Nebudu to okecávat, jsem si vědoma toho že už nedokážu napsat část nějak brzo. Opravu se omlouvám...
Je to doba co jsme s Justinem odletěli na Hawai. Ach, jsou to krásné vzpomínky. Abych nezapomněla na naší další velkou událost, která se nám na Hawai stala, tak jak už je asi zvykem, na naší svatební noci jsem znovu otěhotněla. Ano je to tak. Jsem v 5 měsíci a čekáme holčičku.
Justin byl opravdu šťastný že to je holčička a já jsem popravdě taky. A náš malý Jason. Tomu už jsou 3 roky a půl. Ale rozumově je na pět let. Nechápu jak je to možný. Jeho narozeniny jsme oslavili v průběhu tour ,která ještě stále pokračuje. Já s Jasonem ještě jezdíme s Justinem na tour. Ani to že jsem těhotná mi nezabrání být s ním. Ale za necelý jeden měsíc tour stejně bude u konce.
A teď do současnosti. Koukám se v hotelovém pokoji na televizi. Jsem tu jen já a Jason. Justin zase někam šel. Řekl že jde do studia . Tak snad se vrátí v čas. Je tam docela teď často , ale věřím mu. Koukám s Jasonem na jeho oblíbenou pohádku. Tou je momentálně Spiderman. Jelikož mě to už nebavilo, tak jsem odešla do kuchyně , kde jsem začala připravovat večeři.Sice mi Justin zakázal něco dělat ,ale samo se to neudělá a Justin je hysterka. Rozhodla jsem se že udělám jen nugetky a udělám nám tortily.
****
Když už jsem nandavala jídlo na stůl, Justin tu stále nebyl. Bylo už něco kolem sedmé a on tu stále není. Nezavolá , prostě nic. Ale už jsem si zvykla. Posadila jsem Jasona na židli a já se posadila hned vedle něj. Oba jsme se společně najedli. Teda já Jasonovi chvílemi musela pomoct. Když jsme dojedli, vykoupala jsem Jasona a pak ho uložila k němu do postele. Počkala jsem než zaspí a když konečně zabral, šla jsem dolů po nás uklidit.
Akorát jsem dávala poslední špinavý talíř do mičky, když se z pokoje Jasona ozval jeho křik. Neváhala jsem ani chvíli a rozběhla jsem se k němu do pokoje.
Seděl tam na posteli a plakal. Rozsvítila jsem světlo a přišla jsem k němu. Vzala jsem si ho na klín a utřela jsem mu pot z čelíčka.
,,Oškliví sen?" ,,Jo" kňukl. ,,Chceš mi říct o čem byl? " Jen zakroutil hlavou a přitulil se ke mě.
Hladila jsem ho konejšivě po zádech, do té doby než se neodtáhl.
,,Můžu spinkat s tebou a miminkem mami?"
,,Jasně že ano broučku. Tak si běž lehnout k nám do postele a já se jen převléknu a lehnu si k tobě."
,,A můžeme spinkat tady?
Zarazilo mě to ,tohle řekl poprvé a vím že to neřekl jen tak.
,,Jo, můžeme, tak si teda lehni a já za chvíli přijdu. Odešla jsem do dočasné ložnice mě a Justina a vzala jsem si svoje pyžamové kraťasy a košilku. Svlékla jsem se a oblékla jsem se do mého pyžama. Vzala jsem si telefon ,otevřela jsem ho pomocí pinu a chtěla jsem zjistit jestli se neozval Justin, ale ne.
Odešla jsem tedy i s mobilem k Jasonovi do pokojíčku a viděla jsem jak pláče a drží svého medvídka ,kterého mu dal Justin.
,,Broučku co je?" Přisedla jsem si k němu na postel a mobil jsem odložila na noční stolek. Jason ke mě přilezl a sedl si mi ne nohy.
ČTEŠ
Ona a On 2 ✔ |DOKONČENO|
RomancePokračování příběhu Ona a On! Ona: Má výčitky že utekla On: Drogy, alkohol, přetvářky, to jsou jeho nejlepší kamarádi Ona: Žije klidně s jejich synem v Kalifornii On: Pokračuje v hudební kariéře, a teď objíždí celý svět s jeho tour Ona: Snaží se...