč Jasona. Vyběhl jsem schody k němu do pokoje a vešel jsem dovnitř. ,, Ahoj milàčku, já jsem tě nechtěl probudit. Pojď, půjdeme dolů.Vzal jsem si ho z postýlky ven a dal jsem si ho na ramena.
Seběhl jsem s ním schody a utíkal rovnou na zahradu. Lítal jsem s ním po celé zahradě a on se tak krásně smál. Byl to přesně ten upřímnej dětskej smích. Miluju Jasona celým svým srdcem a budu se pro něj snažit být ten nejlepší táta na světě. Dám mu klidně celou svou lásku.
Točil jsem se s ním dokola a dokola. A on se nepřestával smát. Zahlédl jsem ve venkovních dveřích stát Carrie s berlemi . Celou uplakanou, ale šťastnou. Přiběhl jsem k ní a z rameno jsem si sundal Jasona. Vzal jsem ho na ruku a druhou rukou jsem si za pas přitáhl Carrie. Opřela se hlavu o mojí hruď a zavřela oči.
Položil jsem svojí hlavu na tu její a sledoval jsem Jasona který jsi položil hlavu na mojí druhou stranu hrudě. To jsem jako nějaký polštář nebo co? Ne, ale nevadí mi to, ba naopak. Cítím se šťastně. A i když je naše situace taková jaká je, stále jsem cítil to štěstí a lásku z nás všech tří. Je to ten nejlepší pocit. Tohle je moje rodina. Rodina kterou nadevše miluju a milovat budu.
ČTEŠ
Ona a On 2 ✔ |DOKONČENO|
RomancePokračování příběhu Ona a On! Ona: Má výčitky že utekla On: Drogy, alkohol, přetvářky, to jsou jeho nejlepší kamarádi Ona: Žije klidně s jejich synem v Kalifornii On: Pokračuje v hudební kariéře, a teď objíždí celý svět s jeho tour Ona: Snaží se...